eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Potworów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa drogi gminnej Kozieniec - Jabłonna, od km 0+000 do km 1+391

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Potworów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa drogi gminnej Kozieniec - Jabłonna, od km 0+000 do km 1+391
Numer ogłoszenia: 67525 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53129 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Potworów, ul. Radomska 2A, 26-414 Potworów, woj. mazowieckie, tel. 48 6713046 w. 117, faks 48 6713048 wew. 100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa drogi gminnej Kozieniec - Jabłonna, od km 0+000 do km 1+391.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Kozieniec - Jabłonna, od km 0+000 do km 1+391. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Pełnienie przy realizacji ww. zadania inwestycyjnego obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 póz. 1118 z późn. zm.) w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. 2.2 Współpraca z Zamawiającym zapewniająca sprawną, zgodnie z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, obsługę realizacji inwestycji, odbioru oraz rozliczenia. 2.3 Sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych, odbiorów częściowych i końcowego oraz ich zgodności z dokumentacją projektową. 2.4 Potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z rozliczeniem środków na realizację inwestycji. 2.5 Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą robot budowlanych, w tym sporządzanie protokołów konieczności. 2.6 Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę. 2.7 Sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę robót odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych. 2.8 Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywanie w nich wpisów. 2.9 Rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby - zasięganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców. 2.10 Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji. 2.11 Kontrola prac - sprawdzanie, czy na budowie pracują Podwykonawcy. 2.12 Zorganizowanie i dokonanie przy udziale Zamawiającego, odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanej inwestycji. 2.13 Uczestniczenie w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. 3. Nadzór nad robotami należy pełnić zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 póz. 1118 z późn. zm.), obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej w specjalności drogowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AN-BUD Nadzór, Projektowanie Dróg i Mostów, Elżbieta Zyfert, ul. Warszawska 16, 26-414 Potworów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2086,99

  • Oferta z najniższą ceną: 2086,99 / Oferta z najwyższą ceną: 7800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.