eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Pomoc techniczna oraz Inżynier Kontraktu dla Projektu nr 2003/PL/16/P/PE/044 pn. "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Chorzowie-Świętochłowicach"



Ogłoszenie z dnia 2005-12-20

POZYCJA 67053

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Chorzów: Pomoc techniczna oraz Inżynier Kontraktu dla Projektu nr 2003/PL/16/P/PE/044 pn. "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Chorzowie-Świętochłowicach" Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, do kontaktów: Bartłomiej Jarocha, ul. Składowa 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 048 32 2413277, fax 048 32 2410154, e-mail: piu@chspwik.pl, www.chspwik.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomoc Techniczna oraz Inżynier Kontraktu dla Projektu nr 2003/PL/16/P/PE/044 pn. "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Chorzowie - Świętochłowicach" 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi w zakresie: 1) opracowania, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 77), kompletnych Dokumentacji Przetargowych (Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeń o zamówieniach), 2) pełnienia, zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, funkcji Inżyniera (zwanego Inżynierem Kontraktu) dla następujących zadań (robót budowlanych): - Zadanie nr 1 o numerze 2003/PL/16/P/PE/044-01 pn. "Modernizacja oczyszczalni ścieków Klimzowiec i gospodarka osadem ściekowym" (roboty budowlane z projektowaniem), - Zadanie nr 2 o numerze 2003/PL/16/P/PE/044-02 pn. "Przykrycie koryta rzeki Rawy i otwartych kanałów ściekowych" (roboty budowlane z projektowaniem), - Zadanie nr 3 o numerze 2003/PL/16/P/PE/044-03 pn. "Modernizacja sieci wodociągowej i kanalizacyjnej" (roboty budowlane), - Zadanie nr 7 o numerze 2003/PL/16/P/PE/044-07 pn. "Przyjęcie ścieków z dzielnicy Chropaczów" (roboty budowlane z projektowaniem). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren gmin Chorzów, Świętochłowice, Katowice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową Oryginalny kod CPV: 74.27.60.00 - Usługi techniczne Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.60.00 - Usługi techniczne Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne Oryginalny kod CPV: 74.14.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia przekracza kwotę 130 000 EUR. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 100 000 PLN. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Fundusz Spójności - 70 % Środki własne - 30%. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum, zawarte w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 77), 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co najmniej 15 pracowników, b) posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie, w wysokości co najmniej trzech osób, c) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia: - Kierownik Zespołu - wykształcenie wyższe techniczne; minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu, nadzorowaniu i rozliczaniu robót budowlanych; minimum przy 2 projektach (zamówieniach na roboty budowlane) z sektora środowiska w zakresie gospodarki wodno-ściekowej, przy czym wartość co najmniej jednego z nich musi wynosić min. 1 000 000 EUR i co najmniej jeden z tych projektów był realizowany według Warunków Kontraktowych FIDIC; doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników; - Specjalista w zakresie opracowywania dokumentacji przetargowych - ma się legitymować minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie zamówień publicznych, w tym uczestniczeniem w opracowaniu co najmniej 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (według ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 77) dla robót budowlanych o szacunkowej wartości zamówienia minimum 1 000 000 EUR (bez VAT); - Specjalista ds. finansowych - ma posiadać średnie lub wyższe wykształcenie ekonomiczne oraz legitymować się minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym; wymagane jest doświadczenie przy rozliczaniu projektów finansowanych ze środków UE; - Kosztorysant - wykształcenie średnie lub wyższe techniczne; ma się legitymować co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym przy sporządzaniu kosztorysów robót budowlanych; - 4 Inspektorów Nadzoru Robót Sanitarnych - co najmniej jeden z Inspektorów ma się legitymować minimum 10-letnim doświadczeniem zawodowym jako inspektor nadzoru robót sanitarnych oraz doświadczeniem w realizacji inwestycji wodno-ściekowych według Warunków Kontraktowych FIDIC; każdy z pozostałych trzech Inspektorów ma się legitymować minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym jako inspektor nadzoru robót sanitarnych; - Inspektor Nadzoru Robót Drogowych - ma się legitymować minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym jako inspektor nadzoru robót drogowych; - 2 Inspektorów Nadzoru Robót Konstrukcyjno-Budowlanych - co najmniej jeden z Inspektorów ma się legitymować minimum 10-letnim doświadczeniem zawodowym, w tym minimum 5 lat jako inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych, co najmniej jednej inwestycji wodno-ściekowej; drugi Inspektor ma się legitymować minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym jako inspektor nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych; - Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych - ma się legitymować minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym jako inspektor nadzoru robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych; - Projektant Technolog - ma się legitymować zaprojektowaniem w okresie ostatnich 10 lat (tj. przed wszczęciem niniejszego postępowania) co najmniej jednej działającej komunalnej oczyszczalni ścieków o średniej przepustowości min. 20 000 m sześc./dobę; d) wykonać w okresie ostatnich trzech lat, licząc od dnia wszczęcia niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - 2 zamówienia na usługi, których przedmiotem było opracowanie SIWZ (według ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 77) dla robót budowlanych z sektora wodno-ściekowego o szacunkowej wartości zamówienia (na roboty) co najmniej 500 000 EUR (bez VAT) każda. W ramach co najmniej jednej z SIWZ, o których mowa w poprzednim zdaniu, musiały być sporządzone Warunki Szczególne Kontraktu modyfikujące Ogólne Warunki Kontraktowe FIDIC oraz - 2 zamówienia na usługi, których przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla robót budowlanych realizowanych według Warunków Kontraktowych FIDIC. Jedna z robót budowlanych, o których mowa w poprzednim zdaniu, musi dotyczyć budowy kanalizacji, a druga - budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków. Wartość każdej z tych robót budowlanych nie może być mniejsza niż 1 000 000 EUR (bez VAT). Zamawiający dopuszcza, by (przy spełnieniu warunków, o których mowa powyżej) usługa na opracowanie kompletnej SIWZ i usługi na pełnienie funkcji Inżyniera objęte były jedną wspólną umową (lub oddzielnymi umowami) i dotyczyły tej samej roboty budowlanej; 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) wykonawca w okresie ostatnich trzech lat osiągnął średnioroczny przychód ze sprzedaży w wysokości minimum 1 000 000 EUR. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000 EUR lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000 EUR. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości min. 250 000 EUR. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 77), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz. 77), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia spełniania stawianych warunku wykonawcy (każdy z wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są: 1. Przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej. 3. Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: W celu potwierdzenia spełniania stawianych wymagań, wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 1. Wykaz wykonanych zamówień na usługi. Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez wykonawców zamówienie (usługi) zostało wykonane należycie, muszą zawierać co najmniej: a. wskazanie, że wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, c. wskazanie przedmiotu zamówienia, d. wskazanie wartości zamówienia, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt b stwierdzającą, że zamówienie zostało wykonane należycie, h. podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego w pkt b. 2. Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z art. 12 ust. 7, art. 12a ust. 1 oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). 3. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeciętne zatrudnienie w wysokości co najmniej 15 pracowników. 4. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeciętną liczebność personelu kierowniczego w wysokości co najmniej 3 osób. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2003/PL/16/P/PE/044-05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 30.01.2006, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówką w kasie lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 30.01.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 30.01.2006, godzina 10:30, w siedzibie Chorzowsko-Świętochłowickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji - spółka z ograniczoną odpowiedzialnością pod adresem: ul. Składowa 1, 41-500 Chorzów.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak. Projekt Funduszu Spójności nr 2003/PL/16/P/PE/044 pn. "Zaopatrzenie w wodę i oczyszczanie ścieków w Chorzowie-Świętochłowicach". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.