eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › DOSTAWA DRUKÓW NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W ZABRZU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-27

Zabrze: DOSTAWA DRUKÓW NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W ZABRZU
Numer ogłoszenia: 69415 - 2012; data zamieszczenia: 27.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41797 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DRUKÓW NA POTRZEBY MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY RODZINIE W ZABRZU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków określonych w załączniku nr 1 do SIWZ wydrukowanych według indywidualnych ustaleń Zamawiającego (załącznik nr 7 do SIWZ). Dostawa druków realizowana będzie częściami na podstawie indywidualnych zamówień Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy lub do dnia wcześniejszego wyczerpania ich wartości. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania zamówionych druków do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt. Zamawiający zobowiązuje się zamówić co najmniej 60% wartości przedmiotu umowy. Pozostałe 40 % może być zamówione jeżeli będzie to wynikało z potrzeb Zamawiającego. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z w/w uprawnienia, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Ceny poszczególnych druków zawartych w ofercie w trakcie trwania umowy uznaje się za stałe. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć faktury VAT zgodne pod względem ilościowym i jakościowym z wykonaną dostawą. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć druki wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ według zapotrzebowań Zamawiającego. Druki muszą być pakowane w równe paczki. Druki z pozycji: 1,2,3,8,10,11,14,16,20,37 muszą być złożone, dostarczone w kompletach, drukowane dwustronnie. Załączniki od pozycji 18 do pozycji 43 w prawym górnym rogu muszą posiadać oryginalne oznaczenie z Dziennika Ustaw tj.: musi widnieć na nich nr załącznika nadany wg Ustawy. Białe potwierdzenia odbioru (pozycja nr 9) muszą posiadać również czarno-biały nadruk w polu oznaczonym oznaczenie i adres nadawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze tel. (032) 277-78-00, fax (032) 277-78-02, Koperty muszą posiadać czarno biały nadruk w lewym górnym rogu: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze tel. (032) 277-78-00, fax (032) 277-78-02, w lewym dolnym rogu oznaczenie: Zwrotne potwierdzenie obioru obok POLECONY. W cenie należy uwzględnić całkowity koszt dostarczenia druków własnym transportem do siedziby ośrodka, koszt klisz, matryc, składu, złożenia i skompletowania druków oraz innych potrzeb do realizacji zamówienia w tym dostaw cząstkowych. Dostawa podzielona będzie na części. Zamawiający prześle pocztą elektroniczną lub faksem zapotrzebowanie określając rodzaj i ilość zamawianych druków. Każdorazowo akceptując treść druków. Termin realizacji zamówienia wynosi 14 dni od wysłania zapotrzebowania. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest do wcześniejszego dostarczenia po jednym egzemplarzu z każdego druku w celu zaakceptowania zgodności ww druków z obowiązującymi w tut. Ośrodku przed dokonaniem wydruku( dopuszczalna jest forma mailowa) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści poszczególnych załączników w trakcie trwania umowy. W powyższej sytuacji Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest na zlecenie Zamawiającego dostarczyć nową (przesłaną wcześniej przez Zamawiającego) formę i treść druków. Wzory te również muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego przed wydrukiem zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowej wymiany towaru w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego każdej niezgodności z zamówieniem. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp. Termin płatności za wszystkie dostarczone artykuły - 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych faktur VAT. Na dokonanie pierwszej dostawy Wykonawca musi posiadać gotowość dostawy w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy na podstawie zlecenia wystawionego przez Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy wniesienie przedmiotu dostawy, przez pracowników Wykonawcy, do pomieszczenia wskazanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Wartość dokonanych przesunięć nie może przekroczyć 10% ceny oferty wybranej w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 22.45.80.00 - Pozostałe druki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • REMI-B SP. J. KRZYSZTOF BOIŃSKI I ADAM KROKOWSKI, STRAŻACKA 35, 43-382 BIELSKO-BIAŁA, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45586,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25593,28

  • Oferta z najniższą ceną: 25593,28 / Oferta z najwyższą ceną: 74696,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.