eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek



Ogłoszenie z dnia 2016-06-03

Toruń: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
Numer ogłoszenia: 67659 - 2016; data zamieszczenia: 03.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Toruniu, ul. Piekary 51, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 6105600, 6105665, faks 0-56 6105687.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Okręgowego. Rodzaj materiałów i ilości zawarte zostały w zaproszeniu do negocjacji Zamawiający informuje, iż dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Za fabrycznie nowy nie uznaje się wyrobu, gdzie pojemnik został jedynie wyczyszczony i ponownie napełniony tonerem lub tuszem, tzw. Regenerowany..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAK sp . zo.o., ul. Kozacka 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8529,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9969,40

  • Oferta z najniższą ceną: 9969,40 / Oferta z najwyższą ceną: 9969,40

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienie realizowane w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 3, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuacje nie wynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W takiej sytuacji znalazł się Zamawiający w związku z unieważnieniem dwóch postępowań przetargowych na dostawę materiałów eksploatacyjnych oraz zrealizowaniem dostawy z dotychczasowej umowy, która obowiązywała do dnia 31 marca 2016r., co spowodowało brak zapasów magazynowych konkretnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych do drukarek wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia. Zwiększony wpływ spraw w wydziałach, objętość drukowanych dokumentów, w tym wyroków i ich uzasadnień (m.in. w Wydziale Cywilnym, II Wydziale Karnym, IV Wydziale Pracy i Ubezpieczeń Społecznych, Wydziale Gospodarczym) spowodowało znaczne zwiększenie zużycie materiałów eksploatacyjnych, czego nie można było przewidzieć. W dniu 19 lutego 2016r. Zamawiający wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów eksploatacyjnych w trybie zapytania o cenę. W związku z faktem, iż w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2. Zamawiający wszczął kolejne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę, na które wpłynęły 4 oferty, z których 3 zostały odrzucone. Ze względu na brak dwóch ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu Zamawiający unieważnił postępowanie podstawie art. 93 ust. 1 pkt 2. Następne postępowanie przygotowywano w trybie przetargu nieograniczonego, jednakże obowiązujące terminy przeprowadzania postępowań powodowały niemożność ich zachowania ze względu na konieczność utrzymania ciągłości pracy sądu. W celu jej zabezpieczenia niezbędny był zakup materiałów eksploatacyjnych takich, których brak w zapasach magazynowych. Zaistniała sytuacja miała charakter niemożliwy wcześniej do przewidzenia i była rezultatem unieważnienia dwóch postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Brak tonerów do drukarek mógł spowodować opóźnienie w realizacji prac biurowych w wydziałach i oddziałach, co zagrażało niedotrzymaniem terminów wynikających z regulaminów, rozporządzeń i ustaw.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.