eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Przemęt w ramach zadania p.n.Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-14

Leszno: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Przemęt w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL
Numer ogłoszenia: 176544 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 65717 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Przemęt w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych dla wybranych ścieżek rowerowych na terenie Gminy Przemęt w ramach zadania p.n.: Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu koncepcyjnego (zawierającego usytuowanie inwestycji w planie), projektu budowlano-wykonawczego oraz dokumentacji kosztorysowej. Realizacja zamówienia obejmuje 3 części: Cześć 1: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3820P od m. Przemęt przez Bucz do m. Barchlin. Cześć 2: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Starkowo - wzdłuż drogi powiatowej nr 3823P oraz od m. Błotnica do m. Radomierz wzdłuż drogi powiatowej nr 3821P. Cześć 3: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3573P od m. Przemęt do m. Siekówko. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej z wyżej wymienionych części. Ww części zamówienia są współfinansowane z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Lichtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych w ramach umowy o dofinansowanie dla projektu pn. Partnerstwo Obszaru Funkcjonalnego dla wzmocnienia rozwoju i spójności społeczno-gospodarczej Aglomeracji Leszczyńskiej finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2009-2014, oraz ujęte zostały w opracowanym w ramach projektu Studium rozwoju zrównoważonego transportu Obszaru Funkcjonalnego Aglomeracji Leszczyńskiej, pod nazwą Budowa dróg rowerowych jako alternatywny sposób komunikacji w stosunku do transportu samochodowego na obszarze OFAL. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje : 1)Część 1: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3820P od m. Przemęt przez Bucz do m. Barchlin, na podstawie którego, będzie można uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.) Wytyczne do projektowania: Ścieżka rowerowa ma zostać zaprojektowana poza istniejącym pasem drogowym jako poszerzenie istniejącego pasa drogi powiatowej. W miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego trasa ścieżki może przebiegać w ciągu istniejącej drogi powiatowej. Trasa ścieżki rowerowej o długości ok. 4 320 m i szerokości 2 m: Początek trasy ścieżki to połączenie jej z istniejącym chodnikiem na ul. Powstańców Wlkp. w Przemęcie - przy dz. nr 886 obręb Przemęt. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Bucz po prawej stronie drogi powiatowej. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na skrzyżowaniu drogi powiatowej P3820 z ul. Boszkowską w m. Bucz przy dz. nr 84/1 obręb Bucz. Następnie dalszy przebieg trasy ścieżki rowerowej zostaje wznowiony na wysokości dz. nr 625/1 obręb Bucz przy ul. Kasztanowej. W tym miejscu należy połączyć trasę ścieżki z istniejącym chodnikiem i zaprojektować jej przebieg w kierunku miejscowości Barchlin po prawej stronie drogi powiatowej. Trasę ścieżki należy zakończyć w miejscowości Barchlin na wysokości działki nr 136 przed istniejącym mostem drogowym. Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania projektowe w zakresie: -odwodnienia ścieżki rowerowej, -połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami -budowy pomostu na odcinku trasy pomiędzy skrzyżowaniem drogi powiatowej P3820 i P3818 w Sączkowie a kończąc na wysokości działek nr 77/11 i nr 77/13 obręb Bucz. Szacowana długość pomostu wynosi ok. 800 m, dokładna długość pomostu zostanie ustalona z Gminą Przemęt na etapie prac projektowych. Powyższy teren jest terenem podmokłym, ponieważ zarówno po prawej jak i lewej stronie drogi powiatowej znajdują się stawy hodowlane wraz z siecią rowów. W związku z powyższym przewiduje się następującą postać wykonania pomostu: pomost ma zostać posadowiony na żelbetowych prefabrykowanych palach wciskanych w grunt. Na palach zostaną oparte drewniane