eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bodzentyn › Sprzedaży biletów wstępu do Świętokrzyskiego Parku Narodowego w okresie od 01.04.2009 roku do 31.10.2009 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Bodzentyn: Sprzedaży biletów wstępu do Świętokrzyskiego Parku Narodowego w okresie od 01.04.2009 roku do 31.10.2009 roku
Numer ogłoszenia: 66902 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48966 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy ŚPN, ul. Suchedniowska 4, Bodzentyn, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 3115106, faks 0-41 3115106.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Park Narodowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaży biletów wstępu do Świętokrzyskiego Parku Narodowego w okresie od 01.04.2009 roku do 31.10.2009 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż biletów wstępu do ŚPN za wynagrodzeniem w okresie rozliczeniowym : od 1 kwietnia 2009 do 31 października 2009 roku, z zachowaniem następujących zasad: 1. Sprzedaż biletów wstępu winna odbywać się w następujących punktach sprzedaży: a) wejście na galerię widokową na Gołoborze na Łysej Górze; b) wejście na Św. Krzyż od strony Nowej Słupi; c) wejście na Łysicę od strony Św. Katarzyny. Szczegółowa lokalizacja punktów sprzedaży musi być uzgodniona z Dyrekcją ŚPN. Wykonawca może prowadzić sprzedaż biletów wstępu w innych niż wskazane wyżej punktach po uprzednim pisemnym uzgodnieniu lokalizacji tych punktów z Dyrekcją ŚPN. 2. Sprzedaż biletów wstępu prowadzona będzie przez 7 dni w tygodniu w okresie: a) od 1 kwietnia do 28 kwietnia 2009 roku: wejście na galerię widokową na Gołoborze na Łysej Górze w godzinach od 900 do 1700; wejście na Św. Krzyż od strony Nowej Słupi w godzinach od 900 do 1700; wejście na Łysicę od strony Św. Katarzyny w godzinach od 900 do 1700. b) od 29 kwietnia do 30 września 2009 roku: wejście na galerię widokową na Gołoborze na Łysej Górze w godzinach od 900 do 1900; wejście na Św. Krzyż od strony Nowej Słupi w godzinach od 900 do 1700; wejście na Łysicę od strony Św. Katarzyny w godzinach od 900 do 1700. c) od 1 do 31 października 2009 roku: wejście na galerię widokową na Gołoborze na Łysej Górze w godzinach od 900 do 1800; wejście na Św. Krzyż od strony Nowej Słupi w godzinach od 900 do 1700; wejście na Łysicę od strony Św. Katarzyny w godzinach od 900 do 1700. W innych niż wskazane wyżej stosownie do możliwości Wykonawcy. 3. Ponumerowane bilety wstępu do sprzedaży Wykonawca pobierać będzie w Dyrekcji Świętokrzyskiego Parku Narodowego partiami. Przekazywane Wykonawcy bilety wstępu traktowane będą jako druki ścisłego zarachowania. W razie utraty pobranych biletów wstępu lub stwierdzenia niedoboru przy ich rozliczaniu Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego nominalną ich wartością. 4. Na poczet zabezpieczenia rozliczeń z pobranych biletów Wykonawca uiszcza kaucję w kwocie 10.000 złotych nie później niS 7 dni przed rozpoczęciem okresu rozliczeniowego. Kaucja jest przechowywana na rachunku Zamawiającego i podlega zwrotowi nie później niż 7 dni po zakończeniu okresu rozliczeniowego. 5. Nominalna wartość pobieranych biletów wstępu i nie rozliczonych biletów z pobranych poprzednio partii nie może przekraczać kwoty kaucji . 6. W przypadku utraty pobranych biletów wstępu lub stwierdzenia ich niedoboru przy rozliczeniu Zamawiający jest uprawniony do dokonania potrącenia ich równowartości liczonej według cen nominalnych biletów z kaucji. 