eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapsze Niżne › Zmiana Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łapsze Niżne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-30

Łapsze Niżne: Zmiana Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łapsze Niżne
Numer ogłoszenia: 69854 - 2015; data zamieszczenia: 30.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37314 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łapsze Niżne, ul. Jana Pawła II 20, 34-442 Łapsze Niżne, woj. małopolskie, tel. 18 2659310, faks 18 2659315.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łapsze Niżne.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych polegających na przygotowaniu projektu zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łapsze Niżne dla obszarów przeznaczonych do zainwestowania w oparciu o uchwałę nr XXXII - 292/13 z dnia 30 sierpnia 2013 r. w sprawie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Łapsze Niżne oraz przygotowanie i przeprowadzenie procedury zmierzającej do przyjęcia uchwały w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w powyższym zakresie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do siwz, natomiast harmonogram prac projektowych, podział zamówienia na poszczególne etapy oraz sposób płatności wynagrodzenia określa załącznik nr 2 do siwz - Szczegółowe określenie zakresu czynności Wykonawcy oraz wymagań dotyczących formy opracowania - harmonogram czynności i płatności. 3.Strony zobowiązują się współdziałać przy wykonywaniu prac projektowych oraz działać z najwyższą starannością. W szczególności Wykonawca zobowiązuje się do wykorzystania swojej wiedzy fachowej z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego, natomiast Zamawiający zobowiązuje się do udostępniania wszelkich koniecznych materiałów, przekazania pisemnej akceptacji otrzymanej koncepcji planu miejscowego oraz terminowego odbioru poszczególnych etapów prac. 4.Przedstawiciel Wykonawcy w terminie uzgodnionym przez Strony, a jeżeli termin ten nie zostanie wspólnie uzgodniony, w terminach ustalonych przez Zamawiającego, zobowiązany jest do uczestnictwa w posiedzeniach komisji architektoniczno-urbanistycznej, publicznej dyskusji nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami oraz sesji Rady Gminy Łapsze Niżne, na której uchwalany jest plan miejscowy. 5.Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania projektów pism, wystąpień i innych dokumentów wymaganych procedurą sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz przewidzianych w harmonogramie rzeczowo-finansowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 6.Zamawiający jest zobowiązany w ramach procedury legislacyjnej przewidzianej przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, do ponoszenia kosztów zamieszczania w prasie stosownych ogłoszeń i ponoszenia kosztów publikacji prasowych, adresowania, wysyłania oraz ponoszenia kosztów korespondencji wysyłanej w imieniu Zamawiającego. 7.W przypadku zmiany ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w trakcie prac projektowych, Wykonawca zobowiązany jest w ramach niniejszej umowy uzupełnić opracowania o niezbędne czynności merytoryczne i formalne mające na celu dostosowanie opracowania do przepisów obowiązujących w dniu zakończenia prac. 8.Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania również opracowań i dokumentów wyraźnie nie wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, jeżeli ich przygotowanie jest konieczne w celu przygotowania i wdrożenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będącego przedmiotem umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BIURO KOORDYNACJI PRZESTRZENI ARCHITEKT Bożena Konieczny, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 13/2, 41-600 Świętochłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 270286,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 189000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 189000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 398520,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.