eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Przemęt w ramach zadania p.n.Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-07

Leszno: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Przemęt w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL
Numer ogłoszenia: 65717 - 2015; data zamieszczenia: 07.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna , ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Przemęt w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Przemęt w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu koncepcyjnego (zawierającego usytuowanie inwestycji w planie), projektu budowlano-wykonawczego oraz dokumentacji kosztorysowej. Realizacja zamówienia obejmuje 3 części: Cześć 1: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3820P od m. Przemęt przez Bucz do m. Barchlin. Cześć 2: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Starkowo - wzdłuż drogi powiatowej nr 3823P oraz od m. Błotnica do m. Radomierz wzdłuż drogi powiatowej nr 3821P. Cześć 3: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3573P od m. Przemęt do m. Siekówko. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej z wyżej wymienionych części. Ww części zamówienia są współfinansowane z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych w ramach umowy o dofinansowanie dla projektu pn. Partnerstwo Obszaru Funkcjonalnego dla wzmocnienia rozwoju i spójności społeczno-gospodarczej Aglomeracji Leszczyńskiej finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014, oraz ujęte zostały w opracowanym w ramach projektu Studium rozwoju zrównoważonego transportu Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Leszczyńskiej, pod nazwą Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje : 1) Część 1: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3820P od m. Przemęt przez Bucz do m. Barchlin, na podstawie którego, będzie można uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.) Wytyczne do projektowania: Ścieżka rowerowa ma zostać zaprojektowana poza istniejącym pasem drogowym jako poszerzenie istniejącego pasa drogi powiatowej. W miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego trasa ścieżki może przebiegać w ciągu istniejącej drogi powiatowej. Trasa ścieżki rowerowej o długości ok. 4 320 m i szerokości 2 m. Początek trasy ścieżki to połączenie jej z istniejącym chodnikiem na ul. Powstańców Wlkp. w Przemęcie - przy dz. nr 886 obręb Przemęt. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Bucz po prawej stronie drogi powiatowej. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na skrzyżowaniu drogi powiatowej P3820 z ul. Boszkowską w m. Bucz przy dz. nr 84_1 obręb Bucz. Następnie dalszy przebieg trasy ścieżki rowerowej zostaje wznowiony na wysokości dz. nr 625_1 obręb Bucz przy ul. Kasztanowej. W tym miejscu należy połączyć trasę ścieżki z istniejącym chodnikiem i zaprojektować jej przebieg w kierunku miejscowości Barchlin po prawej stronie drogi powiatowej. Trasę ścieżki należy zakończyć w miejscowości Barchlin na wysokości działki nr 136 przed istniejącym mostem drogowym. Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania projektowe w zakresie: -odwodnienia ścieżki rowerowej, -połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami -budowy pomostu na odcinku trasy pomiędzy skrzyżowaniem drogi powiatowej P3820 i P3818 w Sączkowie a kończąc na wysokości działek nr 77_11 i nr 77_13 obręb Bucz. Szacowana długość pomostu wynosi ok. 800 m, dokładna długość pomostu zostanie ustalona z Gminą Przemęt na etapie prac projektowych. Powyższy teren jest terenem podmokłym, ponieważ zarówno po prawej jak i lewej stronie drogi powiatowej znajdują się stawy hodowlane wraz z siecią rowów. W związku z powyższym przewiduje się następującą postać wykonania pomostu: pomost ma zostać posadowiony na żelbetowych prefabrykowanych palach wciskanych w grunt. Na palach zostaną oparte drewniane podwaliny wzdłużnie do kierunku przebiegu ścieżki. Na podwalinach zostanie zamocowany pomost - deskowanie podłogi ryflowane, odstępy między deskami 1cm. Kładka obustronnie zostanie wyposażona w drewniane balustrady. Całość elementów drewnianych przewiduje się wykonać z drewna dębowego głównie ze względu na wysoką klasę odporności na wpływ czynników zewnętrznych. Elementy drewniane należy zabezpieczyć zestawami malarsko-impregnacyjnymi przed wpływem czynników zewnętrznych oraz pasożytów. -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej na odcinku od wysokości dz. nr 886 obręb Przemęt do kładki o której mowa powyżej. -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej na odcinku od wysokości działki nr 77_13 do wysokości dz. nr 84_1 obręb Bucz. Dokładna długość trasy asfaltowej zostanie ustalona z Gminą Przemęt na etapie prac projektowych. -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej na odcinku od wysokości dz. nr 625_1 obręb Bucz do wysokości działki nr 136 przed istniejącym mostem drogowym. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany nawierzchni ścieżki rowerowej na etapie prac projektowych po uzyskaniu zgody Gminy Przemęt na ww. zmianę. 2) Część 2: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Starkowo - wzdłuż drogi powiatowej nr 3823P oraz od m. Błotnica do m. Radomierz wzdłuż drogi powiatowej nr 3821P, na podstawie którego, będzie można uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.) Wytyczne do projektowania: Ścieżka rowerowa ma zostać zaprojektowana poza istniejącym pasem drogowym jako poszerzenie istniejącego pasa drogi powiatowej. W miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego trasa ścieżki może przebiegać w ciągu istniejącej drogi powiatowej. Trasa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Starkowo o długości ok. 1 680 m i szerokości 2 m: Początek trasy ścieżki to skrzyżowanie ul. Wiejskiej z drogą powiatową nr P 3823 w miejscowości Błotnica.. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Starkowo po prawej stronie drogi powiatowej P 3823. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na wysokości działki nr 261_14 obręb Starkowo i połączyć ścieżkę z istniejącym chodnikiem. Trasa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Radomierz o długości ok. 730m i szerokości 2 m: Początek trasy ścieżki to skrzyżowanie ul. Zachodniej i ul. Wiejskiej w Błotnicy. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Radomierz po prawej stronie drogi powiatowej P 3821. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na wysokości działki nr 10_3 obręb Błotnica i połączyć ją z istniejącym chodnikiem. Powyższe dwie trasy ścieżek stanowią jeden ciąg rowerowy, który łączy się na skrzyżowaniu ulic Zachodniej i Wiejskiej oraz drogi powiatowej P 3823 w m. Błotnica, zatem należy dla tych tras sporządzić jedną dokumentacje projektowo-kosztorysową. Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania projektowe w zakresie: -odwodnienia ścieżki rowerowej, -połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej na całej jej długości. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany nawierzchni ścieżki rowerowej na etapie prac projektowych po uzyskaniu zgody Gminy Przemęt na ww. zmianę. 3) Część 3: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3573P od m. Przemęt do m. Siekówko, na podstawie którego, będzie można uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.) Wytyczne do projektowania: Ścieżka rowerowa ma zostać zaprojektowana poza istniejącym pasem drogowym jako poszerzenie istniejącego pasa drogi powiatowej. W miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego trasa ścieżki może przebiegać w ciągu istniejącej drogi powiatowej. Trasa ścieżki rowerowej o długości ok. 1 300 m i szerokości 2 m. Początek trasy ścieżki to połączenie jej z istniejącym chodnikiem na ul. Rzemieślniczej w Przemęcie - przy dz. nr 783_2 obręb Przemęt. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Siekówko po prawej stronie drogi powiatowej nr P3573. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na wysokości działki nr 68_1 obręb Siekówko i połączyć ją z istniejącym chodnikiem. Przedmiotowa dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania projektowe w zakresie: -odwodnienia ścieżki rowerowej, -połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej na całej jej długości. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany nawierzchni ścieżki rowerowej na etapie prac projektowych po uzyskaniu zgody Gminy Przemęt na ww. zmianę. Przy projektowaniu należy kierować się głównie zasadami podanymi w: -rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. z 1999 r. nr 43 poz. 430 ze zm.) -rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. nr 63, poz. 735 ze zm.). UWAGA: Podstawowe dane do projektowania wymienione powyżej nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, np.: dla potrzeb maksymalnego dostosowania rozwiązania do istniejących warunków terenowych, kolizji infrastruktury technicznej, przeprowadzonych konsultacji społecznych. 3. Dokumentacja projektowa dla każdej ze ścieżek musi zawierać następujące elementy: 1) Projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej: a) opis techniczny zawierający między innymi: -opis obiektu (w tym: opis stanu istniejącego i projektowanego, analiza powiązania z innymi drogami publicznymi oraz określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu), -parametry techniczne, -opis przyjętej technologii robót, -opis wszystkich ewentualnych kolizji, -wykaz działek obejmujących zakres inwestycji określony liniami rozgraniczenia, -wykaz działek położonych poza liniami rozgraniczenia inwestycji w zakresie obszaru niezbędnego do przebudowy infrastruktury, -określenie warunków gruntowo-wodnych i grupy nośności podłoża, -informację BIOZ -wszystkie obliczenia (dla robót: przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, podbudowy, nawierzchni