eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślesin › Dostawa sprzętu elektronicznego i mebli pomocy dydaktycznych Projektu systemowego/Wiedza - Nowe Możliwości/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-23

Ślesin: Dostawa sprzętu elektronicznego i mebli pomocy dydaktycznych Projektu systemowego: /Wiedza - Nowe Możliwości/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 67441 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 28805 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ślesin, ul. Kleczewska 15, 62-561 Ślesin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2704011, faks 063 2704198.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu elektronicznego i mebli pomocy dydaktycznych Projektu systemowego: /Wiedza - Nowe Możliwości/ w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia dostawa fabrycznego asortymentu wymienionego w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia musi posiadać wymagane prawem polskim certyfikaty / atesty / oznakowanie CE, jeżeli wymagają tego przepisy stosownych Dyrektyw Nowego Podejścia lub innych aktów prawnych. 3. Dostawa mebli obejmuje również montaż. 4. Dostawa tablicy integracyjnej, sprzętu komputerowego, drukarek, sprzętu nagłaśniającego, obejmuje również ich instalację, uruchomienie, konfigurację i szkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzetu w ramach Projektu systemowego: /Wiedza - Nowe Możliwości/. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Podziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. 6. Po podpisaniu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do podziału przedmiotu zamówienia dla każdej szkoły osobno zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę pomocy dla 7 szkół podstawowych. 8. Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części: a) Część 1 - Sprzęt elektroniczny do wartości 23 480 zł. b) Część 2 - Meble szkolne do wartości do 3 000 zł...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 39.16.00.00 - Meble szkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Podziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępnie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Meble szkolne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp.k, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2438,62 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2849,53

  • Oferta z najniższą ceną: 2521,50 / Oferta z najwyższą ceną: 2940,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.