podwaliny wzdłużnie do kierunku przebiegu ścieżki. Na podwalinach zostanie zamocowany pomost - deskowanie podłogi ryflowane, odstępy między deskami 1cm. Kładka obustronnie zostanie wyposażona w drewniane balustrady. Całość elementów drewnianych przewiduje się wykonać z drewna dębowego głównie ze względu na wysoką klasę odporności na wpływ czynników zewnętrznych. Elementy drewniane należy zabezpieczyć zestawami malarsko-impregnacyjnymi przed wpływem czynników zewnętrznych oraz pasożytów. -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej na odcinku od wysokości dz. nr 886 obręb Przemęt do kładki o której mowa powyżej. -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej na odcinku od wysokości działki nr 77/13 do wysokości dz. nr 84/1 obręb Bucz. Dokładna długość trasy asfaltowej zostanie ustalona z Gminą Przemęt na etapie prac projektowych. -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni asfaltowej na odcinku od wysokości dz. nr 625/1 obręb Bucz do wysokości działki nr 136 przed istniejącym mostem drogowym. -Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany nawierzchni ścieżki rowerowej na etapie prac projektowych po uzyskaniu zgody Gminy Przemęt na ww. zmianę. 2)Część 2: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Starkowo - wzdłuż drogi powiatowej nr 3823P oraz od m. Błotnica do m. Radomierz wzdłuż drogi powiatowej nr 3821P, na podstawie którego, będzie można uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.) Wytyczne do projektowania: Ścieżka rowerowa ma zostać zaprojektowana poza istniejącym pasem drogowym jako poszerzenie istniejącego pasa drogi powiatowej. W miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego trasa ścieżki może przebiegać w ciągu istniejącej drogi powiatowej. Trasa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Starkowo o długości ok. 1 680 m i szerokości 2 m: Początek trasy ścieżki to skrzyżowanie ul. Wiejskiej z drogą powiatową nr P 3823 w miejscowości Błotnica.. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Starkowo po prawej stronie drogi powiatowej P 3823. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na wysokości działki nr 261/14 obręb Starkowo i połączyć ścieżkę z istniejącym chodnikiem. Trasa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Radomierz o długości ok. 730m i szerokości 2 m: Początek trasy ścieżki to skrzyżowanie ul. Zachodniej i ul. Wiejskiej w Błotnicy. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Radomierz po prawej stronie drogi powiatowej P 3821. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na wysokości działki nr 10/3 obręb Błotnica i połączyć ją z istniejącym chodnikiem. Powyższe dwie trasy ścieżek stanowią jeden ciąg rowerowy, który łączy się na skrzyżowaniu ulic Zachodniej i Wiejskiej oraz drogi powiatowej P 3823 w m. Błotnica, zatem należy dla tych tras sporządzić jedną dokumentacje projektowo-kosztorysową. Dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania projektowe w zakresie: -odwodnienia ścieżki rowerowej, -połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej na całej jej długości. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany nawierzchni ścieżki rowerowej na etapie prac projektowych po uzyskaniu zgody Gminy Przemęt na ww. zmianę. 3)Część 3: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3573P od m. Przemęt do m. Siekówko, na podstawie którego, będzie można uzyskać decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 687 ze zm.) Wytyczne do projektowania: Ścieżka rowerowa ma zostać zaprojektowana poza istniejącym pasem drogowym jako poszerzenie istniejącego pasa drogi powiatowej. W miejscach gdzie nie będzie możliwości poszerzenia pasa drogowego trasa ścieżki może przebiegać w ciągu istniejącej drogi powiatowej. Trasa ścieżki rowerowej o długości ok. 1 300 m i szerokości 2 m:Początek trasy ścieżki to połączenie jej z istniejącym chodnikiem na ul. Rzemieślniczej w Przemęcie - przy dz. nr 783/2 obręb Przemęt. Projektowana ścieżka ma przebiegać w kierunku miejscowości Siekówko po prawej stronie drogi powiatowej nr P3573. Trasę projektowanej ścieżki należy zakończyć