eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-13

Ogłoszenie nr 65870 - 2017 z dnia 2017-04-13 r.

Koszalin: Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 36641-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000, ul. 4 Marca  3, 75-901   Koszalin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, faks 261 45 62 44, e-mail 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony internetowej (URL): www.17wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

20/WOG/D/Samoch./17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów typu STAR na rzecz 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ oraz na warunkach określonych w załączniku nr 4 do SIWZ- projekt umowy.2. Istotne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia: 1)dostarczone wyroby (części) muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta, powinny być nieużywane, nieregenerowane w I kategorii, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób (część).2)dostarczone wyroby (części) muszą być odpowiednio opakowane, zapewniając zachowanie ich właściwości technicznych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych na okres minimum 24 miesięcy. 3)w przypadku gdy wyrób (część) wymaga dostarczenia deklaracji zgodności O i B, Wykonawca dostarczy z tymi wyrobami (częściami) deklarację zgodności O i B wystawioną zgodnie z ustawą z dnia 17 listopada 2006 r. o systemie oceny zgodności Wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności i bezpieczeństwa państwa ( Dz.U. z 2006 r. Nr 235,poz. 1700 z późn.zm.) w trybie I (pierwszym) wskazanym w Rozporządzeniu MON z dnia 6 kwietnia 2007r. w sprawie szczegółowego sposobu prowadzenia oceny zgodności wyrobów przeznaczonych na potrzeby obronności państwa (Dz.U. z 2007 r. Nr 78,poz.528 z późn.zm.). 4)dostarczone części zamienne powinny być zgodne pod względem oznaczeń katalogowych z wyszczególnionymi w formularzu oferty. 5)Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na niezawodną pracę oferowanych wyrobów na okres 12 miesięcy - po zamontowaniu ich na pojazd jednak nie dłużej niż 24 miesiące od daty dostarczenia do Zamawiającego. Okres gwarancyjny rozpoczyna bieg od daty przyjęcia wyrobów przez odbiorcę potwierdzonej w wystawionym i podpisanym przez Odbiorcę protokole zdawczo-odbiorczym. 5) przedmiot zamówienia powinien być dostarczony z nw. dokumentami: a)Protokołem odbioru ilościowo-jakościowego, wystawionym i podpisanym przez wykonawcę oraz zaakceptowany przez Przedstawiciela Wojskowego, jako potwierdzenie spełnienia wymagań Eksploatacyjno-Technicznych oraz klauzuli jakościowej (lub innego dokumentu jakościowego, którego wymagania muszą być spełnione, Zamawiający poda numer i nazwę dokumentu normalizacyjnego). b)"Deklaracją zgodności OiB" (w przypadku występowania wyrobów, które wymagają dostarczenia deklaracji zgodności O i B) c)Kartami gwarancyjnymi na wyroby identyfikowalne (numer, inne cechy identyfikowalności).d)Zbiorczą kartą gwarancyjną na wyroby nieposiadające numerów lub innych cech identyfikowalności. e)Specyfikacją wysyłkową. f)Kopią faktury VAT. 3.Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Miejscem odbioru materiałów są magazyny Zamawiającego: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Koszalinie, ul. 4-go Marca 3. 4.Informacja o ofercie równoważnej: 1)Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej w zakresie oferowanych artykułów pod warunkiem spełnienia wszystkich parametrów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 2)Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 uPzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 5. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT7484.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
HURT Części Zamienne Bohdan Hryców,  ,  Al. Jana Pawła II 7,  14-200,  Iława,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 77925.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 77925.42
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 85818.33
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.