eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego na zadaniu pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-02

Polkowice: Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego na zadaniu pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 66492 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Polkowice, Rynek 1, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. (076) 847 41 84, fax (076) 845 13 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego na zadaniu pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy zgodnie z wymogami Zamawiającego i obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami.W ramach zadania zakłada się realizację robót remontowych i konserwacyjnych urządzeń melioracyjnych - rowów i zbiorników wodnych w czterech etapach:a. Etap I - opracowanie zakresu robót konserwacyjnych i remontowych urządzeń melioracyjnych w porozumieniu z Sołtysami wszystkich miejscowości na terenie Gminy Polkowice z podaniem symboli rowów i zbiorników wodnych oraz ich wielkości, opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla całego uzgodnionego z Sołtysami zakresu robót melioracyjnych wraz z przekazaniem Zamawiającemu po jednym egzemplarzu w/w opracowań.b. Etap II - Przedstawienie do uzgodnienia Zamawiającemu robót przewidzianych do realizacji w ramach zabezpieczonych w Budżecie Gminy na 2008 r. środków finansowych na przedmiotowe zadanie, przygotowanie, przeprowadzenie i rozstrzygnięcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy robót, dla uzgodnionego z Zamawiającym zakresu roboty melioracyjne zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych wraz z podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą. c. Etap III - nadzór nad wykonaniem zadania - Remontem urządzeń melioracyjnych na terenie gminy, realizowanym przez wykonawców.d. Etap IV - nadzór w okresie obowiązywania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, zgodnie z udzieloną gwarancją, w przypadku budowli melioracyjnych min. 1 rok od daty odbioru końcowego bez wad i usterek.Roboty remontowe i konserwacyjne urządzeń melioracyjnych obejmują: a. wykaszanie porostów ze skarp, dna rowów i zbiorników, b. wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp, dna rowów i zbiorników, c. hakowanie roślinności korzeniącej się w dnie, d. odmulanie urządzeń melioracyjnych, e. wycięcie krzaków, f. usuwanie zatorów, g. zbieranie i usuwanie nieczystości na teren składowiska, h. oczyszczanie przepustów, i. wykopy rowów, j. plantowanie skarp, k. remont przepustów, l. umocnienie stopy skarp rowów i zbiorników wodnych oraz umocnienie skarp przylegających do budowli ciągów utwardzonych, ł. wykonanie pozostałych robót według wskazówek Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.11.12.00 - Usługi reprezentacji prawnej Kod CPV wg słownika 2008: 79.11.20.00 - Usługi reprezentacji prawnej Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy.2. Spełnią warunki określone w niniejszej specyfikacji.3. Spełnią poniższe warunki:- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,- wykażą i udokumentują należyte wykonanie co najmniej dwóch zadań zastępstwa inwestycyjnego o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (marzec 2004 - marzec 2007), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług (np. referencje); suma wykazanych zamówień musi obejmować swoim zakresem nadzór inwestorski nad robotami melioracyjnymi, o łącznej kwocie realizacji przez Wykonawcę robót na minimum 500.000 zł brutto.- skierują do realizacji niniejszego zamówienia minimum jedną osobę przynależącą do właściwej izby budowlanej i posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie upoważniające do nadzoru nad robotami w zakresie robót melioracyjnych.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, o przyjęciu warunków SIWZ i o udzieleniu wymaganych gwarancji,b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,d) dokumenty potwierdzające należyte wykonanie co najmniej dwóch zadań zastępstwa inwestycyjnego o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat (marzec 2004 - marzec 2007), wykazanych w załączniku nr 3 Doświadczenie zawodowe; suma wykazanych zamówień musi obejmować swoim zakresem nadzór inwestorski nad robotami melioracyjnymi, o łącznej kwocie realizacji przez Wykonawcę robót na minimum 500.000 zł brutto,e) kopie uprawnień budowlanych określone przepisami prawa budowlanego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie upoważniające do nadzoru nad robotami w zakresie robót melioracyjnych dla osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówieniaf) kopie aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Budowlanej dla osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Cena jednostkowa brutto wynagrodzenia inwestora zastępczego za każde zwiększenie o 20.000 zł. kwoty przeznaczonej na realizację zadania - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, pok. nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy, ul. Rynek 1 , 59-100 Polkowice, Kancelaria - pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.