To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-30
Łódź: świadczenie usług utrzymania czystości okien i żaluzji a także pomieszczeń wewnątrz budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi przy ul. Wodnej 40
Numer ogłoszenia: 69681 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31253 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Łodzi, ul. Wodna 40, 90-046 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536240, faks 042 2536249.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ZOZ prowadzony w formie jednostki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług utrzymania czystości okien i żaluzji a także pomieszczeń wewnątrz budynku Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Łodzi przy ul. Wodnej 40.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Usługa obejmuje: 1) utrzymanie czystości i higieny: - wszystkich pomieszczeń (biurowych, pomocniczych itp. ) łącznie ze sprzętem, meblami i pozostałym wyposażeniem wraz z czyszczeniem tapicerki, - sali wykładowej - wejścia do budynku, wszystkich ciągów komunikacyjnych podjazdów dla niepełnosprawnych oraz kabiny windy, - powierzchni drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, - okien, poręczy, barier, parapetów, żaluzji okiennych zewnętrznych i wewnętrznych, - wymianę i serwis mat podłogowych (4 szt.) - w okresie zimowym co 2 tygodnie - wymianę i serwis mat podłogowych (4 szt.) - w okresie letnim co miesiąc. 2)zaopatrywanie w materiały eksploatacyjne do utrzymania czystości (worki, papier toaletowy, mydło w płynie, ręczniki papierowe, środki dezynfekujące, środki odświeżające) 3)metraż, rodzaj powierzchni oraz stan wyposażenia do utrzymania stałego i właściwego stanu sanitar-no -epidemiologicznego : I. Rodzaj powierzchni: 1. PCV 2. Panele 3. Parkiet 4. Lastryko 5. Terakota 6. Glazura i lamperia ścienna 510,00 m2 350,00 m2 250,00 m2 140,00 m2 150,00 m2 66,50 m2 zakres codzienny II. Okna 1400,00 m2 dwa razy w roku III. Żaluzje zewnętrzne 150,00 m2 dwa razy w roku IV. Żaluzje wewnętrzne 504,00 m2 dwa razy w roku 1. Liczba drzwi 2. Pisuary i muszle 3. Umywalki i zlewozmywaki 4. Dozowniki na mydło 5. Pojemniki na papier toaletowy 6. Pojemniki na ręczniki papierowe 7. Ilość pomieszczeń biurowych 60szt. (w tym 6 przeszklonych ) 12 szt. 22 szt. 22 szt. 10 szt. 22 szt. 35 zakres codzienny Łączna powierzchnia 1466,50 m2 2. Zakres czynności obejmuje czynności związane z utrzymaniem czystości pomieszczeń biurowych, socjalnych, ciągów komunikacyjnych, sanitariatów, windy, a w szczególności : 1)zakres codzienny obejmuje: - zamiatanie, zmywanie i konserwacja wszystkich podłóg, usuwanie kurzu z miejsc dostępnych, - całkowite mycie szyb w drzwiach szklanych i przeszkleń, -mycie drzwi, wycieranie kontaktów i wyłączników światła, - odkurzanie powierzchni wykładzin i wycieraczek oraz czyszczenie na bieżąco powstałych plam, - opróżnianie i czyszczenie pojemników na śmieci we wszystkich pomieszczeniach, - wymiana worków plastikowych oraz wynoszenie śmieci oraz ścinek z niszczarek do pojemników we wskazane miejsce, - wycieranie biurek, mebli, sprzętu biurowego parapetów, luster oraz lamp przy lustrach, gaśnic na mokro i sucho z użyciem odpowiednich preparatów, - mycie zlewozmywaków i umywalek w pomieszczeniach biurowych, socjalnych i sanitariatach, -mycie przeszklonych elementów wyposażenia obiektu ( np. drzwi wewnątrz budynku ościeżnic), - mycie, czyszczenie i dezynfekcja dostępnym środkiem chemicznym, bakteriobójczym, zapachowym wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury w WC włącznie z glazurą ścienną w strefie rozprysku, - uzupełnianie na bieżąco pojemników na mydło, papier toaletowy, ręczniki papierowe, wymiana środków zapachowych 2)zakres jeden raz w tygodniu obejmuje: - wycieranie aparatów telefonicznych, - wycieranie grzejników, - odkurzanie tapicerki meblowej, pranie tapicerki meblowej w miarę potrzeby. - mycie na mokro glazury ściennej, - kompletne wyczyszczenie kabin prysznicowych wraz z powierzchnią wykafelkowaną oraz brodzikiem - mycie poręczy, balustrad i cokołów na klatkach schodowych, - usuwanie pajęczyn oraz kurzu ze ścian, sufitów i lamp, kratek wentylacyjnych, sztucznych roślin i kwiatów 3)zakres raz w roku obejmuje: - pranie żaluzji pionowych typu VERTICAL ( w okresie maj-sierpień) - gruntowne czyszczenie wykładzin tekstylnych, - czyszczenie krzeseł i foteli tapicerowanych, 4)zakres dwa razy w roku obejmuje: -mycie opraw oświetleniowych, podczas mycia Wykonawca we własnym zakresie odpowiada za zabezpieczenie wykonania prac pod względem BHP oraz przepisów dotyczących ochrony zdrowia i życia oraz ochrony p.poż. (zdjęcie źródła światła i jego ponowne umieszczenie, sprawdzenie działania należy do Zamawiającego), - mycie okien wewnątrz / zewnątrz, parapetów zewnętrznych oraz żaluzji wewnętrznych i zewnętrznych 5) zakres prac obejmuje ponadto świadczenia usług również w przypadku nieprzewidzianych okoliczności, a w szczególności wystąpienia awarii centralnego ogrzewania, sieci wodno- kanalizacyjnej itp. W sytuacji powyższej Wykonawcy przysługuje prawo do dodatkowego wynagrodzenia za miesiąc w którym nastąpiła dodatkowa usługa w wysokości do 50% stawki miesięcznej. Zakres dodatkowych usług zostanie każdora-zowo uzgodniony w przypadku wystąpienia opisanych okoliczności. . 