eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa aparatury medycznej,która obejmujeAnalizator parametrów krytycznych pacjenta 1sztuka oraz Próżnociąg położniczy 1sztuka,w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie-przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem,finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym,priorytetu XII-Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.DZP/CM/242/3-26/ZP/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Kraków: Dostawa aparatury medycznej,która obejmuje: Analizator parametrów krytycznych pacjenta 1sztuka oraz Próżnociąg położniczy 1sztuka,w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie-przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem,finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym,priorytetu XII-Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.DZP/CM/242/3-26/ZP/12
Numer ogłoszenia: 69711 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej,która obejmuje: Analizator parametrów krytycznych pacjenta 1sztuka oraz Próżnociąg położniczy 1sztuka,w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie-przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem,finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym,priorytetu XII-Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.DZP/CM/242/3-26/ZP/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej, która obejmuje: Analizator parametrów krytycznych pacjenta 1 sztuka oraz Próżnociąg położniczy 1 sztuka, w ramach realizacji projektu nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie - przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem, finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (Umowa nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-00 z dnia 19.05.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-01 z dnia 3.12.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-02 z dnia 16.12.2011r.). Przedmiot zamówienia obejmuje II części: Część I - dostawa analizatora parametrów krytycznych pacjenta 1 sztuka. Część II - dostawa próżnociągu położniczego 1 sztuka. Parametry techniczne i warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia (od I do II) - wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji, jednak nie wcześniej niż z 2011r. i musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.Dostawę wraz z transportem do siedziby użytkownika. 2.Instalację i uruchomienie. 3.Przeprowadzenie szkolenia z obsługi analizatora oraz próżnociągu dla 3 pracowników. 4.Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim. 5.Udzielenie: - minimum 24 miesięcznej gwarancji jakości na analizator parametrów krytycznych pacjenta, - minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na próżnociąg położniczy, licząc od daty protokołu przekazania do eksploatacji. 6.Wykonanie w okresie gwarancji minimum 1 przeglądu gwarancyjnego w każdym roku gwarancji. 7.Autoryzowany serwis w czasie trwania okresu gwarancji. 8.Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a)czas reakcji serwisu na zgłoszone wady do 48 godzin liczonych od momentu wysłania przez zamawiającego faksu lub e-maila z informacją o wadzie, b)czas naprawy do 14 dni od chwili zgłoszenia wady. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt aparatu zastępczego o parametrach nie gorszych niż naprawiany (na czas naprawy).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.20-7, 33.19.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji, jednak nie wcześniej niż z 2011r. i musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych - (Dz. U. nr 107, poz. 679 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). 2. Prospekty, foldery.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM ul. Grzegórzecka 20 31-531 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM ul. Grzegórzecka 20 31-531 Kraków pok. nr 245.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr WND-POIS.12.02.00-00-013/08 p.n. Modernizacja Katedry Ginekologii i Położnictwa UJ CM w Krakowie - przebudowa istniejących bloków porodowych wraz z wyposażeniem, finansowanego w ramach działania 12.2 Inwestycje w infrastrukturę ochrony zdrowia o znaczeniu ponadregionalnym, priorytetu XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (Umowa nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-00 z dnia 19.05.