eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów p.poż. w zakresie przebudowy i rozdziału istniejącej instalacji wodociągowej na cele socjalno-bytowe oraz p.poż. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 11 przy ul. Keniga 20 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-19

Ogłoszenie nr 68422 - 2017 z dnia 2017-04-19 r.

Warszawa: Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów p.poż. w zakresie przebudowy i rozdziału istniejącej instalacji wodociągowej na cele socjalno-bytowe oraz p.poż. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 11 przy ul. Keniga 20 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32547-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, krajowy numer identyfikacyjny 01525966001220, ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1  -, 02-495   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 443 60 00, faks 22 443 60 11, e-mail imagdziarz@um.warszawa.pl, ursus.zzp@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.ursus.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów p.poż. w zakresie przebudowy i rozdziału istniejącej instalacji wodociągowej na cele socjalno-bytowe oraz p.poż. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 11 przy ul. Keniga 20 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-XI-ZZP.271.03.WIR.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów p.poż. w zakresie przebudowy i rozdziału istniejącej instalacji wodociągowej na cele socjalno-bytowe oraz p.poż. w budynku Szkoły Podstawowej Nr 11 przy ul. Keniga 20 w Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. 1.Kody CPV i ich nazwy: 45343000-3 - roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45332000-3 - roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne 2.Branża sanitarna W związku z brakiem wymaganego ciśnienia i wydajności instalacji hydrantowej zachodzi konieczność dostosowania jej do obowiązujących przepisów p.poż. W związku z tym istniejącą obecnie instalację wspólną na potrzeby p.poż. obiektu i socjalno-bytowe użytkowników należy przebudować, celem rozdziału tego systemu i montażu zestawu hydroforowego, z którego zasilana będzie instalacja hydrantowa wody p.poż. Wszystkie roboty związane z demontażem istniejącej instalacji hydrantowej w obiekcie oraz montażem przewodów, osprzętem i urządzeniami instalacji hydrantowej należy wykonywać zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym pn.: "Przebudowa istniejącej instalacji hydrantowej oraz budowa hydroforni" oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. W zakres prac zgodnie z dokumentacją wchodzi wymiana instalacji hydrantowej wraz z zaworami O25 i skrzynkami hydrantowymi usytuowanymi w ścianach budynku wyposażonymi w wąż półsztywny o długości 30 m, rozdział istniejącej instalacji z.w. na instalację na potrzeby socjalno-bytowe użytkowników obiektu i instalację wody pożarowej, która jest przedmiotem zamówienia, oraz montaż zestawu hydroforowego równoległego ZHWR 40.30/10.3 o wydajności V=7,3 m3/h w pomieszczeniu hydroforni wraz z zaworem pierwszeństwa typu EV220BNC, zaworem antyskażeniowym typu BA 4760, filtrem siatkowym z osadnikiem i armaturą odcinającą. Przewody instalacji hydrantowej będą montowane głównie w istniejącym kanale podpodłogowym, a piony w bruzdach. Przewody prowadzone w piwnicy należy zaizolować materiałem ognioodpornym. Przejścia przewodów instalacyjnych uszczelnić masą elastyczną ogniochronną. W pomieszczeniu hydroforni wykonać studzienkę bezodpływową i wyposażyć ją w pompę szlamową typu KP do przepompowywania wody brudnej do zlewu usytuowanego w węźle cieplnym. 3.Branża budowlana W zakres robót budowlanych wchodzi przystosowanie istniejącego pomieszczenia zlokalizowanego w piwnicy budynku szkoły na potrzeby hydroforni, roboty poinstalacyjne po wymianie instalacji hydrantowej, wykucie lub rozkucie wnęk na nowe szafki hydrantowe, roboty poinstalacyjne związane z zasileniem elektrycznym zestawu hydroforowego i montażem rozdzielnicy natynkowej przeznaczonej do podłączenia zestawu hydroforowego. Szczegółowy zakres robót budowlanych obejmuje: - wykucie wnęk lub poszerzenie istniejących po demontażu starych hydrantów celem zamontowania nowych szafek hydrantowych zgodnie z projektem branży sanitarnej, - montaż ściany oddzielenia pożarowego REI 120, z cegły lub betonu komórkowego o grub. 25 cm oraz ściany z płyt kartonowo-gipsowych GKFIH2 o grub. 30 mm, wydzielających pomieszczenie hydroforni, które będzie pełnić funkcję pompowni pożarowej. Ściany otynkować i pomalować oraz ułożyć glazurę do wysokości 2 m i uzupełnić terakotę na podłodze pomieszczenia, - zamontowanie drzwi pożarowych do hydroforni o wymiarach 0,9x2,0 m o odporności ogniowej EI 60, - zamontowanie kratek wentylacyjnych: nawiewu i wyciągu, - wykonanie studzienki bezodpływowej, - uszczelnienie wszystkich przejść instalacyjnych przez ściany i strop hydroforni klasy REI 120. 4.Branża elektryczna W zakres robót elektrycznych wchodzi zasilenie w energię elektryczną zestawu hydroforowego typu ZHWR 40.30/10.3. W tym celu zaprojektowano rozdzielnicę w obudowie typu RN65 IP65 1X12 montowaną natynkowo, z której zasilane będą również obwody instalacji: oświetleniowej, gniazd do pompy szlamowej, gniazd do lampy przenośnej, do podłączenia zaworu elektromagnetycznego poprzez presostat. Dla zasilania zestawu hydroforowego zaprojektowano kabel ognioodporny typu NKGs 5x10 mm2 o odporności ogniowej PH90. Aby zapewnić pracę urządzeń w czasie ewentualnego pożaru rozdzielnicę należy zasilić sprzed istniejącego w szkole głównego wyłącznika prądu. W wydzielonym pomieszczeniu hydroforni wykonać nową instalację oświetlenia, instalację do podłączenia pompy szlamowej, do podłączenia lampy przenośnej 12V oraz zasilania zaworu elektromagnetycznego. 5. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia 1)Zamawiający przy realizacji przedmiotu zamówienia stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP, wymagał będzie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 1 osobę (minimum na pół etatu) wykonującą wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 2)Na podstawie art. 29 ust. 3a i w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia minimum 1 osoby na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Osoba/osoby będą wykonywać czynności w trakcie realizacji zamówienia polegające na: robotach porządkowych, tj. zamiataniu pomieszczeń, wywożeniu gruzu, itp. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osobę na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3)W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn, wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, na warunkach, o których mowa w S.I.W.Z. 4)W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej osoby/osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie zanonimizowanych umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. 5)Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi zanonimizowane umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w ppkt 2.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45343000-3
Dodatkowe kody CPV: 45332000-3, 45310000-3, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT140366.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert7
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ANMAR Anna Traczyk -Nowakowska,  anmar_anmar@o2.pl,  ul. Strzykulska 45,  05-850,  Ożarów Mazowiecki,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120540.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 120540.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 199260.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.