na wysokości działki nr 68/1 obręb Siekówko i połączyć ją z istniejącym chodnikiem. Przedmiotowa dokumentacja projektowa musi zawierać rozwiązania projektowe w zakresie: -odwodnienia ścieżki rowerowej, -połączenia projektowanej ścieżki rowerowej z istniejącymi chodnikami -budowy ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej na całej jej długości. Dopuszcza się w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany nawierzchni ścieżki rowerowej na etapie prac projektowych po uzyskaniu zgody Gminy Przemęt na ww. zmianę. Przy projektowaniu należy kierować się głównie zasadami podanymi w: -rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie ( Dz. U. z 1999 r. nr 43 poz. 430 ze zm.) -rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. z 2000 r. nr 63, poz. 735 ze zm.). UWAGA: Podstawowe dane do projektowania wymienione powyżej nie są obligatoryjne i mogą ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach, np.: dla potrzeb maksymalnego dostosowania rozwiązania do istniejących warunków terenowych, kolizji infrastruktury technicznej, przeprowadzonych konsultacji społecznych. 3.Dokumentacja projektowa dla każdej ze ścieżek musi zawierać następujące elementy: 1)Projekt budowlano-wykonawczy branży drogowej: a)opis techniczny zawierający między innymi: -opis obiektu (w tym: opis stanu istniejącego i projektowanego, analiza powiązania z innymi drogami publicznymi oraz określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze zagospodarowania terenu), -parametry techniczne, -opis przyjętej technologii robót, -opis wszystkich ewentualnych kolizji, -wykaz działek obejmujących zakres inwestycji określony liniami rozgraniczenia, -wykaz działek położonych poza liniami rozgraniczenia inwestycji w zakresie obszaru niezbędnego do przebudowy infrastruktury, -określenie warunków gruntowo-wodnych i grupy nośności podłoża, -informację BIOZ -wszystkie obliczenia (dla robót: przygotowawczych, rozbiórkowych, ziemnych, podbudowy, nawierzchni itp.) b)rysunek planu orientacyjnego, c)rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami, d)rysunek planu sytuacyjnego w skali 1:500 z zaznaczonymi projektowanymi rozwiązaniami - plansza zbiorcza wszystkich branż, e)rysunki profili podłużnych, f)rysunki przekrojów poprzecznych, konstrukcyjnych i charakterystycznych, g)szczegółowe rysunki projektowanych rozwiązań konstrukcyjnych, h)projekt inwentaryzacji zieleni do usunięcia, i)projekt docelowej organizacji ruchu, mający pozytywną opinię Komendy Miejskiej Policji, j)szczegółowe rysunki projektowanej geometrii sytuacyjno - wysokościowej, 2)Dokumentację kosztorysową: a)przedmiary robót (w formacie xls) w postaci tabelarycznego zestawienie rodzaju robót wraz ze szczegółowym wyliczeniem ich ilości b)kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie ww STWiORB, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 18 maja 2004r w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130 poz. 1389). UWAGA: Kosztorys Inwestorski musi być sporządzony w oparciu o STWiORB. Pozycje kosztorysu Inwestorskiego muszą być zgodne z pozycjami w Kosztorysie ofertowym i Przedmiarze robót. c)kosztorys ofertowy (w formacie xls), sporządzony w oparciu o STWiORB, gotowy do wypełnienia przez potencjalnych wykonawców w postępowaniu przetargowym na wykonanie zadania. UWAGA: Dla Części 2 przedmiotu zamówienia kosztorysy oraz przedmiary, o których mowa w ppkt a)-c) należy sporządzić osobno dla trasy od. m. Błotnica do m. Starkowo oraz od m. Błotnica do m. Radomierz 3)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. STWiORB należy sporządzić dla zadania objętego zamówieniem w formacie i na podstawie OST przygotowanych przez Branżowy Zakład Doświadczalny Budownictwa Drogowego i Mostowego Sp. z o.o. oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) (w formie umożliwiającym dalsze ich powielanie); UWAGA: Wszystkie zapisy dotyczące warunków kontraktu z przyszłym wykonawcą robót umieszczone w szczegółowych specyfikacjach technicznych muszą uzyskać akceptację Zamawiającego 4)Projekty budowlane pozostałych branż infrastruktury zawierające elementy określone w pkt 1) lit. a - g oraz pkt 2) i 3) 4.Projekty budowlane pozostałych branż infrastruktury muszą posiadać odpowiednio, pozytywne uzgodnienie z jednostkami zarządzającymi tą infrastrukturą. 