To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-18
Ogłoszenie nr 67567 - 2017 z dnia 2017-04-18 r.
Skrwilno: "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Skrwilno poprzez termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Skrwilnie".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuRegionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37402-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skrwilno, krajowy numer identyfikacyjny
54248000000, ul.
ul. Rypińska
7,
87-510
Skrwilno, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
54 2700012, faks
54 2700214, e-mail
przetargi@skrwilno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.skrwilno.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Skrwilno poprzez termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Skrwilnie".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RI.271.10.2017.AS
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją oraz wymianą instalacji wewnętrznych budynku Szkoły Podstawowej w Skrwilnie przy ulicy Bieżuńskiej 16, na działce oznaczonej nr ewidencyjnym 918/6, obręb Skrwilno. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego: Roboty budowlane - Branża architektoniczno-konstrukcyjna - roboty przygotowawcze związane rozbiórką obróbek blacharskich, demontażem przewodów uziemiającym i odgromowych oraz rozbiórką elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych, - wykonanie izolacji termicznej i wodochronnej - pionowej ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji termicznej pionowej ścian nadziemia, - wykonanie izolacji termicznej stropodachu, - roboty wykończeniowe związane z wykonaniem i montażem gzymsów, rur spustowych, rynien dachowych, przewodów odprowadzających instalacji odgromowej. - roboty porządkowe związane z uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem gruzu. Roboty budowlane - Branża sanitarna - demontaż instalacji centralnego ogrzewania, - demontaż instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, - wykonanie instalacji pompy ciepła do przygotowania ciepłej wody użytkowej. Roboty budowlane - Branża elektryczna - budowa linii wlz w kierunku projektowanych rozdzielnic do części lekcyjnej Szkoły, - wymiana linii wlz w kierunku rozdzielnicy kotłowni, - wykonanie nowej instalacji gniazd wtyczkowych 230V z wymianą osprzętu w części lekcyjnej Szkoły, - wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego w salach części lekcyjnej oraz korytarzach i sanitariatach Szkoły, - wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego w części lekcyjnej Szkoły, - wymiana oświetlenia zewnętrznego na budynku Szkoły, - wykonanie nowej instalacji sygnalizacji dzwonkowej Szkoły, - wykonanie instalacji radiowęzła szkolnego, - wykonanie dodatkowej ochrony przeciwporażeniowej, - wykonanie pełnej instalacji ochrony odgromowej budynku, - wykonanie ochrony przeciwprzepięciowej. Prace montażowe poprzedzone całkowitym demontażem instalacji elektrycznych istniejących w pomieszczeniach objętych zakresem opracowania. W trakcie prac należy ze szczególną starannością zabezpieczyć elementy istniejących instalacji elektrycznych pozostawiane (np. instalacje telefoniczne, teleinformatyczne i sygnalizacji, znajdujące się wewnątrz budynku). Szczegółowy zakres robót ujęty został w projekcie budowlanym, Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych oraz w przedmiarze robót stanowiącym część pomocniczą określenia ilości robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45262700-8
Dodatkowe kody CPV:
45453000-7,
45321000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT994000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 994000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.