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-01 z dnia 3.12.2010r., aneks nr UDA-POIS.12.02.00-00-013/08-02 z dnia 16.12.2011r.).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa analizatora parametrów krytycznych pacjenta 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa analizatora parametrów krytycznych pacjenta 1 sztuka. PARAMETRY TECHNICZNE I WARUNKI WYMAGANE CZĘŚĆ I: Analizatora parametrów krytycznych pacjenta 1 sztuka Minimalne parametry i warunki wymagane: 1. Analizator parametrów krytycznych pacjenta fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, jednak nie wcześniej niż z 2011r. 2. Rodzaj próbki: krew pełna, surowica krwi, osocze, materiał kontrolny i inny materiał (np. materiał z drenu, materiał z jamy otrzewnowej) 3. Objętość próbki - dla pełnego panelu oznaczeń zarówno z kapilary jak i strzykawki - bez dodatkowych adapterów maks. 150?l 4. Automatyczna kalibracja elektrod gazowych z gazów zawartych w płynach kalibracyjnych 5. Czas analizy wszystkich parametrów łącznie z wydrukiem do 1 min. 6. Wybór zlecanych parametrów wg. potrzeb. 7. Pomiar wszystkich parametrów z jednej próbki. 8. Analizator wykorzystujący do pracy zintegrowany pakiet odczynnikowy zawierający wszystkie odczynniki i pojemniki na ścieki 9. Okres ważności odczynników na pokładzie analizatora - do daty przydatności min. 28 dni 10. Bezobsługowe elektrody pO2, pCO2 11. Łączny dobowy czas kalibracji nie dłuższy niż 1 godz. 12. Automatyczna kalibracja 1 i 2 punktowa i na żądanie operatora. 13. Możliwość przerwania kalibracji analizatora w celu wykonania badań cito 14. Automatyczny program kontroli jakości z możliwością zaprogramowania dowolnej częstotliwości kontroli jakości - kontrola codziennie na innym poziomie (na jednym z trzech dowolnych poziomów). 15. Analizator wyposażony w czytnik kodów kreskowych. 16. Wewnętrzna pamięć wyników pacjenta min. 1000 17. Wewnętrzna pamięć wyników kontroli jakości min. 1000 18. Menu analizatora w języku polskim 19. Automatyczny pomiar ciśnienia powietrza atmosferycznego z automatyczną korektą wyników pacjenta 20. Pomiar pH w zakresie min. 6.5 - 7.8 21. Pomiar pCO2 min. 10,0 - 150.0 mmHg 22. Pomiar pO2 min.10.0 - 700.0 mmHg 23. Pomiar Na min. 100 - 200 mmol/l 24. Pomiar K min. 0.50 - 15.00 mmol/l 25. Pomiar Ca min. 0.20 - 5.00 mmol/l 26. Pomiar Cl min. 65.0 - 140.0 mmol/l 27. Glukoza min. 1.1 - 41.6 mmol/l 28. Pomiar poziomu hematokrytu [Hct] 12.0 - 75.0 % 29. Pomiar poziomów: bilirubiny całkowitej, hemoglobiny [Hb] , sO2, O2Hb, MetHb, COHb, oraz, Mleczanów 30. Bezpieczny system pobierania próbki z eliminacją mikroskrzepów 31. Korekta wyniku do temperatury pacjenta wyrażonej w stopniach Celsjusza [oC] 32. Możliwość wpisywania szczegółowych danych demograficznych pacjenta 33. Ekran dotykowy 34. Wbudowana drukarka Parametry oceniane: 1. Możliwość pomiaru poziomu hemoglobiny płodowej [HbF] 2. Możliwość oznaczenia osmolarności badanej próbki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Parametry techniczne - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa próżnociągu położniczego 1 sztuka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa próżnociągu położniczego 1 sztuka. PARAMETRY TECHNICZNE I WARUNKI WYMAGANE CZĘŚĆ II: Próżnociąg położniczy 1 sztuka Minimalne parametry i warunki wymagane: 1. Próżnociąg położniczy fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, jednak nie wcześniej niż z 2011r. 2. Podciśnienie min. 85 kPa 3. Urządzenie zapewniające bezpieczne wykonanie vacum extrakcji noworodka z możliwością użytkowania jako ssak 4. Wydajność 30 do 35 l/min. 5. Precyzyjny regulator podciśnienia 6. Wielostopniowe zabezpieczenie przed przelaniem 7. Cicha praca do 45 dB 8. Urządzenie na stojaku jezdnym ( 4 koła w tym 2 z blokadą ) 9. Zbiornik na wydzielinę 1 litrowy nietłukący przystosowany do sterylizacji 10. Pelota położnicza silikonowa wielorazowa autoklawowalna 2 szt. Rozmiar 50 i 60 mm 11. Wyłącznik nożny zintegrowany ze stojakiem 12. Pompa bezolejowa niskoobrotowa 13. Dren silikonowy autoklawowalny 2 szt. dł. min. 2 m. 14. Filtry antybakteryjne 5 szt. 15. Uchwyt na dren 16. Zasilanie 230 V.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.