eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Przebudowa drogi gminnej we wsi Hryniewicze Duże (droga za krzyżem)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-03-26

Bielsk Podlaski: Przebudowa drogi gminnej we wsi Hryniewicze Duże (droga za krzyżem)
Numer ogłoszenia: 66713 - 2010; data zamieszczenia: 26.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40541 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsk Podlaski, ul. Mickiewicza 46, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7306851, 7305031, faks 085 7302015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej we wsi Hryniewicze Duże (droga za krzyżem).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty drogowe w zakresie przebudowy drogi gminnej na odcinku od drogi powiatowej b.nr (dz. Nr 376 i 377) do końca zabudowań. Początek opracowania oś drogi gminnej, km 0+000, koniec opracowania km 0+405,17. Przebudowa drogi polega na wykonaniu nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego: warstwa ścieralna gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grubości 20 cm i warstwy mrozoochronnej grubości 30 cm oraz poboczy żwirowych stabilizowanych mechanicznie. Istniejący stan zagospodarowania terenu. Przebudowywany odcinek w chwili obecnej nie posiada nawierzchni utwardzonej, jedynie nawierzchnię żwirową o szerokości ok. 4,5-6,0 m bez wyraźnie ukształtowanych poboczy. Na całej długości projektowanej przebudowy droga przebiega w poziomie istniejącego terenu lub w niewielkim nasypie. Zieleń w istniejącym pasie drogowym wzdłuż przebudowywanego odcinka występuje w postaci pojedynczych drzew i krzewów. Skład gatunkowy istniejącej zieleni jest zróżnicowany. Z drzew występują przede wszystkim akacje, jesiony, buki, olchy, topole i wierzby. Stan zdrowotny zieleni jest generalnie dobry. Realizacja projektowanej inwestycji wymaga usunięcia zieleni rosnącej w pasie drogowym. Na planie sytuacyjnym zaznaczono drzewa przewidziane do wycięcia. Pozostała zieleń w pasie drogowym zostanie zabezpieczona przed uszkodzeniami w okresie wykonywania robót. Podłoże gruntowe. Na podstawie przeprowadzonego rozpoznania podłoża stwierdzono w podłożu drogi przeznaczonej do przebudowy obecność gruntów niespoistych poprzecinanych warstwami gruntów spoistymi oraz grunty nasypowe. Nasypy budowlane występują na prawie całym badanym odcinku i składają się z mieszaniny gruntów mineralnych - niespoistych. W podłożu stwierdzono występowanie piasków pylastych, piasku drobnego oraz pospółki gliniastej i gliny piaszczystej. Warunki wodne określa się jako przeciętne. Grunty zakwalifikowano do grupy nośności podłoża G2 i G3. Techniczna charakterystyka projektowanej inwestycji. - klasa drogi - D - kategoria ruchu - KR1 - prędkość projektowa - 30 km/h - szerokość jezdni - 5,0m - szerokość poboczy - 0,5-0,75 m Pobocza i skarpy. Pobocza drogi zaprojektowano o grubości 10 cm o obustronnej szerokości 0,75m od km 0+000,00 do km 0+084,37, od km 0+084,37 do końca projektowanej trasy po prawej stronie zmniejszone do szerokości 0,5 m,z gruntu naturalnego (pospółka) stabilizowanego mechanicznie. Skarpy w obrębie pasa drogowego należy zahumusować (grubość warstwy 10 cm) i obsiać trawą. Zjazdy na posesję. Na całym odcinku przebudowy drogi wewnętrznej, po obu stronach pasa drogowego występują działki, które powinny mieć zapewniony dojazd. Na planie sytuacyjnym zaznaczono lokalizację zjazdów na w/w działki. Zjazdy zostaną wykonane o konstrukcji nawierzchni jak na jezdni głównej o wymiarach 3,5 x 1,0 m. Skosy o wymiarach 0,5:0,5 m. Infrastruktura techniczna. W pasie drogowym przebudowywanej drogi i na terenie przyległym występują urządzenia infrastruktury technicznej - wodociąg, kabel telekomunikacyjny podziemny i naziemny i energetyczny kabel naziemny. W trakcie wykonywania robót nie planuje się przebudowy żadnych urządzeń towarzyszących. Przebudowa drogi nie spowoduje konieczności przebudowy urządzeń towarzyszących będących w pasie drogowym. Roboty drogowe w rejonie występowania urządzeń infrastruktury technicznej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, roboty