itp.) b) rysunek planu orientacyjnego, c) rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami, d) rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami - plansza zbiorcza wszystkich branż, e) rysunki profili podłużnych, f) rysunki przekrojów poprzecznych, konstrukcyjnych i charakterystycznych, g) szczegółowe rysunki projektowanych rozwiązań konstrukcyjnych, h) projekt inwentaryzacji zieleni do usunięcia, i) projekt docelowej organizacji ruchu, mający pozytywną opinię Komendy Miejskiej Policji, j) szczegółowe rysunki projektowanej geometrii sytuacyjno - wysokościowej, 2) Dokumentację kosztorysową: a) przedmiary robót (w formacie xls) w postaci tabelarycznego zestawienie rodzaju robót wraz ze szczegółowym wyliczeniem ich ilości b) kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie ww STWiORB, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). UWAGA: Kosztorys Inwestorski musi być sporządzony w oparciu o STWiORB. Pozycje kosztorysu Inwestorskiego muszą być zgodne z pozycjami w Kosztorysie ofertowym i Przedmiarze robót. c) kosztorys ofertowy (w formacie xls), sporządzony w oparciu o STWiORB, gotowy do wypełnienia przez potencjalnych wykonawców w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania. UWAGA: Dla Części 2 przedmiotu zamówienia kosztorysy oraz przedmiary, o których mowa w ppkt a)-c) należy sporządzić osobno dla trasy od. m. Błotnica do m. Starkowo oraz od m. Błotnica do m. Radomierz 3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. STWiORB należy sporządzić dla zadania objętego zamówieniem w formacie i na podstawie OST przygotowanych przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z o.o. oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) (w formie umożliwiającym dalsze ich powielanie); UWAGA: Wszystkie zapisy dotyczące warunków kontraktu z przyszłym wykonawcą robót umieszczone w szczegółowych specyfikacjach technicznych muszą uzyskać akceptację Zamawiającego 4) Projekty budowlane pozostałych branż infrastruktury zawierające elementy określone w pkt 1) lit. a - g oraz pkt 2) i 3) 4. Projekty budowlane pozostałych branż infrastruktury muszą posiadać odpowiednio, pozytywne uzgodnienie z jednostkami zarządzającymi tą infrastrukturą. 5. Ponadto w ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do: a) przyjazdu do siedziby Inwestora lub Zamawiającego celem zaprezentowania postępu prac projektowych, na każde żądanie Zamawiającego (przewiduje się jedno spotkanie na dwa tygodnie) oraz uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego konsultacjach społecznych; Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego dostarczyć opracowane materiały w wersji papierowej i elektronicznej, b) sporządzenia map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a także wykonania pomiarów sytuacyjno - wysokościowych (przede wszystkim: niwelacja drogi min. co 20 m, szczegółowe dane wysokościowe wszystkich zjazdów do posesji oraz skrzyżowań), UWAGA: Dla ponad połowy terenów, na których mają przebiegać ścieżki rowerowe, ośrodek dokumentacji geodezyjnej nie posiada map zasadniczych. c) poniesienia kosztów związanych z uzyskaniem uzgodnień branżowych, protokołu z narady koordynacyjnej oraz badań podłoża gruntowego (min. 1 odwiert na 100 mb trasy), d) wykonania projektów likwidacji ewentualnych kolizji wynikłych na etapie uzgodnień branżowych, a nie przewidzianych w ust. 2 niniejszego rozdziału (zakres usunięć ewentualnych kolizji należy przedstawić na roboczo do akceptacji w siedzibie Zamawiającego), e) wykonania na własny koszt ekspertyz, opinii, badań i innych dokumentów, które są niezbędne do prac projektowych oraz do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, f) uzyskania akceptacji Zamawiającego planu sytuacyjnego i przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych, g) przygotowania załączników do wniosków o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz do innych decyzji przewidzianych przepisami prawa. h) sporządzenia projektów podziału terenu przeznaczonego pod budowę ścieżek rowerowych (bez wytyczania w terenie): -dla Części 1 - przybliżona ilość nowo wydzielonych działek wynosi: 90 sztuk, -dla Części 2 - przybliżona ilość nowo wydzielonych działek wynosi: 80 sztuk, -dla Części 3 - przybliżona ilość nowo wydzielonych działek wynosi: 40 sztuk. 6. Do dokumentacji projektowej Wykonawca załączy oświadczenie, że dokumentacja ta jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być sporządzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013r., poz. 1129). Kosztorysy inwestorskie i ofertowe powinny być sporządzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389). 7. W dokumentacji nie wolno używać nazw własnych gotowych produktów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały te należy opisywać parametrami technicznymi. 