5.Ponadto w ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do: a)przyjazdu do siedziby Inwestora lub Zamawiającego celem zaprezentowania postępu prac projektowych, na każde żądanie Zamawiającego (przewiduje się jedno spotkanie na dwa tygodnie) oraz uczestniczenia w organizowanych przez Zamawiającego konsultacjach społecznych; Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego dostarczyć opracowane materiały w wersji papierowej i elektronicznej, b)sporządzenia map do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie a także wykonania pomiarów sytuacyjno - wysokościowych (przede wszystkim: niwelacja drogi min. co 20 m, szczegółowe dane wysokościowe wszystkich zjazdów do posesji oraz skrzyżowań), UWAGA: Dla ponad połowy terenów, na których mają przebiegać ścieżki rowerowe, ośrodek dokumentacji geodezyjnej nie posiada map zasadniczych. c)poniesienia kosztów związanych z uzyskaniem uzgodnień branżowych, protokołu z narady koordynacyjnej oraz badań podłoża gruntowego (min. 1 odwiert na 100 mb trasy), d)wykonania projektów likwidacji ewentualnych kolizji wynikłych na etapie uzgodnień branżowych, a nie przewidzianych w ust. 2 niniejszego rozdziału (zakres usunięć ewentualnych kolizji należy przedstawić na roboczo do akceptacji w siedzibie Zamawiającego), e)wykonania na własny koszt ekspertyz, opinii, badań i innych dokumentów, które są niezbędne do prac projektowych oraz do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, f)uzyskania akceptacji Zamawiającego planu sytuacyjnego i przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych, g)przygotowania załączników do wniosków o decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz do innych decyzji przewidzianych przepisami prawa. h)sporządzenia projektów podziału terenu przeznaczonego pod budowę ścieżek rowerowych (bez wytyczania w terenie): -dla Części 1 - przybliżona ilość nowo wydzielonych działek wynosi: 90 sztuk, -dla Części 2 - przybliżona ilość nowo wydzielonych działek wynosi: 80 sztuk, -dla Części 3 - przybliżona ilość nowo wydzielonych działek wynosi: 40 sztuk. 6.Do dokumentacji projektowej Wykonawca załączy oświadczenie, że dokumentacja ta jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej, oraz że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być sporządzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013r., poz. 1129). Kosztorysy inwestorskie i ofertowe powinny być sporządzone zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym ( Dz.U. z 2004r., Nr 130, poz. 1389). 7.W dokumentacji nie wolno używać nazw własnych gotowych produktów, które mogłyby jednoznacznie wskazywać producenta, natomiast materiały te należy opisywać parametrami technicznymi. 8.Projekt budowlany powinien być kompleksowym opracowaniem wykonanym zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, posiadającym wymagane przepisami uzgodnienia, opinie i sprawdzenia, na podstawie którego Inwestor będzie mógł uzyskać decyzję o realizacji inwestycji drogowej i zrealizować rzeczowo przedmiot dokumentacji projektowej. 9.Dokumentacje należy wykonać na aktualnych podkładach geodezyjnych. Podkłady geodezyjne w postaci cyfrowej (numerycznej) sporządzi Wykonawca. 10.Warunki gruntowo - wodne należy określić na podstawie badań poziomu wód gruntowych, rodzaju zalegającego poniżej projektowanych wykopów gruntu oraz jego wskaźnika piaskowego. 11.W opracowanej dokumentacji technicznej wszystkie zastosowane rozwiązania techniczne jak również proponowane do wbudowania materiały muszą być uzgodnione z Zamawiającym, Zarządem Dróg Powiatowych w Lesznie oraz instytucjami zarządzającymi przebudowywaną infrastrukturą. 12.Rysunki techniczne muszą być wykonane w programie AutoCAD lub innym równoważnym (CAD-owskim - pliki z rozszerzeniem dwg). 