To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Poznań: wykonanie remontu elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynku Katedry Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 68902 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20515 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynku Katedry Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45 w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie remontu elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynku Katedry Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45 w Poznaniu. Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji projektowej pod nazwą Termo renowacja Budynków Akademii Rolniczej, Katedra Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45 w Poznaniu, SIWZ i Specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót wraz z zestawieniem rodzaju prac do wykonania w ślepej formie i zestawienie ilościowe z przedmiarem robót izolacji przeciwwilgociowej pionowej murów fundamentowych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Prawem Budowlanym. A. Podstawowe dane o budynku Budynek całkowicie podpiwniczony, dwukondygnacyjny z nieużytkowym poddaszem, przykryty dachem spadzistym krytym dachówką karpiówką. Powierzchnia zabudowy - 415 m2 B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Projekt budowlany elewacji wraz z kolorystyką elewacji, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2. Zestawienie rodzaju prac do wykonania wraz z przedmiarami jako materiał pomocniczy w celu wyliczenia ceny oferty. 3. Zestawienie ilościowe z przedmiarem robót izolacji przeciwwilgociowej pionowej murów fundamentowych. 4. SIWZ. C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. 4. Przed podpisaniem umowy należy dostarczyć Zamawiającemu: Dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie i oświadczenie kierownika budowy, harmonogram wykonania prac. D. Zakres robót Wykonanie remontu elewacji budynku Katedry Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45 w Poznaniu zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót i zestawieniem rodzaju prac do wykonania w ślepej formie i SIWZ. Uwaga! Z przedmiotu zamówienia Zamawiający wyłącza wykonanie tynków mineralnych ciepłochronnych. Dołącza wykonanie zabezpieczeń przeciw gołębiom /antygołębniki/ na kolumnach i gzymsie nad tarasem wejściowym od strony południowej, izolacji przeciwwilgociowej pionowej murów fundamentowych oraz wymianę parapetów okiennych wewnętrznych drewnianych dopasowanych stylowo i kolorystycznie do wymienianych okien skrzynkowych. Ilość parapetów wynika z załączonego zestawienia stolarki okiennej. Długość parapetów wynika z obmiarów umieszczonych w zestawieniach stolarki okiennej. Do każdej długości parapetu należy dodać 8 cm (4cm x 2), które mają wchodzić w mur. Szerokość parapetów należy przyjąć średnio po 30 cm, grubość parapetów - 3 cm. Okna drewniane skrzynkowe wykonać zgodnie z projektem. Skrzydła zewnętrzne oszklić podwójnie z pustką termoizolacyjną (K= 1,1) z szerszymi ramiakami, a skrzydła wewnętrzne oszklić pojedynczo z oryginalną szerokością ramiaków. Wysokość balustrad 110 cm od nowej posadzki na wszystkich tarasach. Zamawiający rezygnuje z balustrady metalowej pokazanej na tarasie w rysunku 09-elewacja północna projektu .W zamian należy odtworzyć balustradę według zachowanego wzoru tak jak na pozostałych tarasach z odlewów betonowych. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy także: 1. wywóz nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 2. urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe); 3. wykonanie dokumentacji powykonawczej; 4. płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych, 5. dozorowanie budowy; 6. korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 7. stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych; 8. ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót; 9. wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania; Pozostałe informacje: 1. W załączonym zestawieniu rodzaju prac do wykonania należy podać obmiary i ceny poszczególnych pozycji. W przypadku, gdy Wykonawca uzna, że należy je rozbudować o konieczne do wykonania roboty, a nie ujęte w zestawieniach ilościowo - wartościowych, można je dopisać na końcu zestawienia. 2. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za dokonane przez siebie przedmiary robót na podstawie dokumentacji technicznej i oświadcza, że ryzyko związane ze zmianami ilościowymi powstałymi w trakcie realizacji prac lub po ich zakończeniu, obciąża Wykonawcę i zostało wkalkulowane w wynagrodzenie. Zmiany ilościowe nie uprawniają do zmian cen jednostkowych lub pozostałych założeń umowy, jak również zmiany stawek pozycji ryczałtowych. W żadnym wypadku podstawą do wypłaty jakiegokolwiek wynagrodzenia związanego z wykonaniem przedmiotu umowy nie będą obmiary powykonawcze. 3. Zestawienie ilościowo - wartościowe robót jak i zestawienie rodzaju prac do wykonania po wyborze oferty, po usunięciu obmiarów, oraz wartości będzie zestawieniem ryczałtowych cen jednostkowych, stanowiącym załącznik do umowy, w oparciu, o który strony będą realizowały ewentualne roboty nieprzewidziane w dokumentach stanowiących podstawę umowy. 4. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów - należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały, a Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 303394.48 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH "TECHNUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG TECHNICZNYCH "TECHNUS" SP. Z O.O.
- Przedsiebiorstwo Usług Technicznych TECHNUS Sp. z o.o., Bukowska 237, 60-189 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 303394.48
- Oferta z najniższą ceną: 303394.48 oferta z najwyższą ceną: 793730.08
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 182 (ul. Kościuszki) w m. Czarnków
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: Rozbiórka i budowa mostu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 2025P na rzece Trojanka w m. Murowana Goślina, gm. Murowana Goślina
- Zakup i dostawa tablic i znaków informacyjnych oraz drogowych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku A1, A3, A20- Archiwum, B1, B4 Politechniki Poznańskiej przy ul. Piotrowo 5 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.