8. Projekt budowlany powinien być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, posiadającym wymagane przepisami uzgodnienia, opinie i sprawdzenia, na podstawie którego Inwestor będzie mógł uzyskać decyzję o realizacji inwestycji drogowej i zrealizować rzeczowo przedmiot dokumentacji projektowej. 9. Dokumentacje należy wykonać na aktualnych podkładach geodezyjnych. Podkłady geodezyjne w postaci cyfrowej (numerycznej) sporządzi Wykonawca. 10. Warunki gruntowo - wodne należy określić na podstawie badań poziomu wód gruntowych, rodzaju zalegającego poniżej projektowanych wykopów gruntu oraz jego wskaźnika piaskowego. 11. W opracowanej dokumentacji technicznej wszystkie zastosowane rozwiązania techniczne jak również proponowane do wbudowania materiały muszą być uzgodnione z Zamawiającym, Zarządem Dróg Powiatowych w Lesznie oraz instytucjami zarządzającymi przebudowywaną infrastrukturą. 12. Rysunki techniczne muszą być wykonane w programie AutoCAD lub innym równoważnym (CAD-owskim - pliki z rozszerzeniem dwg). 13. Pełne opracowanie: 1) projektu koncepcyjnego musi być wykonane i zdane Zamawiającemu dla każdego opracowania w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 2) projektu budowlano-wykonawczego, o którym mowa w ust. 3 pkt 1) niniejszego rozdziału, musi być wykonane i zdane Zamawiającemu dla każdego opracowania w 6-ciu egzemplarzach w wersji papierowej, 3) dokumentacji kosztorysową, o której mowa w ust. 3 pkt 2) niniejszego rozdziału, musi być wykonane i zdane Zamawiającemu dla każdego opracowania w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 4) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, o których mowa w ust. 3 pkt 3) niniejszego rozdziału, musi być wykonane i zdane Zamawiającemu dla każdego opracowania w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 5) cała dokumentacja wymieniona w ust. 3 pkt 1, 2, 3 i 4 niniejszego rozdziału musi być sporządzona w wersji elektronicznej i przekazana Zamawiającemu na płycie CD (w formacie edytowalnym oraz pdf). 14. Na dokumentacji technicznej należy umieścić elementy promocyjne odnośnie współfinansowania projektu z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych, które przekaże Zamawiający..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości: Część 1: 4.000,00 zł, słownie: cztery tysiące złotych 00_100 Część 2: 2.000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych 00_100 Część 3: 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc złotych 00_100 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP S.A. 0/Leszno nr: 37 1020 3088 0000 8302 0005 7703 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania i której jego części dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginałów odpowiednich dokumentów w ofercie lub w kasie Urzędu Miasta Leszna przy ul. Kazimierza Karasia 15. W przypadku złożenia oryginału w/w dokumentu w kasie Urzędu Miasta Leszna należy dołączyć do oferty kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem wraz z pokwitowaniem złożenia oryginału w kasie Urzędu Miasta Leszna. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w rozdziale 11 ust.1 niniejszej SIWZ. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 13. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 16. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) - przedmiotowe wymaganie obowiązuje dla wszystkich części zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno opracowanie dotyczące projektu budowlanego w zakresie budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi _ ciągu pieszo-rowerowego o długości min. 2,0 km przy drodze klasy min. Z, na podstawie którego została uzyskana decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.) - przedmiotowe wymaganie obowiązuje dla wszystkich części zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania dróg - przedmiotowe wymaganie obowiązuje dla wszystkich części zamówienia Wykonawca zapewni, że zadanie będą wykonywały osoby posiadające aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) lub równoważne uprawnienia uzyskane na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego, dla poszczególnych branż i - jeżeli jest to wymagane - ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 50.000,00 zł - przedmiotowe wymaganie obowiązuje dla wszystkich części zamówienia, b) dysponuje kwotą (środki własne lub zdolność kredytowa) w wysokości 100.000,00 zł - przedmiotowe wymaganie obowiązuje dla wszystkich części zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) oświadczenie o realizacji zamówienia siłami własnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców (załącznik nr 8 do SIWZ, lit. a_b). Niezałączenie do oferty przedmiotowego oświadczenia równoważne jest z wykonywaniem zamówienia przez Wykonawcę samodzielnie. W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udziałem podwykonawców wówczas do oferty należy dołączyć dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 ust. 2 i 3 