Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-05
Pilchowice: Organizacja wycieczek edukacyjnych w ramach projektu:
Europejskie szkoły w Gminie Pilchowice
Numer ogłoszenia: 66688 - 2012; data zamieszczenia: 05.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356521, faks 032 2356938.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilchowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wycieczek edukacyjnych w ramach projektu: Europejskie szkoły w Gminie Pilchowice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja wycieczek edukacyjnych w ramach projektu Europejskie szkół w Gminie Pilchowice dla uczniów uczęszczających do szkół na terenie Gminy Pilchowice. Projekt realizowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest stworzenie warunków równych szans edukacyjnych uczniów z 4 szkół podstawowych oraz 2 gimnazjów oraz zapewnienie im równego startu w przyszłość poprzez rozszerzenie oferty edukacyjnej prowadzonej w ramach zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych. Uczniowie wezmą udział w wycieczkach edukacyjnych stanowiących element motywujący do aktywności pozaszkolnej. Projekt jest ukierunkowany na zapewnienie dostępności usług edukacyjnych w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych, pasji oraz zainteresowań uczniów, podniesienie jakości nauczania w szkole, zmniejszenie dysproporcji w osiągnięciach edukacyjnych uczniów, przygotowanie do kontynuacji nauczania na kolejnych etapach edukacji, eliminowanie stereotypów związanych z płcią poprzez dostosowanie programów zajęć do zasady równości szans..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w następujących przypadkach: - zmianie podwykonawców realizujących zamówienie, - zmianie zakresu przedmiotu zamówienia, - zmianie terminów realizacji zamówienia z powodów przerwy w funkcjonowaniu szkoły uniemożliwiającej realizację zamówienia, niezależnej od wykonawcy - zaistnienia nowych okoliczności, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uzasadniających zmiany terminów, oraz adresu wykonywania usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pilchowice
ul. Damrota 6
44-145 Pilchowice
pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2012 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy Pilchowice ul. Damrota 6 44-145 Pilchowice pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 100% dofinansowania.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wycieczka edukacyjna do kina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieczka edukacyjna do kina(Rybnik/Gliwice: Cinema City lub Multikino) dla klas I-III szkoły podstawowej ( 7 autobusów), IV-VI szkoły podstawowej (7 autobusów), I-III gimnazjum (7 autobusów) - Repertuar jest uzależniony od wieku uczniów ( trzy różne filmy dla trzech grup wiekowych) - Repertuar zatwierdza Koordynator projektu Europejskie szkoły w Gminie Pilchowice - Termin realizacji: marzec 2012r. - Zapewnienie dowozu w obie strony dla uczestników wycieczki oraz ich opiekunów. - Zapewnienie biletów wstępu dla uczestników wycieczki oraz ich opiekunów. - Zapewnienie poczęstunku dla uczestników wycieczki. - Ilość uczestników 870 + 87 opiekunów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wycieczka edukacyjna do ZOO w Opolu dla klas I-III szkoły podstawowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieczka edukacyjna do ZOO w Opolu dla klas I-III szkoły podstawowej ( 7 autobusów) - Przedstawienie do akceptacji przez koordynatora projektu harmonogramu i planu wycieczki. - Termin realizacji: maj 2012r. - Zapewnienie dowozu w obie strony dla uczestników wycieczki oraz ich opiekunów. - Zapewnienie biletów wstępu dla uczestników wycieczki oraz ich opiekunów. - Zapewnienie poczęstunku dla uczestników wycieczki. - Ilość uczestników: 296 +30 opiekunów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wycieczka edukacyjna do Krakowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieczka edukacyjna do Krakowa (muzea - sukiennice, Wawel, Rynek, Starówka, Kościół Mariacki) dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej (7 autobusów), I-III gimnazjum. - Przedstawienie do akceptacji przez koordynatora projektu harmonogramu i planu wycieczki - Termin realizacji: maj - czerwiec 2012r. - Zapewnienie dowozu w obie strony dla uczestników wycieczki oraz ich opiekunów. - Zapewnienie biletów wstępu dla uczestników wycieczki oraz ich opiekunów do muzeum (Sukiennice, Wawel itp.). - Zapewnienie ciepłego poczęstunku dla uczestników wycieczki. - Ilość uczestników 275 + 30 opiekunów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wycieczka edukacyjna do zakładów pracy dla uczniów klas II-III gimnazjum.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wycieczka edukacyjna do zakładów pracy dla uczniów klas II-III gimnazjum (2 przedsiębiorstwa- produkcyjne lub usługowe). (1 autobus) - Przedstawienie do akceptacji przez koordynatora planu wycieczki. Przedsiębiorstwa produkcyjne lub usługowe. - Termin realizacji: marzec - maj 2012r. - Zapewnienie dowozu w obie strony dla uczestników wycieczki oraz ich opiekunów. - Liczba uczestników: 30+ 3 opiekunów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.00.00-7, 63.51.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa rezerwacji, sprzedaży i dostarczenia biletów lotniczych na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Usługa organizacji wsparć integracyjnych dla uczestników Placówek Wsparcia Dziennego z terenu Gminy Raków
- Organizacja wycieczki na Podlasie dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
- "Świadczenie usług opiekuńczych oraz zorganizowanie edukacyjnych spotkań integracyjnych i turnusów rehabilitacyjnych"
- Rezerwacja, zakup i dostawa biletów lotniczych do Korei Południowej i Portugalii
więcej: Usługi biur podróży i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.