eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach oraz wybranych gminnych jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-01

Tarnowskie Góry: Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach oraz wybranych gminnych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 68215 - 2011; data zamieszczenia: 01.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 24045 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry, Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach oraz wybranych gminnych jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach oraz określonych gminnych jednostek organizacyjnych, świadczona w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982r. o radcach prawnych (t. j. Dz. U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1059 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (t. j. Dz. U. z 2002 r., Nr 123, poz. 1058 z późn. zm.), obejmująca świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego obsługi prawnej w zakresie prawa polskiego, w celu ochrony interesów Gminy Tarnowskie Góry. Gminne jednostki organizacyjne, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, stanowią: Publiczne Przedszkole Nr 1 Wesoła Jedyneczka w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 11 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 12 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 17 Bajkowe Wzgórze w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 2 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 20 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 21 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 22 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 24 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 26 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 4 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 5 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 6 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Przedszkole Nr 9 Akademia Przedszkolaka w Tarnowskich Górach, - Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Gimnazjum Nr 2 Sportowe im. Prof. Wł. Babireckiego w Tarnowskich Górach, - Publiczne Gimnazjum Nr 3 w Tarnowskich Górach, - Publiczne Gimnazjum Nr 4 im. Pułku 3. Ułanów Śląskich w Tarnowskich Górach, - Szkoła Podstawowa Nr 10 w Tarnowskich Górach, - Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach, - Szkoła Podstawowa Nr 13 w Tarnowskich Górach, - Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowskich Górach, - Szkoła Podstawowa Nr 3 w Tarnowskich Górach, - Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Królowej Jadwigi w Tarnowskich Górach, - Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Tarnowskich Górach, - Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 1 w Tarnowskich Górach, - Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 2 w Tarnowskich Górach, - Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 3 w Tarnowskich Górach, - Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 4 w Tarnowskich Górach, - Żłobek Publiczny Nr 1 w Tarnowskich Górach, Obsługa prawna będzie obejmować w szczególności: a)udział w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów uchwał Rady Miejskiej, zarządzeń, poleceń i postanowień Burmistrza Miasta oraz innych regulacji wewnętrznych, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym, b)współudział w sporządzaniu projektów przepisów gminnych w sprawach szczególnie skomplikowanych, c)udział w sesjach Rady Miasta, świadczenie pomocy prawnej w ich trakcie, udział w posiedzeniach komisji wg zgłoszonego uprzednio zapotrzebowania, d)reprezentowanie Zamawiającego przed sądami powszechnymi i szczególnymi, organami administracji publicznej oraz innymi organami i instytucjami (w tym Krajowej Izbie Odwoławczej przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz sądami polubownymi lub mediatorami), jak również przed organami egzekucyjnymi, e)udzielanie porad prawnych i konsultacji prawnych, f)udzielanie wyjaśnień w zakresie stosowania prawa, g)wydawanie opinii prawnych, h)opiniowanie projektów: umów, porozumień oraz upoważnień i pełnomocnictw, i)sporządzanie projektów umów cywilnoprawnych w sprawach szczególnie skomplikowanych, j)uczestnictwo w prowadzonych przez Zamawiającego rokowaniach i negocjacjach, k)świadczenie pomocy prawnej w trakcie narad Burmistrza Miasta, l)opiniowanie treści korespondencji Urzędu z organami administracji publicznej, sądami i innymi instytucjami oraz osobami prawnymi i fizycznymi w sprawach szczególnie skomplikowanych, m)wykonywanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności Zamawiającego oraz współdziałanie w podejmowaniu czynności w zakresie postępowania egzekucyjnego, n)prowadzenie spraw z zakresu windykacji należności cywilnoprawnych przysługujących miastu Tarnowskie Góry w postępowaniu sądowym oraz egzekucyjnym, o)zapewnienie dalszego prowadzenia i reprezentacji we wszystkich sprawach będących w toku, postępowaniach sądowych, administracyjnych lub innych, jak również i innych rozpoczętych przed udzieleniem zamówienia. W zakresie obsługi prawnej Pełnomocnika ds. Realizacji Projektu (MAO - Measure Authorising Officer kierowanego przez niego Zespołu ds. Realizacji Projektu - (JRP, ang. - Project Implementation Unit - PIU) Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach, odpowiedzialnych za wdrażanie, realizację i rozliczenie Projektu pn. Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz oczyszczalni ścieków komunalnych w Tarnowskich Górach, wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: a) obsługi prawnej zagadnień związanych ze współpracą z PWIK sp. z o.o. w Tarnowskich Górach jako operatorem majątku, w tym opiniowania umów z Operatorem i innymi instytucjami, b) obsługi prawnej z dziedziny Prawa Zamówień Publicznych - komentowania SIWZ, ofert, udziału w rozstrzyganiu środków ochrony prawnej w sprawach prowadzonych przez JRP, c) opiniowania umowy związanej z finansowaniem, w tym dotacją unijną; d) opiniowania zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami związanych z ww. zagadnieniami, e) pomocy prawnej w trakcie realizacji kontraktów/umów wraz z asystą przy rozwiązywaniu konfliktów i sporów z wykonawcami, instytucjami i innymi osobami uczestniczącymi w realizacji Projektu, f) udziału w opracowywaniu i uzgadnianiu projektów aktów prawnych Burmistrza, Rady Miejskiej, opiniowaniu ich pod względem redakcyjnym i formalno-prawnym, w zakresie jakim dotyczą Zespołu ds. Realizacji Projektu. Wykonawca będzie wykonywał ww czynności bez zbędnej zwłoki, przy czym ustala się terminy wyrażone w dniach roboczych, dla czynności wymienionych w ust. 1 lit. a): 7 dni, lit. b) 10 dni, lit. g) 3 dni, w sprawach skomplikowanych 7 dni, w sprawach dotyczących zamówień publicznych 4 dni, lit h) 3 dni, lit i) 7 dni, lit. l) 7 dni lub w terminie wymaganym przez organ administracji, sąd, inną instytucję, pod warunkiem doręczenia korespondencji w dniu jej otrzymania przez Urząd. Dla czynności wymienionych w ust.3 lit.a - 3 dni, lit.f - 7 dni. W sprawach szczególnie skomplikowanych termin uzgodniony zostanie indywidualnie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Za dni robocze uznaje się dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia standardu świadczonych usług zgodnie z zasadami etyki radcy prawnego i zasadami etyki adwokackiej, na okoliczność czego wyznacza koordynatora obsługi prawnej. Wykonawca zapewni świadczenie w siedzibie Zamawiającego w sposób stały obsługi prawnej przez 1 radcę prawnego lub adwokata w każdym dniu roboczym przez 6 godzin przez 3 dni robocze i 8 godzin przez 2 dni robocze. Wykonawca określi, w umowie, który z radców prawnych, adwokatów będzie świadczył obsługę poszczególnych komórek organizacyjnych i jednostek wymienionych w § 1 i w który dzień będzie świadczył tę obsługę w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca zapewni kontakt telefoniczny w pozostałych godzinach urzędowania Zamawiającego pod wskazanymi numerami telefonów. Wykonawca zapewni obsługę prawną poza siedzibą Urzędu Miejskiego, jeżeli będzie to niezbędne do wykonania określonej czynności. Czynności wykonywane poza siedzibą Urzędu Miejskiego nie będą wliczone będą do czasu, o którym mowa w pkt 6. Zmiana radców prawnych wykazanych przez Wykonawcę będzie możliwa po złożeniu pisemnego wniosku, wykazaniu przez Wykonawcę, że proponowana osoba posiada uprawnienia i doświadczenie co najmniej takie jak osoby wskazane przez Wykonawcę w ofercie i wymaga wyrażenia zgody przez Zamawiającego. Wykonawca zapewni ciągłość obsługi prawnej w okresie obowiązywania umowy. Zlecenie wykonania czynności, o których mowa w ust.2 będzie dokonywał Burmistrz Miasta lub kierownik danej komórki organizacyjnej / osoba na samodzielnym stanowisku pracy. W przypadku czynności o których mowa w ust.3 zlecenie wykonania czynności będzie dokonywał Burmistrz, Pełnomocnik ds. Realizacji Projektu lub Kierownik Zespołu ds. Realizacji Projektu. Zlecenie winno być dokonane na piśmie, faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. W sprawach nieskomplikowanych zlecenie wykonania czynności o których mowa w ust.2 i 3 może być dokonane ustnie lub telefonicznie. Zamawiający w trakcie pobytu Wykonawcy w jego siedzibie zobowiąże się do zapewnienia mu pomieszczenia, dostępu do telefonu, faksu, kserokopiarki, drukarki i Internetu. W celu zapewnienia stałego kontaktu z Wykonawcą oraz sprawnej organizacji w zakresie załatwiania spraw będących przedmiotem umowy - Zamawiający wyznaczy pracownika w Wydziale Organizacyjnym odpowiedzialnego za kontakt z Wykonawcą. Wykonawca zapewni, że obowiązki wynikające z powyższego opisu wykonywać będzie w sposób należyty zgodnie z przepisami ustawy o radcach prawnych oraz ustawa Prawo o adwokaturze, a także zasadami etyki zawodowej zawodu radcy prawnego i adwokata...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.11.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kancelaria Radcy Prawnego Rafał Kolano, ul. Jagiellońska 6/17, 40-035 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 647056,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 364658,10

  • Oferta z najniższą ceną: 339480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 763830,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.