odpowiednio do złożonego oświadczenia; b) jeżeli Wykonawca będzie polegać na potencjale innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków wówczas Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia poprzez złożenie pisemnego zobowiązania podmiotów udostępniających swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (na zasadach opisanych w rozdziale 6 ust.1 pkt 2 SIWZ) c) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres składania wyjaśnień i nieodpłatnego sporządzania poprawek do dokumentacji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek: -wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania i finansowania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, -z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, -zmiana ceny w wyniku wyliczenia ostatecznej ilości jednostek nakładów projektowych za sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych zgodnie z wymaganiami SIWZ, o których mowa w rozdziale 3 ust. 5 lit. d SIWZ, -zmiana terminu wykonania poszczególnych etapów wykonania dokumentacji, o których mowa w rozdz. 4 w przypadku przedłużenia się czasu trwania konsultacji o których w rozdz. 3 ust. 5 lit. a) SIWZ, -przekształcenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy, -zmiana osób reprezentujących strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie, -dostosowanie umowy do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, -zmiana podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, konieczne będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowym podwykonawcą, który będzie realizować część lub cały zakres powierzony uprzednio innym podwykonawcom. Jeśli zmiana lub rezygnacja podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w chwili wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, -gdy zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.leszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg i Inwestycji Biuro Projektów Unijnych ul. księcia Józefa Poniatowskiego 11 64-100 Leszno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg i Inwestycji Biuro Projektów Unijnych ul. księcia Józefa Poniatowskiego 11 64-100 Leszno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W/w części zamówienia są współfinansowane z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych w ramach umowy o dofinansowanie dla projektu pn. Partnerstwo Obszaru Funkcjonalnego dla wzmocnienia rozwoju i spójności społeczno-gospodarczej Aglomeracji Leszczyńskiej finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014, oraz ujęte zostały w opracowanym w ramach projektu Studium rozwoju zrównoważonego transportu Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Leszczyńskiej, pod nazwą Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3820P od m. Przemęt przez Bucz do m. Barchlin, na podstawie którego, będzie można uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczne do projektowania: -Ścieżka rowerowa ma zostać zaprojektowana poza istniejącym pasem drogowym jako poszerzenie istniejącego pasa drogi powiatowej. W miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego trasa ścieżki może przebiegać w ciągu istniejącej drogi powiatowej. -Trasa ścieżki rowerowej o długości ok. 4 320 m i szerokości 2 m: -Początek trasy ścieżki to połączenie jej z istniejącym chodnikiem na ul. Powstańców Wlkp. w Przemęcie - przy dz. nr 886 obręb Przemęt. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Bucz po prawej stronie drogi powiatowej. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na skrzyżowaniu drogi powiatowej P3820 z ul. Boszkowską w m. Bucz przy dz. nr 84_1 obręb Bucz. Następnie dalszy przebieg trasy ścieżki rowerowej zostaje wznowiony na wysokości dz. nr 625_1 obręb Bucz przy ul. Kasztanowej. W tym miejscu należy połączyć trasę ścieżki z istniejącym chodnikiem i zaprojektować jej przebieg w kierunku miejscowości Barchlin po prawej stronie drogi powiatowej. Trasę ścieżki należy zakończyć w miejscowości Barchlin na wysokości działki nr 136 przed istniejącym mostem drogowym. Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania projektowe w zakresie: -odwodnienia ścieżki rowerowej, -połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami -budowy pomostu na odcinku trasy pomiędzy skrzyżowaniem drogi powiatowej P3820 i P3818 w Sączkowie a kończąc na wysokości działek nr 77_11 i nr 77_13 obręb Bucz. Szacowana długość pomostu wynosi ok. 800 m, dokładna długość pomostu zostanie ustalona z Gminą Przemęt na etapie prac projektowych. Powyższy teren jest terenem podmokłym, ponieważ zarówno po prawej jak i lewej stronie drogi powiatowej znajdują się stawy hodowlane wraz z siecią rowów. W związku z powyższym przewiduje się następującą postać wykonania pomostu: pomost ma zostać posadowiony na żelbetowych prefabrykowanych palach wciskanych w grunt. Na palach zostaną oparte drewniane podwaliny wzdłużnie do kierunku przebiegu ścieżki. Na