3.Wymagania Zamawiającego i warunki wykonywania przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca będzie wykonywał prace objęte umową z wykorzystaniem własnego sprzętu tj. odkurzacze, maszyny do czyszczenia płytek podłogowych, mopy, szczotki inne oraz na bieżąco będzie uzupełniał na-stępujące środki i materiały higieniczne do utrzymania czystości: - worki na śmieci - ręczniki papierowe - ręczniki papierowe w roli białe - papier toaletowy - mydło w płynie - odświeżacze powietrza w aerozolu na np. BRISE lub równoważne (toalety) - środki dezynfekcyjne (kostki do spłukiwania, środki zapachowe używane do dezynfekcji urządzeń sanitarnych i zmywania podłóg o zapachach: kwiatowych, morskich, leśnych, lawendowych) 2) Wykonawca będzie wykonywał prace objęte umową zgodnie z przepisami sanitarnymi, tak aby użyte w celach sprzątania i czyszczenia substancje i preparaty nie stanowiły zagrożenia dla zdro-wia człowieka i środowiska odpowiadające wymogom Ustawy z dnia 11stycznia2001r. o substan-cjach i preparatach chemicznych(Dz.U.Nr11 poz.84 z póź. zm.) Wszystkie prace objęte zamówie-niem będą wykonywane zgodnie z przepisami BHP i p.poż 3) Wykonawca najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem usług dostarczy do siedziby WSSE w Łodzi wykaz pracowników zatrudnionych do sprzątania. Personel wykazany w jednym zadaniu nie może powtó-rzyć się w innym. W przypadku zmiany pracowników Wykonawca każdorazowo poinformuje Zamawiają-cego z wyprzedzeniem 3 dniowym. 4) Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie: gospodarcze przeznaczone do prze-chowywania narzędzi pracy, sprzętu technicznego i środków czystości wykorzystywanych przy wykony-waniu usługi objętej umową. 5)Wykonawca zobowiązuje się do właściwej opieki nad mieniem Zamawiającego w czasie wykonywania usług oraz ponosi odpowiedzialność za sprzęt Zamawiającego znajdujący się w sprzątanych pomieszczeniach w czasie wykonywania usług. 6)Wykonawca odpowiada za właściwe zabezpieczenie pomieszczeń w trakcie i po zakończeniu sprzątania, a w szczególności za zamkniecie drzwi i okien oraz zabezpieczenie kluczy i pomieszczeń przed dostępem osób trzecich. 7) Zamawiający wystawi pracownikom Wykonawcy dokumenty upoważniające do przebywania w obiektach Zamawiającego. Jakiekolwiek zmiany w zatrudnieniu pracowników Wykonawcy musza być zgłaszane Zamawiającemu w celu wystawienia nowych dokumentów. Wykonawca obowiązany jest do zwrotu dokumentów nieaktualnych. 8)Pracownicy wykonawcy musza być ubrani w jednakowe estetyczne i schludne ubrania w których będą realizować przedmiotowe zamówienie. Koszty związane z wyposażeniem pracowników Wykonawcy nie obciążają Zamawiającego. 4.Dodatkowe informacje: 1) sprzątanie codzienne (5x w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku-w dni robocze) w godzinach : od 5:00 do 10:00 2) serwis dzienny (5x w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w dni robocze) w godzinach : od godz.7:00 do 15:00 Serwis dzienny obejmuje sprzątanie na bieżąco: - wejścia i ciągów komunikacyjnych na parterze oraz klatki schodowej - pomieszczeń należących do sekretariatu (6 pok.+ WC) -sanitariatów ogólnodostępnych na parterze z uzupełnianiem na bieżąco pojemników na mydło, papieru toa-letowego, ręczników papierowych i wymianą środków zapachowych -sali wykładowej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INWEMER SYSTEM Sp. z o.o., ul. Sulejowska 45, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 66400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46894,08
Oferta z najniższą ceną: 46894,08 / Oferta z najwyższą ceną: 149769,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Usługa montażu i podłączenia urządzeń monitoringu pożarowego w obiektach Uniwersytetu Łódzkiego wraz z monitorowaniem sygnałów alarmowych przekazywanych do Państwowej Straży Pożarnej
- Modernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 233 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych oraz środków ochrony indywidualnej.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na usunięciu stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
- Dostawa wysokociśnieniowego reaktora chemicznego wraz z pompą próżniową i mieszadłem dla Instytutu Technologii Polimerów i Barwników Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie kompleksowego sprzątania powierzchni biurowej w budynkach i lokalach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim oraz utrzymania przylegających terenów zewnętrznych.
- Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrej
- Usługa mycia okien i powierzchni szklanych w budynkach Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19 - IV postępowanie
- Usługa mycia okien w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 7
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie "MZGM" Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
więcej: Usługi czyszczenia okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.