eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › Wyprzedzające przygotowanie gleby i rozdrabnianie pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2012 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-22

Kościerzyna: Wyprzedzające przygotowanie gleby i rozdrabnianie pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 66967 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 52855 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kościerzyna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6862869, faks 058 6862869.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyprzedzające przygotowanie gleby i rozdrabnianie pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2012 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest wyprzedzające przygotowanie gleby i rozdrabnianie pozostałości pozrębowych w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2012 roku. 2. W szczególności prace objęte niniejszym zamówieniem polegać mają na: a) Mechanicznym przygotowaniu gleby - orka pługiem LPZ lub aktywnym z pogłębieniem. b) Ręcznym przygotowaniu gleby - zdarcie pokrywy na talerzach 40 x 40 lub na pasach. c) Ręcznym przygotowaniu gleby w poprawkach i uzupełnieniach - zdarcie pokrywy na talerzach 40 x 40 w miejscu sadzenia oraz poprawianie talerzy w poprawkach. d) Rozdrabnianiu pozostałości pozrębowych bez mieszania z glebą. 3. Szczegółowe wymagania dotyczące prac wykonywanych na przedmiocie zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do specyfikacji. 4. Terminy i kolejność wykonania poszczególnych prac objętych przedmiotem zamówienia będą określane w przekazywanych Wykonawcy okresowych zleceniach prac do wykonania, wystawianych przez właściwych terytorialnie leśniczych lub innych upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego. 5. Odbiór ilościowo-jakościowy prac dokonywany będzie przez właściwych terytorialnie leśniczych lub innych upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru robót. Protokół odbioru robót będzie podstawą do wystawienia faktury za faktycznie wykonane i odebrane przez Wykonawcę usługi. 6. Wykonawca nie może odmówić przyjęcia zlecenia, którego zakres wynika z oferty przetargowej i został ujęty w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ. W przeciwnym przypadku, będzie to oznaczać odmowę realizacji umowy przez Wykonawcę i będzie skutkować odstąpieniem Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia w zakresie ilości oraz rodzaju poszczególnych prac wskazanych w załącznikach nr 1, 2, 3, 4 i 5 do SIWZ w trakcie realizacji umowy w wysokości nieprzekraczającej 30 % wartości zamówienia w sytuacjach, kiedy z powodu warunków pogodowych i innych nieprzewidzianych sytuacji (np. gospodarczych) wykonanie zaplanowanych prac stanie się bezzasadne. Korekty zmniejszające dotyczyć będą prac wykonywanych na terenie właściwym dla prac ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. 8. W szczególnych przypadkach Zamawiający może dokonać zmiany lokalizacji prac wskazanych w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ. 9. W związku z ograniczeniem rozmiaru przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 7 i 8 ogłoszenia o zamówieniu, zwanego dalej ogłoszeniem, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGI LEŚNE - KAZIMIERZ NARLOCH, ul. Chojnicka 72/1, 83-400 Kościerzyna, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 251837,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 193160,39

  • Oferta z najniższą ceną: 193160,39 / Oferta z najwyższą ceną: 193160,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.