eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek Mały › Dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn.Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Osiek Mały

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-06

Osiek Mały: Dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn.: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Osiek Mały
Numer ogłoszenia: 67660 - 2012; data zamieszczenia: 06.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19160 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osiek Mały, ul. Główna 1, 62-613 Osiek Mały, woj. wielkopolskie, tel. 063 2624170, faks 063 2624171.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętu elektronicznego w ramach projektu pn.: Indywidualizacja nauczania w klasach I-III szkół podstawowych w gminie Osiek Mały.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych i sprzętu elektronicznego dla szkół podstawowych z terenu gminy Osiek Mały. Zamówienie zostało podzielone na 2 części i obejmuje: CZĘŚĆ 1. Dostawa materiałów dydaktycznych: CZĘŚĆ 2. Dostawa sprzętu elektronicznego: Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obie części zamówienia. Każda pozycja części zamówienia musi być wyceniona przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, że ww. projekt otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów dydaktycznych oraz sprzętu elektronicznego w oddzielnych pakietach dla każdej ze Szkół. Wszystkie dostarczane materiały będą fabrycznie nowe, będą mieć atesty wymagane dla pomocy szkolnych. Wykonawca zakupi i dostarczy ww. artykuły do miejsca przeznaczenia na terenie Gminy Osiek Mały własnym transportem i na własne ryzyko oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynków na parterze. Miejscem dostarczenia materiałów będą budynki szkolne: Szkoła Podstawowa w Dębach Szlacheckich, Szkoła Podstawowa w Budkach Nowych, Szkoła Podstawowa w Osieku Wielkim, Szkoła Podstawowa w Drzewcach, Szkoła Podstawowa w Łuczywnie. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.16.21.00 - 19.16.21.00 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54255,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58003,00

  • Oferta z najniższą ceną: 58003,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58003,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU NET- COM Zbigniew Lewandowski, Osiedle Leśne 53, 62-600 Osiek Wielki, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13008,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20762,00

  • Oferta z najniższą ceną: 20762,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24692,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.