Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-09
Potworów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa drogi gminnej Kozieniec - Jabłonna, od km 0+000 do km 1+391
Numer ogłoszenia: 53129 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Potworów , ul. Radomska 2A, 26-414 Potworów, woj. mazowieckie, tel. 48 6713046 w. 117, faks 48 6713048 wew. 100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.potworow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa drogi gminnej Kozieniec - Jabłonna, od km 0+000 do km 1+391.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych prowadzonych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Kozieniec - Jabłonna, od km 0+000 do km 1+391. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 Pełnienie przy realizacji ww. zadania inwestycyjnego obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 póz. 1118 z poźn. zm.) w granicach posiadanego umocowania określonego w umowie. 2.2 Współpraca z Zamawiającym zapewniająca sprawną, zgodnie z dokumentacją projektową, i pozwoleniem na budowę, obsługę realizacji inwestycji, odbioru oraz rozliczenia. 2.3 Sprawdzanie kompletności wszystkich dokumentów Wykonawcy robót budowlanych, odbiorów częściowych i końcowego oraz ich zgodności z dokumentacją projektową. 2.4 Potwierdzanie dokumentów Zamawiającego związanych z rozliczeniem środków na realizację inwestycji. 2.5 Informowanie Zamawiającego o konieczności wykonania ewentualnych robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą robot budowlanych, w tym sporządzanie protokołów konieczności. 2.6 Kontrolowanie jakości wykonywanych robót, ich zgodności z projektem i pozwoleniem na budowę. 2.7 Sprawdzanie posiadania przez Wykonawcę robót odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez Wykonawcę robót budowlanych. 2.8 Kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, książek obmiarów i dokonywanie w nich wpisów. 2.9 Rozstrzyganie wątpliwości o charakterze technicznym powstałych w toku prowadzenia robót, a w razie potrzeby - zasięganie opinii autora projektu lub rzeczoznawców. 2.10 Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji. 2.11 Kontrola prac - sprawdzanie, czy na budowie pracują Podwykonawcy. 2.12 Zorganizowanie i dokonanie przy udziale Zamawiającego, odbiorów częściowych i odbioru końcowego robót budowlanych oraz protokolarne przekazanie Zamawiającemu zrealizowanej inwestycji. 2.13 Uczestniczenie w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji oraz kontrolowanie usuwania ujawnionych wad i usterek. 3. Nadzór nad robotami należy pełnić zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 póz. 1118 z późn. zm.), obowiązującymi przepisami, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej w specjalności drogowej. 4. Roboty stanowiące przedmiot nadzoru inwestorskiego określa: 4.1 Dokumentacja projektowa opracowana przez AN-BUD Nadzór, Projektowanie Dróg i Mostów, Elżbieta Zyfert, ul. Warszawska 16, 26-414 Potworów, która zamieszczona została na stronie internetowej: www.potworow.pl - zakładka: Zamówienia publiczne. 4.2 Projekty wykonawcze. 4.3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.4 Przedmiar robót. 5. Nadzór inwestorski prowadzony będzie nad pracami budowlanymi, które zostaną zlecone Wykonawcy robót budowlanych stosowną umową.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 100,00 zł słownie: sto 00/100 zł. 3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 3.1 w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Radomiu Oddział Potworów 76 9115 0002 0100 0110 0541 0002 z adnotacją wadium na zamówienie publiczne pn.: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Przebudowa drogi gminnej Kozieniec - Jabłonna, od km 0+000 do km 1+391, 3.2 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3 w gwarancjach bankowych, 3.4 w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275.), w terminie do dnia: 18.04.2013 r., do godz. 10:30. 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5.W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6.W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.potworow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Potworów, ul. Radomska 2A, 26-414 Potworów, pokój nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 10:30, miejsce: Gmina Potworów, ul. Radomska 2A, 26-414 Potworów, pokój nr 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.05.2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: "Rozbudowa skrzyżowania ul. Zielonogórskiej, Chrobrego, Grobla, Okrężnej i Nowszej wraz z ich przebudową w m. Nowa Sól"
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- "Zapewnienie ciągłości dostaw wody na terenie gminy Miękinia" - postępowanie powtórzone
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA POD NAZWĄ "ROZBUDOWA RACIBORSKIEGO CENTRUM AKTYWNEJ INTEGRACJI SPOŁECZNEJ"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1359F w miejscowości Zwierzyn ul. Wojska Polskiego - etap II
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.