eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-18

Krosno Odrzańskie: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych
Numer ogłoszenia: 66598 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 13566 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Krośnieński - Starostwo Powiatowe w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10B, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3830218, faks 68 3830236.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych, które spełniają normy określone w załączniku Nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm. ) oraz użyczenie i instalację oprogramowania. 2. Tablice rejestracyjne powinny posiadać zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają normom określonym w załączniku Nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm. ). 3. Ilości poszczególnych tablic rejestracyjnych wynoszą: a) tablice samochodowe jednorzędowe 12.500,00 szt.; b) tablice samochodowe dwurzędowe 200 szt.; c) tablice do przyczep jednorzędowe 400 szt.; d) tablice do przyczep dwurzędowe 200 szt.; e) tablice motocyklowe 500 szt.; f) tablice motorowerowe 270 szt.; g) tablice indywidualne 20 szt.; h) tablice zabytkowe 7 szt. 4. Powyższe ilości stanowią wielkości szacunkowe na czas zwarcia niniejszej umowy. Rzeczywista ilość poszczególnych zamawianych tablic i wtórników rejestracyjnych uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca użyczy i zainstaluje oprogramowanie umożliwiające elektroniczne składanie zamówień na tablice rejestracyjne oraz przeszkoli użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy. 6. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące cechy: a) możliwość automatycznego tworzenia zamówień na wszystkie rodzaje tablic, również na wtórniki (prosty, intuicyjny formularz zamówień) z możliwością wysyłania ich w formie elektronicznej; b) elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji; c) automatyczna weryfikacja wyróżników już wykorzystanych - zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (tzw. gospodarka numerami); d) ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy; e) baza danych musi zapewnić integralność danych dzięki oddzieleniu aplikacji od plików przechowujących dane. Przy zapisie i odczycie danych z bazy aplikacja powinna komunikować się silnikiem bazy danych uruchomionym na serwerze a nie operować bezpośrednio na pliku służącym do przechowywania danych; f) baza danych powinna posiadać dedykowane bezpłatne narzędzie dla administratora pozwalające zarządzać prawami dostępu i automatyzować wykonywanie kopii bezpieczeństwa; g) możliwość pracy na oprogramowaniu w trybie off-line (baza danych znajduje się u Zamawiającego); h) Wykonawca powinien zapewnić bezpłatnie serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach; i) Wykonawca wraz z oprogramowaniem dostarczy licencję, nośnik oraz dokumentację niezbędną dla prawidłowej i zgodnej z prawem eksploatacji programu, w tym instrukcje użytkowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy 48.21.80.00 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UTAL Sp. z o.o., ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83895,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79706,66

  • Oferta z najniższą ceną: 79706,66 / Oferta z najwyższą ceną: 85749,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.