eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Żarach ul. Lotników 1a oraz remont schodów zewnętrznych budynku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-23

Zielona Góra: Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Żarach ul. Lotników 1a oraz remont schodów zewnętrznych budynku.
Numer ogłoszenia: 67955 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze , ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3294200, faks 068 3244213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Żarach ul. Lotników 1a oraz remont schodów zewnętrznych budynku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia: 1) Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Żarach, ul. Lotników 1a. 2) Remont schodów zewnętrznych budynku Inspektoratu ZUS w Żarach, ul. Lotników 1a. 1. Termomodernizacja budynku Inspektoratu ZUS w Żarach, ul. Lotników 1a, obejmuje: A. Roboty budowlane, w szczególności: a) rozbiórkowe - polegające na demontażu stolarki okiennej, pokryć papowych, czap kominowych, obróbek blacharskich, rur spustowych, instalacji odgromowej, skuciu warstw tarasu I piętra; b) zamurowanie otworów drzwiowych i okiennych, zmniejszenie na wysokość niektórych otworów okiennych, osadzenie nowych okien; c) docieplenie ścian zewnętrznych budynku, dachu, cokołu kominów, wykonanie tynku, malowanie elewacji; d) wymiana rynien i rur spustowych, wywiewek dachowych, daszków stalowych, obróbek blacharskich; e) naprawa schodów wejściowych na zapleczu terenu, skucie opasek betonowych, demontaż pochylni i schodów zewnętrznych z kostki betonowej, ułożenie nowej nawierzchni. Roboty ujęte w ppkt. e) to prace związane z zagospodarowaniem terenu. B. Roboty instalacyjno - sanitarne, w szczególności: a) demontaż urządzeń kotłowni olejowej i montaż urządzeń kotłowni gazowej; b) wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej zasilającej kocioł gazowy; c) demontaż instalacji wody zimnej; d) demontaż instalacji centralnego ogrzewania; e) montaż nowej instalacji wody zimnej oraz instalacji ciepłej wody użytkowej; f) montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania. C. Roboty instalacyjno - elektryczne w szczególności: a) montaż nowej instalacji odgromowej; b) montaż instalacji elektrycznej kotłowni; c) montaż instalacji elektrycznej w adaptowanych pomieszczeniach. 2. Remont schodów zewnętrznych w budynku Inspektoratu ZUS w Żarach, ul.Lotników1a, obejmuje: Roboty budowlane, w szczególności: a)polegające na rozbiórce istniejących schodów, spoczników wraz z konstrukcją, ścianek osłonowych podschodowych, poręczy, wykuciu istniejących ościeżnic drzwi wejściowych, skucie posadzki w wiatrołapie; b)zamurowanie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej budynku ( poziom piwnicy), wykonanie konstrukcji żelbetowej nowych schodów, obłożenie powierzchni biegów, stopni, podstopnic, posadzki w wiatrołapie granitem płomieniowanym, mocowanie balustrad; c)montaż nowych, automatycznie otwieranych drzwi wejściowych. 2. Warunki realizacji: 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów i urządzeń przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994. Prawo Budowlane. Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności, 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną, 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami Prawa Budowlanego, 4) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót, 5) Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień narażających użytkowników budynku na szkody, 6) przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest: ­ do zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, ­ do zainstalowania kontenera na składowanie gruzu i sukcesywne jego wywożenie na wysypisko, ­ do przeszkolenia pracowników realizujących zadanie pod względem bhp i ppoż. 7) tam, gdzie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na wyżej przywołany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszystkie użyte przez Wykonawcę elementy równoważne oferowane do instalacji muszą prawidłowo współpracować ze źródłami zasilania wyspecyfikowanymi w Dokumentacji technicznej, 8) ilości robót podane w przedmiarze robót mogą ulec zmianie, natomiast ceny jednostkowe robót zaproponowane w ofercie nie mogą ulec zmianie, 9) koszty opracowania wyceny przedmiaru robót ponoszone są w całości przez Wykonawcę, 10) wymagane jest załączenie do oferty projektu harmonogramu rzeczowo - finansowego robót wykonanego z uwzględnieniem wytycznych zawartych w siwz(załącznik), 11) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu - terenu, objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia, 12) koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej, przygotowania i złożenia oferty ponosi samodzielnie każdy Wykonawca, 13) Zamawiający umożliwi wizję lokalną obiektu w uzgodnionym wcześniej terminie po uprzednim kontakcie telefonicznym: ­ z p. Zbigniewem Urbanowiczem, tel. 68 455 90 38 w godz. od 7:00 - 15:00 (poniedziałek, czwartek. ­ z p. Tomaszem Marczewskim, tel. 68 455 90 38 w godz. od 7:00 - 11:00 (poniedziałek - piątek). ­ z p. Ewą Piotrowską - tel. 68 455 90 36 w godz. od 7:00 - 15:00 (poniedziałek - piątek), 14) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji, jako następstwo wizji lokalnej terenu robót objętego niniejszym zamówieniem. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, 15) roboty będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy Inspektoratu ZUS. Wszystkie prace uciążliwe związane z hałasem należy prowadzić poza godzinami pracy urzędu, a więc po godz. 15:00 i w dni ustawowo wolne od pracy, 16) W czasie wykonywania robót miejsce prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń mienia oraz wypadków z udziałem ludzi, 17) Wykonawca zapewni kierownictwo robót budowlanych osobom z uprawnieniami budowlanymi odpowiednimi do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjno - sanitarnej, - elektrycznej, 18) Wykonawca zapewni na własny koszt opomiarowanie punktów poboru wody i energii elektrycznej, z których będzie korzystał. Zamawiający wystawi fakturę VAT za zużycie wody i energii elektrycznej wg wskazań liczników, Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie należności za zużytą wodę i energię elektryczną z wystawionej końcowej faktury VAT, 19) potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie protokołu odbioru końcowego robót wykonanych bezusterkowo, 20) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia na okres 36 miesięcy. 21) okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego, 22) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom, 23) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia planu BIOZ,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.50.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.26.23.00 - Betonowanie 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 44.62.12.00 - Kotły grzewcze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 48.044,00 PLN (słownie: czterdzieści osiem tysięcy czterdzieści cztery złote 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: ­ co najmniej 3 roboty budowlane polegające na ociepleniu ścian zewnętrznych oraz dachów budynków niskich do 12 m wysokości o ilości kondygnacji nadziemnych większej niż jedna i kubaturze powyżej 7.000 m3, ­ wykonał instalację centralnego ogrzewania w co najmniej 2 budynkach o minimalnej ilości 30 ogrzewanych pomieszczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 - tekst jednolity z późn. zm.) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - budowlano - konstrukcyjnych, co najmniej 1 osoba, - instalacyjno - sanitarnych, co najmniej 1 osoba, - instalacji elektrycznych, co najmniej 1 osoba.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ­ wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt ubezpieczenia robót budowlanych na kwotę nie niższą niż wartość wynagrodzenia przedstawiona w ofercie i w ciągu 14 dni od podpisania umowy dostarczyć Zamawiającemu dowód opłaty należnych składek, ­ Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej łącznie odpowiedzialność cywilną deliktową i kontraktową, z minimalną sumą ubezpieczenia, która powinna odpowiadać co najmniej wartości wynagrodzenia za wykonanie robót budowlanych. Odpowiedzialność cywilna kontraktowa obejmuje szkody wynikające z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy ( art. 471 k.c.) natomiast odpowiedzialność deliktowa ( art. 415-449 k.c.)szkody z tytułu czynów niedozwolonych do wartości wynagrodzenia za wykonanie całego zadania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wyceniony przedmiar robót, 2) projekt harmonogramu rzeczowo- finansowego robót, 3) warunki gwarancji jakości na prace budowlane, instalacje oraz zamontowane urządzenia, określające: a) okres udzielenia gwarancji - 36 m-cy, b) w przypadku wystąpienia usterek - termin rozpoczęcia prac mających na celu ich usunięcie od momentu ich zgłoszenia (max 48 godzin), c) data zakończenia robót mających na celu usunięcie usterek będzie uzgadniana z Wykonawcą każdorazowo w zależności od wielkości oraz trudności jej usunięcia, 4) warunki rękojmi za wady fizyczne oraz okres na jaki zostanie udzielona.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie w sytuacji: 1. Termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku zaistnienia okoliczności, które Zamawiający przewidział w SIWZ (lub ogłoszeniu), jeżeli ich zaistnienie uniemożliwia wykonanie przedmiotu umowy w terminie. 2. Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu, o którym mowa w ust. 1, mogą być w szczególności: 1) niemożliwe wcześniej do przewidzenia braki w dokumentacji projektowej, za co nie można przypisać winy Wykonawcy; 2) przerwanie prac przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczeniem sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy; 3) konieczność wykonania części robót inną technologią niż założono w projekcie albo konieczność wykonania zamówień dodatkowych. 3. Wszelkie opóźnienia i niedotrzymania terminów z powodu siły wyższej nie są traktowane jako niedotrzymanie zobowiązań określonych umową i nie powodują jakiejkolwiek odpowiedzialności za szkodę poniesioną przez drugą stronę. 4. Każda ze stron powołując się na okoliczności, o których mowa w ust. 1 zobowiązana jest poinformować drugą stronę o zaistniałym fakcie w terminie 3 dni od dnia jego zaistnienia. 5. Zmiana terminu, o którym mowa w ust. 1, następuje w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS Oddział Zielona Góra 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65, pokój 301 Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2012 godzina 11:00, miejsce: ZUS Oddział Zielona Góra 65-426 Zielona Góra, ul. Kupiecka 65, pokój 301 Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.