Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-03
Wejherowo: wprowadzenie zmian organizacyjnych w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego w Wejherowie
Numer ogłoszenia: 67784 - 2008; data zamieszczenia: 03.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Wejherowie, ul. 3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5729411, 5729414, fax 058 5729402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wejher.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wprowadzenie zmian organizacyjnych w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego w Wejherowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wprowadzenie zmian organizacyjnych w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego w Wejherowie polegających na wdrożeniu zmian w realizowanych procesach oraz organizacji stanowisk pracy wydziału pod kątem skutecznej realizacji tych procesów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.14.11.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 79.41.10.00 - Ogólne usługi doradcze w zakresie zarządzania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki: 1.posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 2. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności, co najmniej jedną osobą, która będzie kierować wdrożeniem projektu, która była kierownikiem zespołu wdrożeniowego i uczestniczyła w przynajmniej jednym wdrożeniu zmian organizacyjnych (w szczególności zmian procesów bądź zmian w obiegu informacji) w administracji geodezyjnej i kartograficznej. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt. 2 i 3 mogą spełnić łącznie. Złożenie przez wykonawcę w ofercie poniższych dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści wymienionych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki stosując zasadę spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2. wykaz osób, które będą kierować wdrożeniem w niniejszym zamówieniu wraz z informacjami na temat zrealizowanych wdrożeń, 3. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty o których mowa w pkt. 1 oraz 3 winien złożyć każdy wykonawca
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.wejherowo.pl/view.php?menu=36
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Wejherowie ul. 3 Maja 4 84-200 Wejherowo, pok 131.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Wejherowie ul. 3 Maja 4 84-200 Wejherowo, Biuro Obsugi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WEJHEROWA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Wejherowo
- Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Miasta Wejherowa wraz z jednostkami organizacyjnymi - Ubezpieczenie mienia, komunikacyjne, NNW oraz odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Wejherowa
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- DOSTAWA JEDNEGO, FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO 9-MIEJSCOWEGO
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 75 m w L. Sławutówko na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
- Przebudowa odcinka drogi leśnej dł. 75 m wraz z przyległymi składnicami drewna w L. Piaśnica na terenie Nadleśnictwa Wejherowo
więcej: przetargi w Wejherowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.