podwalinach zostanie zamocowany pomost - deskowanie podłogi ryflowane, odstępy między deskami 1cm. Kładka obustronnie zostanie wyposażona w drewniane balustrady. Całość elementów drewnianych przewiduje się wykonać z drewna dębowego głównie ze względu na wysoką klasę odporności na wpływ czynników zewnętrznych. Elementy drewniane należy zabezpieczyć zestawami malarsko-impregnacyjnymi przed wpływem czynników zewnętrznych oraz pasożytów. -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej na odcinku od wysokości dz. nr 886 obręb Przemęt do kładki o której mowa powyżej. -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej na odcinku od wysokości działki nr 77_13 do wysokości dz. nr 84_1 obręb Bucz. Dokładna długość trasy asfaltowej zostanie ustalona z Gminą Przemęt na etapie prac projektowych. -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej na odcinku od wysokości dz. nr 625_1 obręb Bucz do wysokości działki nr 136 przed istniejącym mostem drogowym. -Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany nawierzchni ścieżki rowerowej na etapie prac projektowych po uzyskaniu zgody Gminy Przemęt na ww. zmianę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres składania wyjaśnień i nieodpłatnego sporządzania poprawek do dokumentacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Starkowo - wzdłuż drogi powiatowej nr 3823P oraz od m. Błotnica do m. Radomierz wzdłuż drogi powiatowej nr 3821P, na podstawie którego, będzie można uzyskać decyzję zrid zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczne do projektowania: -Ścieżka rowerowa ma zostać zaprojektowana poza istniejącym pasem drogowym jako poszerzenie istniejącego pasa drogi powiatowej. W miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego trasa ścieżki może przebiegać w ciągu istniejącej drogi powiatowej. -Trasa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Starkowo o długości ok. 1 680 m i szerokości 2 m: Początek trasy ścieżki to skrzyżowanie ul. Wiejskiej z drogą powiatową nr P 3823 w miejscowości Błotnica.. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Starkowo po prawej stronie drogi powiatowej P 3823. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na wysokości działki nr 261_14 obręb Starkowo i połączyć ścieżkę z istniejącym chodnikiem. -Trasa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Radomierz o długości ok. 730m i szerokości 2 m: Początek trasy ścieżki to skrzyżowanie ul. Zachodniej i ul. Wiejskiej w Błotnicy. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Radomierz po prawej stronie drogi powiatowej P 3821. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na wysokości działki nr 10/3 obręb Błotnica i połączyć ją z istniejącym chodnikiem. -Powyższe dwie trasy ścieżek stanowią jeden ciąg rowerowy, który łączy się na skrzyżowaniu ulic Zachodniej i Wiejskiej oraz drogi powiatowej P 3823 w m. Błotnica, zatem należy dla tych tras sporządzić jedną dokumentacje projektowo-kosztorysową. Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania projektowe w zakresie: -odwodnienia ścieżki rowerowej, -połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej na całej jej długości. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany nawierzchni ścieżki rowerowej na etapie prac projektowych po uzyskaniu zgody Gminy Przemęt na ww. zmianę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres składania wyjaśnień i nieodpłatnego sporządzania poprawek do dokumentacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3573P od m. Przemęt do m. Siekówko, na podstawie którego, będzie można uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytyczne do projektowania: -Ścieżka rowerowa ma zostać zaprojektowana poza istniejącym pasem drogowym jako poszerzenie istniejącego pasa drogi powiatowej. W miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego trasa ścieżki może przebiegać w ciągu istniejącej drogi powiatowej. -Trasa ścieżki rowerowej o długości ok. 1 300 m i szerokości 2 m:Początek trasy ścieżki to połączenie jej z istniejącym chodnikiem na ul. Rzemieślniczej w Przemęcie - przy dz. nr 783_2 obręb Przemęt. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Siekówko po prawej stronie drogi powiatowej nr P3573. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na wysokości działki nr 68/1 obręb Siekówko i połączyć ją z istniejącym chodnikiem. Przedmiotowa dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania projektowe w zakresie: -odwodnienia ścieżki rowerowej, -połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej na całej jej długości. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany nawierzchni ścieżki rowerowej na etapie prac projektowych po uzyskaniu zgody Gminy Przemęt na ww. zmianę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres składania wyjaśnień i nieodpłatnego sporządzania poprawek do dokumentacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.