Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-19
Zaręba: Dostawa mrożonych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Zarębie.
Numer ogłoszenia: 68858 - 2009; data zamieszczenia: 19.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Zarębie , ul. Leśna 4, 59-800 Zaręba, woj. dolnośląskie, tel. 075 7229370, faks 075 7229398.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa -Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mrożonych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Zarębie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonych produktów spożywczych w następujących ilościach: 1.Kluski śląskie mrożone - 504 kg, (kod CPV-15896000-5) 2 Kopytka mrożone -504 kg, (kod CPV-15896000-5) 3.Knedle z truskawkami mrożone - 300 kg, (kod CPV-15896000-5) 4.Pyzy ziemniaczane mrożone - 504 kg, (kod CPV-15896000-5) 5.Zupa jarzynowa mrożona - 480 kg, (kod CPV-15891900-9) 6.Zupa kalafiorowa mrożona - 420 kg, (kod CPV-15891900-9) 7. Zupa bukiet królewski mrożona - 480 kg, (kod CPV-15891900-9) w okresie od dnia 01 maja 2009 roku do dnia 30 kwietnia 2010 roku, loco magazyn żywnościowy Zakładu Karnego w Zarębie na koszt Wykonawcy. Dostawy mają być realizowane partiami, po określeniu przez Zamawiającego wielkości dostawy, przy czym realizacja zamówienia musi nastąpić w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia na dana partię. Dostarczony towar musi być zgodny z Polską.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone 15.89.19.00 - Zupy warzywne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawcy biorący udział w przetargu nie wpłacają wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 j.t. oraz z późniejszymi zmianami) 5) akceptują warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do specyfikacji. Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców w/w warunków na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Oświadczenia i dokumenty, jakie wykonawcy mają dołączyć do oferty zostały wymienione w punkcie 6 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca jest zobowiązany oświadczyć, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.07.223.1655 j.t. z późniejszymi zmianami) 5) akceptuje warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w załącznikach do specyfikacji. Ponadto każdy z Wykonawców winien złożyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Oświadczenia muszą mieć formę pisemną i być aktualne w dniu złożenia ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sw.gov.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Kwatermistrzowski Zakład Karnego w Zarębie ul.Leśna 4 ,59-800 ,075 722-93-70,oraz pobrać z http://www.sw.gov.pl/.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2009 godzina 08:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Zarębie ul.Leśna 4 ,59-800 Lubań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Integracyjnego Przedszkola nr 12 im. Marii Montessori w Chorzowie, ul. Lipińska 9 - I/2024
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 124 WE WROCŁAWIU
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2024 r. - część II
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - I/2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 20 w Chorzowie, ul. Czempiela 49 - I/2024
- "Zakup i dostawa artykułów spożywczych"
więcej: Zupy warzywne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.