13.Pełne opracowanie: 1)projektu koncepcyjnego musi być wykonane i zdane Zamawiającemu dla każdego opracowania w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 2)projektu budowlano-wykonawczego, o którym mowa w ust. 3 pkt 1) niniejszego rozdziału, musi być wykonane i zdane Zamawiającemu dla każdego opracowania w 6-ciu egzemplarzach w wersji papierowej, 3)dokumentacji kosztorysową, o której mowa w ust. 3 pkt 2) niniejszego rozdziału, musi być wykonane i zdane Zamawiającemu dla każdego opracowania w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 4)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, o których mowa w ust. 3 pkt 3) niniejszego rozdziału, musi być wykonane i zdane Zamawiającemu dla każdego opracowania w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 5)cała dokumentacja wymieniona w ust. 3 pkt 1, 2, 3 i 4 niniejszego rozdziału musi być sporządzona w wersji elektronicznej i przekazana Zamawiającemu na płycie CD (w formacie edytowalnym oraz pdf). 14.Na dokumentacji technicznej należy umieścić elementy promocyjne odnośnie współfinansowania projektu z funduszy EOG 2009-2014, pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych, które przekaże Zamawiający. 15.Zamawiający nie przewiduje płatności częściowych za wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany częściowym (etap 1) i końcowym (etap 2) protokołem odbioru. Faktura może być wystawiona po podpisaniu protokołu końcowego odbioru przez: Zamawiającego, przedstawicieli Rady Partnerstwa (tj. Partnerów Samorządowych uczestniczących w przygotowaniu i realizacji zadań, o których mowa w ust. 1), Wykonawcę i podwykonawcę. Zasady wystawienia protokołu odbioru opisane są w rozdziale 4 ust. 2 niniejszej SIWZ. 16.W przypadku realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca wraz z fakturą musi złożyć w stosunku do każdego Podwykonawcy jeden z wymienionych poniżej dokumentów: 1)Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że zapłata za usługi, które są sprzedawane daną fakturą, a zostały wykonane przez tego Podwykonawcę, została uregulowana. 2)Polecenia cesji na rzecz Podwykonawcy wraz z załączeniem nieuregulowanej kopii faktury otrzymanej od tego Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający zapłaci należność przypadającą Podwykonawcy bezpośrednio na jego konto z zachowaniem terminu i zasad płatności jak dla Wykonawcy, a należność pozostała zostanie przekazana na konto Wykonawcy. 3)Potwierdzone przez Podwykonawcę oświadczenie Wykonawcy, że usługi, które są sprzedawane daną fakturą zostały wykonane bez udziału tego Podwykonawcy. Brak złożenia przez Wykonawcę jednego z w/w dokumentów w stosunku do każdego Podwykonawcy będzie podstawą do odmowy przyjęcia przez Zamawiającego faktury od Wykonawcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3820P od m. Przemęt przez Bucz do m. Barchlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AUGMEN CONSULTING GROUP M. KOWALCZYK SPÓŁKA JAWNA, ul. Wrocławska 5A, 65-427 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 238620,00

  • Oferta z najniższą ceną: 238620,00 / Oferta z najwyższą ceną: 247968,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej od m. Błotnica do m. Starkowo - wzdłuż drogi powiatowej nr 3823P oraz od m. Błotnica do m. Radomierz wzdłuż drogi powiatowej nr 3821P

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowo-Usługowy TITAN B.W. Furmaniak, ul. Rejtana 40/4, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Firma Projektowo-Usługowa Krzysztof Marchwicki, ul. Duńska 30, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 108240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 108240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 164820,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla inwestycji pn.: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej nr 3573P od m. Przemęt do m. Siekówko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowo-Usługowy TITAN B.W. Furmaniak, ul. Rajtana 40/4, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
  • Firma Projektowo-Usługowa Krzysztof Marchwicki, ul. Duńska 30, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 59040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 108240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.