ziemne prowadzić ręcznie. Sposób wytyczenia projektowanych rozwiązań. Wytyczenie obiektu powinno zostać wykonane przez uprawnionych geodetów. Rozwiązanie wysokościowe. Rozwiązania wysokościowe projektowanej przebudowy drogi zostały przedstawione na przekroju podłużnym poprzez podanie projektowanych rzędnych wysokościowych w charakterystycznych punktach oraz pokazanie projektowanych spadków podłużnych. Minimalne pochylenie podłużne niwelety wynosi 0,30% a maksymalne 2,00%. Na włączeniu do drogi gminnej spadek wynosi 2,00 %. Na profilu podłużnym zastosowano jeden łuk pionowy o R=300 m. Projektowana trasa w przekroju podłużnym zostaje wyniesiona ponad niweletę drogi istniejącej o 4-34 cm, Zapewni to właściwe ukształtowanie korpusu drogi, nadanie jej normatywnych pochyleń poprzecznych oraz podłużnych a co za tym idzie poprawne odwodnienie korpusu drogi. Rozwiązanie takie nie koliduje z istniejącym uzbrojeniem podziemnym. Odwodnienie. Na całym odcinku projektowanej trasy przewiduje się odwodnienie powierzchniowe poprzez nadanie odpowiednich spadków podłużnych oraz poprzecznych jezdni i poboczy. Przekroje normalne. Na całym odcinku objętym opracowaniem założono spadek poprzeczny jezdni jako daszkowy o pochyleniu 2%, za wyjątkiem jednego łuku poziomego (R=12 m), gdzie założono spadek jednostronny 2%. Spadki poprzeczne drogi zostały pokazane na planie sytuacyjnym. Na trasie występują trzy łuki poziome o promieniach R=50m, R=12, R=200m. Spadki poprzeczne drogi zostały pokazane na planie sytuacyjnym. Konstrukcja nawierzchni drogi w ramach przebudowy. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA 0/12,8 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - 20cm, - warstwa mrozoochronna z pospółki - 30cm, Konstrukcja nawierzchni zjazdów. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego BA 0/12,8 - 5 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - 20cm, - warstwa mrozoochronna z pospółki - 30cm, Ziemia roślinna. Założono zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej do średniej głębokości 15 cm. Humus powinien być składowany i ponownie wykorzystany przy robotach wykończeniowych związanych z uzupełnieniem poboczy i obsianiem traw. Roboty ziemne. Roboty związane są z wykonaniem wykopów oraz nasypów pod projektowaną konstrukcję nawierzchni. Wykopy w zakresie wykonania koryta pod warstwę podbudowy o głębokości maksymalnie 59 cm. Grunt z wykopów należy częściowo wykorzystać przy budowie drogi do formowania nasypów pozostałą część należy odwieźć na odkład. Gospodarka odpadami. Gospodarka odpadami powstającymi w czasie budowy przedsięwzięcia powinna odbywać się zgodnie z przepisami w zakresie gospodarowania odpadami, a w szczególności z przepisami Ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628). W szczególności należy przestrzegać zasady zapobiegania powstawaniu odpadów lub minimalizacji ich ilości, a także wykorzystywania lub unieszkodliwiania tych odpadów w sposób zapewniający ochronę życia i zdrowia ludzi oraz ochronę środowiska. Wszystkie odpady powstające w czasie budowy powinny być ewidencjonowane przez wytwarzającego i odbiorcę. Odpady zaliczone do odpadów niebezpiecznych, powinny być wybierane i usuwane przez specjalistyczną firmę, posiadającą zezwolenie na wykonywanie tych prac. Następnie odpady te należ kierować do utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odpady komunalne powinny być wywożone na składowisko komunalne. Powstające w trakcie budowy odpady niebezpieczne powinny być składowane w kontenerach i wywożone przez firmę posiadającą zezwolenie na usuwanie odpadów niebezpiecznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.03.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe MAKSBUD Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 183, 17-100 Bielsk Podlaski, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 273983,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172781,94

  • Oferta z najniższą ceną: 172781,94 / Oferta z najwyższą ceną: 195945,60

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.