eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › "Modernizacja wentylacji mechanicznej wraz z wymianą central wentylacyjnych w obiekcie Pływalni Kameralnej Białostockiego Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Mazowieckiej 39C"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-14

Ogłoszenie nr 66539 - 2017 z dnia 2017-04-14 r.

Białystok: "Modernizacja wentylacji mechanicznej wraz z wymianą central wentylacyjnych w obiekcie Pływalni Kameralnej Białostockiego Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Mazowieckiej 39C"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 31520 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 38009 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 20074317200000, ul. ul. Włókiennicza  4, 15465   Białystok, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 85 665 28 78, faks 85 665 28 71, e-mail adabrowska@bosir.bialystok.pl
Adres strony internetowej (URL): www.miejskoaktywni.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: samorządowy zakład budżetowy

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Modernizacja wentylacji mechanicznej wraz z wymianą central wentylacyjnych w obiekcie Pływalni Kameralnej Białostockiego Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Mazowieckiej 39C"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej wraz z wymianą central wentylacyjnych w obiekcie Pływalni Kameralnej Białostockiego Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Mazowieckiej 39C, w trybie "zaprojektuj i wybuduj", wykonane zgodnie z ofertą Wykonawcy, opisem przedmiotu zamówienia, Programem funkcjonalno-użytkowym i SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w podziale na dwa etapy: 1)ETAP I, którego zakres obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej; 2)ETAP II, którego zakres obejmuje wykonanie prac obejmujących roboty branży budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych, instalacji siłowych i niskoprądowych w pełnym zakresie wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do użytkowania obiektu po modernizacji, według ogólnego podziału zadania, tj.: a)wykonanie prac w obiegu I - wentylacja hali basenowej, tj.: odemontażu czerpni powietrza, systemu kanałów wentylacyjnych wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z kratkami i urządzeniami towarzyszącymi na poziomie hali basenowej, odemontażu kanałów wentylacyjnych nawiewnych zlokalizowanych w podbaseniu, odemontażu centrali wentylacyjnej wewnętrznej zlokalizowanej w pomieszczeniu wentylatorni, omontażu kompletnej instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej umożliwiającej uzyskanie właściwych parametrów powietrza, owykonanie prac budowlano-remontowych niezbędnych do wykonania zadania (rozkucia umożliwiające demontaże, uzupełnienie tynków po montażu), ofragmentu instalacji wody basenowej umożliwiającej wykorzystanie ciepła ze sprężarki osuszającej powietrze do podgrzewu wody basenowej, b)wykonanie prac w obiegu II - wentylacja szatni i natrysków, tj.: odemontażu czerpni powietrza, systemu kanałów wentylacyjnych wentylacji nawiewnej w obrębie wentylatorni - do miejsca połączenia z instalacją w pomieszczeniach szatniowo-natryskowych, odemontażu wentylatora dachowego wywiewnego wraz z podstawą i kanałami wywiewnymi do miejsca połączenia z wyremontowana odrębnym zadaniem instalacją wentylacji wywiewnej w pomieszczeniach szatniowo-natryskowych, owykonanie fragmentu wentylacji wywiewnej umożliwiającej połączenie istniejącej wentylacji z projektowaną centralą obiegu II, owykonanie wyrzutu powietrza zużytego, omontażu centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej obiegu II, oprac budowlanych i remontowych - m.in. zasklepienia i zabezpieczenia otworu w dachu po demontowanym wentylatorze, rozkuć umożliwiających wykonanie instalacji wentylacji obiegu II, zamurowania, zatynkowania i pomalowania otworów powstałych w trakcie prac demontażowych i montaży i innych), omontażu kompletnej instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej umożliwiającej uzyskanie właściwych parametrów powietrza, c)wykonanie prac w obiegu III - wentylacja jacuzzi, tj.: omontażu nagrzewnicy wodnej kanałowej pomiędzy czerpnią a centralą wentylacyjną, omontażu przewodów zasilających nagrzewnice z istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w bezpośrednim sąsiedztwie nagrzewnicy, d)wykonanie prac w obiegu IV - wentylacja pomieszczenia kierownika, tj.: owykonanie wentylacji nawiewnej do pokoju kierownika poprzez montaż kratki nawiewnej ściennej i włączenie do wentylacji nawiewnej hali basenowej, owykonanie otworu w stropie pomieszczenia, omontażu wywiewu z pomieszczenia z dachową nasadą wentylacyjną wspomaganą elektrycznie (typu turbowent hybrydowy), oprac budowlanych i naprawczych w obrębie rozkuć, tynkowania i uszczelniania otworów. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie funkcjonalno- użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 - miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia. 5.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 1)przeszkolenie pracowników Zamawiającego z instrukcji użytkowania poszczególnych urządzeń, w tym warunków technicznych obsługi urządzeń, zasad eksploatacji i instrukcji postępowania w razie awarii; 2)zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy na koszt wykonawcy; 3)dopuszczenie na teren budowy do wykonywania robót budowlanych innych wykonawców wskazanych przez Zamawiającego przy jednoczesnym koordynowaniu prac przez Wykonawcę; 4)umożliwienie wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz innym upoważnionym przez Zamawiającego podmiotom; 5)przygotowanie jako element dokumentacji powykonawczej "Zbiorczego zestawienia wymaganych w okresie gwarancji - przeglądów i serwisów zastosowanych urządzeń" z szczegółowym określeniem zakresu poszczególnych przeglądów i terminów ich wykonania; 6)zorganizowanie placu budowy własnym staraniem i zapewnienie ochrony mienia; 7)ponoszenie kosztów zużytej podczas wykonywania robót energii elektrycznej (rozliczenie za zużycie prądu przez Wykonawcę nastąpi za pomocą założonego przez niego podlicznika prądu). 6.Zamawiający - stosownie do art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy - wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.): 1)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)wykonywanie robót branży budowlanej, b)wykonywanie robót branży sanitarnej, c)wykonywanie robót branży elektrycznej; 2)sposób dokumentowania zatrudnienia osób - w dniu przekazania placu budowy Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności, wskazane w pkt 1, zawierający imię i nazwisko tych osób oraz rodzaj wykonywanych czynności (na lub według załącznika nr 9 do SIWZ); w przypadku zmiany osób zatrudnionych w trakcie realizacji umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany będzie przedstawić aktualny wykaz w terminie 3 dni od dnia dokonania zmiany osób (na lub według załącznika nr 9 do SIWZ); niezłożenie wykazu lub niedotrzymanie terminu rozumiane będzie jako niedopełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na umowę o pracę; 3)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, wskazanych w art. 29 ust. 3a ustawy - Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a)przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia poprzez weryfikację, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę lub podwykonawcę, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogów; 4)sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, wskazanych w art. 29 ust. 3a ustawy - Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, w wysokości określonej w umowie. 7.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji umowy oraz sposób realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9.Zamawiający wyłącza z wykonania objęte Programem Funkcjonalno Użytkowym roboty budowlane, polegające na wymianie terakoty wokół basenu. 10.Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zastępcą kierownika ds. Pływalni Kameralnej - Panem Andrzejem Kowalskim, tel. nr (85) 742 17 08.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45331200-8
Dodatkowe kody CPV: 45232460-4, 45331210-1, 45331000-6, 45310000-3, 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT365466.03
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Paweł Danilczuk - "Paweł Danilczuk Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowo Remontowe FELIX 2",  m.kamienska@phfelix.pl,  ul. Szosa Knyszyńska 8,  15-694 ,  Białystok-Fasty,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 447597.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 341940.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 447597.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.