eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › wykonanie remontu elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynku Katedry Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45 w Poznaniu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-19

Poznań: wykonanie remontu elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynku Katedry Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 20515 - 2009; data zamieszczenia: 19.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynku Katedry Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45 w Poznaniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie remontu elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej budynku Katedry Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45 w Poznaniu. Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji projektowej pod nazwą Termo renowacja Budynków Akademii Rolniczej, Katedra Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45 w Poznaniu, SIWZ i Specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót wraz z zestawieniem rodzaju prac do wykonania w ślepej formie i zestawienie ilościowe z przedmiarem robót izolacji przeciwwilgociowej pionowej murów fundamentowych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, Prawem Budowlanym. A. Podstawowe dane o budynku Budynek całkowicie podpiwniczony, dwukondygnacyjny z nieużytkowym poddaszem, przykryty dachem spadzistym krytym dachówką karpiówką. Powierzchnia zabudowy - 415 m2 B. Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 1. Projekt budowlany elewacji wraz z kolorystyką elewacji, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 2. Zestawienie rodzaju prac do wykonania wraz z przedmiarami jako materiał pomocniczy w celu wyliczenia ceny oferty. 3. Zestawienie ilościowe z przedmiarem robót izolacji przeciwwilgociowej pionowej murów fundamentowych. 4. SIWZ. C. Wymagane dokumenty techniczne: 1. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy użyć tylko materiałów posiadających aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa, atesty p. poż. zgodne z wymogami obowiązującego prawa. Do odbioru końcowego należy dostarczyć ww. dokumenty oprawione i zaopatrzone w spis treści w 2 egzemplarzach. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić odpowiednie dokumenty na materiały, które ma zamiar zastosować-wbudować realizując zamówienie. 2. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej są zawarte w wynagrodzeniu. Dokumentacja powykonawcza powinna zostać wykonana w 2 egzemplarzach w formie elektronicznej i drukowanej, zgodnie z właściwymi polskimi normami i wymaganiami użytkownika przedstawionymi Wykonawcy przez Zamawiającego. Dokumentacja ta zostanie wykonana i przekazana Zamawiającemu niezwłocznie po zakończeniu prac, nie później niż 10 dni od zakończenia prac, przed wystawieniem faktury końcowej. W przypadku usuwania wad lub dokonywania napraw gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu, w terminie 7 dni od zakończenia tych czynności, zaktualizowanej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany. 3. W ofercie wykonania przedmiotu zamówienia, należy ująć wszystkie koszty związane z jego wykonaniem wraz z wywozem gruzu, opłatami za wysypisko i uporządkowaniem terenu po zakończeniu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania porządku. 4. Przed podpisaniem umowy należy dostarczyć Zamawiającemu: Dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie i oświadczenie kierownika budowy, harmonogram wykonania prac. D. Zakres robót Wykonanie remontu elewacji budynku Katedry Uprawy Roli i Roślin przy ul. Mazowieckiej 45 w Poznaniu zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót i zestawieniem rodzaju prac do wykonania w ślepej formie i SIWZ. Uwaga! Z przedmiotu zamówienia Zamawiający wyłącza wykonanie tynków mineralnych ciepłochronnych. Dołącza wykonanie zabezpieczeń przeciw gołębiom /antygołębniki/ na kolumnach i gzymsie nad tarasem wejściowym od strony południowej, izolacji przeciwwilgociowej pionowej murów fundamentowych oraz wymianę parapetów okiennych wewnętrznych drewnianych dopasowanych stylowo i kolorystycznie do wymienianych okien skrzynkowych. Ilość parapetów wynika z załączonego zestawienia stolarki okiennej. Długość parapetów wynika z obmiarów umieszczonych w zestawieniach stolarki okiennej. Do każdej długości parapetu należy dodać 8 cm (4cm x 2), które mają wchodzić w mur. Szerokość parapetów należy przyjąć średnio po 30 cm, grubość parapetów - 3 cm. Okna drewniane skrzynkowe wykonać zgodnie z projektem. Skrzydła zewnętrzne oszklić podwójnie z pustką termoizolacyjną (K= 1,1) z szerszymi ramiakami, a skrzydła wewnętrzne oszklić pojedynczo z oryginalną szerokością ramiaków. Wysokość balustrad 110 cm od nowej posadzki na wszystkich tarasach. Zamawiający rezygnuje z balustrady metalowej pokazanej na tarasie w rysunku 09-elewacja północna projektu .W zamian należy odtworzyć balustradę według zachowanego wzoru tak jak na pozostałych tarasach z odlewów betonowych. Strony uzgadniają, że do obowiązków Wykonawcy należy także: 1. wywóz nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 2. urządzenie i zagospodarowanie placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe); 3. wykonanie dokumentacji powykonawczej; 4. płatnych prób, badań, pomiarów, regulacji instalacji, odbiorów technicznych, 5. dozorowanie budowy; 6. korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy; 7. stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych; 8. ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót; 9. wszelkie prace i czynności niezbędne do osiągnięcia zakładanych parametrów technicznych i przekazania inwestycji do użytkowania; Pozostałe informacje: 1. W załączonym zestawieniu rodzaju prac do wykonania należy podać obmiary i ceny poszczególnych pozycji. W przypadku, gdy Wykonawca uzna, że należy je rozbudować o konieczne do wykonania roboty, a nie ujęte w zestawieniach ilościowo - wartościowych, można je dopisać na końcu zestawienia. 2. Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny za dokonane przez siebie przedmiary robót na podstawie dokumentacji technicznej i oświadcza, że ryzyko związane ze zmianami ilościowymi powstałymi w trakcie realizacji prac lub po ich zakończeniu, obciąża Wykonawcę i zostało wkalkulowane w wynagrodzenie. Zmiany ilościowe nie uprawniają do zmian cen jednostkowych lub pozostałych założeń umowy, jak również zmiany stawek pozycji ryczałtowych. W żadnym wypadku podstawą do wypłaty jakiegokolwiek wynagrodzenia związanego z wykonaniem przedmiotu umowy nie będą obmiary powykonawcze. 3. Zestawienie ilościowo - wartościowe robót jak i zestawienie rodzaju prac do wykonania po wyborze oferty, po usunięciu obmiarów, oraz wartości będzie zestawieniem ryczałtowych cen jednostkowych, stanowiącym załącznik do umowy, w oparciu, o który strony będą realizowały ewentualne roboty nieprzewidziane w dokumentach stanowiących podstawę umowy. 4. Zamawiający sugeruje, aby potencjalni wykonawcy dokonali wizji lokalnej i zapoznali się z przyszłym terenem budowy i jego otoczeniem, a także do oszacowania na własną odpowiedzialność koszta i ryzyka wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizyta na terenie budowy nie będzie organizowana przez Zamawiającego. Jakiekolwiek koszty związane z inspekcją terenu budowy ponoszą wykonawcy. W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów - należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały, a Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 110.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 09 lutego 2009 r. do godz. 10:30.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj: a.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a.4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 6.2 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1 Ustawy, 5. wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy, 6. wykaz doświadczenia w wykonaniu robót określonych w dokumentacji projektowej - co najmniej 2 zamówienia w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o podobnym zakresie i wartości co najmniej 200.000 zł. brutto każde oraz załączą do oferty dokumenty wystawione przez Zamawiającego, potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie, 7. oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia, 8. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy, udzielą co najmniej: 3 lata bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia. 9. zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy, 10. polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie budowlanym na kwotę nie mniejszą niż 400 000,00 zł. 11. zestawienie ilościowo - wartościowe w formie pisemnej i elektronicznej, 12. dowód wniesienia wadium (kserokopia). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej Wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te muszą być złożone w ofercie w postaci potwierdzonej kopii łącznie z jego przetłumaczeniem przez tłumacza przysięgłego w języku polskim. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia kserokopii dokumentów określonych w punkcie 6.2 SIWZ, pod warunkiem poświadczenia przez osobę uprawnioną do złożenia oferty ich zgodności z oryginałem. Za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez wykonawcę informacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro, pok. 407, w godz. 10:00 do 13:00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2009 godzina 10:30, miejsce: w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu, Poznań, ul. Wojska Polskiego 28, III piętro, pok. 304 - Sekretariat Kanclerza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.