7. Wykonawca może sprzedawać jedynie ponumerowane bilety wstępu pobrane w Dyrekcji ŚPN i po cenie ustalonej przez Dyrektora SPN. 8. Wykonawca rozliczać się będzie z pobranych biletów wstępu w okresach tygodniowych, odprowadzając kwoty pobrane za sprzedane biletów wstępu do kasy Zamawiającego. Zamawiający po dokonaniu przez Wykonawcę wpłaty za sprzedane bilety wstępu wystawi Wykonawcy fakturę VAT potwierdzającą faktyczną sprzedaż biletów. Na poczet należności z faktury VAT Zamawiający zaliczy kwotę wpłaconą do kasy Zamawiającego z tytułu sprzedanych biletów. Wykonawca wystawi fakturę (rachunek) na prowizję należną od sprzedanych biletów. a) W terminie do 15 listopada 2009 roku strony dokonają końcowego rozliczenia. W tej dacie Wykonawca będzie zobowiązany do zwrotu pobranych i nie sprzedanych biletów wstępu. b) Wykonawca będzie sprzedawał bilety wstępu w poszczególnych punktach sprzedaży zgodnie z ustawą o podatku VAT a w przypadku obowiązku ewidencjonowania obrotów za pomocą kas rejestrujących do ich posiadania. c) Wykonawca jest zobowiązany wystawić rachunek lub fakturę VAT za bilety wstępu na wniosek kupującego. 9. Wykonawca w poszczególnych punktach sprzedaży jest zobowiązany do prowadzenia dziennych rozliczeń, zawierających liczbę sprzedanych biletów wstępu wraz z podaniem numeracji sprzedanych biletów wstępu systemem od nr. do nr. 10. Celem prowadzenia przez ŚPN analizy ruchu turystycznego, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie do 30 listopada 2009 roku zestawienie dziennych rozliczeń sprzedaży biletów wstępu z poszczególnych punktów sprzedaży. 11. Prowadząc sprzedaż biletów wstępu Wykonawca przestrzegać będzie: a) art.12 ust. Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. nr 92 poz.880 z późn. zm.); b) rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 18 maja 2005 roku w sprawie parków narodowych lub niektórych ich obszarów, gdzie za wstęp pobiera się opłaty (Dz. U. nr 91 poz.765); c) zarządzenia nr. 9/2006 Dyrektora ŚPN z dnia 27 marca 2006 roku, znak KD-011-9-06 w sprawie opłat za wstęp na niektóre obszary ŚPN. 12. Ceny biletów wstępu mają charakter ceny sztywnej w rozumieniu art. 537 par 1 k.c. i wynikają z zarządzenia Dyrektora SPN. Na dzień zawarcia umowy ceny wynoszą: a) normalny 5,00 zł; b) ulgowy 2,50 zł; c) tygodniowy normalny 10,00 zł; d) tygodniowy ulgowy 5,00 zł. 13. Wykonawca oznaczy punkty sprzedaży biletów wstępu do ŚPN tablicami informacyjnymi (mogą być to tablice przenośne) zawierająca informację zgodnie z pkt.11 oraz napisem: Sprzedaż biletów wstępu na szlak czerwony Św. Katarzyna - Trzcianka i niebieski Nowa Słupia - Św. Krzyż w Świętokrzyskim Parku Narodowym . 13. Zatrudnionych przez Wykonawcę sprzedawców biletów wstępu obowiązuje schludny i jednolity ubiór koloru khaki o kroju mundurowym lub strój ludowy, świętokrzyski oraz właściwe zachowanie wobec turystów zwiedzających SPN. 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprzedaży biletów wstępu w Dyrekcji ŚPN oraz w Muzeum Przyrodniczym ŚPN na Św. Krzyżu. 15.Wykonawca wybrany w przetargu nie ma prawa łączyć sprzedaży biletów wstępu z inną działalnością gospodarczą w miejscu sprzedaży biletów wstępu, prócz ewentualnej sprzedaży drukowanych materiałów informacyjnych, dydaktycznych, map oraz przewodników. 16. Opóźnienie w rozliczeniach za pobrane bilety przekraczające 7 dni oraz nie dotrzymanie warunków umowy w zakresie punktów i godzin sprzedaży, jak również dokonywanie sprzedaży biletów w innej cenie niż określona w pkt. 11 będzie stanowiło podstawą do natychmiastowego rozwiązania umowy . 17.Umowa może być wypowiedziana przez Wykonawcę w okresie na jaki została zawarta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.20.00 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Barbara Pałysiewicz - Błachut,, ul. Pasieka 2, 26-010 Bodzentyn, kraj/woj. świętokrzyskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14
  • Oferta z najniższą ceną: 14 oferta z najwyższą ceną: 14
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.