To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-12
Ogłoszenie nr 6566 - 2017 z dnia 2017-01-12 r.
Gostyń: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 358556-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia, krajowy numer identyfikacyjny
52573100000, ul.
ul. Rynek
2,
63800
Gostyń, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
065 5752110-13, faks
655 752 142, e-mail
um@gostyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.biuletyn.gostyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GK.271.18.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic na terenie gminy Gostyń: przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie części, wg poniższego zakresu usługi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na wybraną część lub obie części (na odrębnych formularzach ofertowych). Zamawiający zleci wykonanie przedmiotowej usługi w ramach posiadanych środków finansowych, zaplanowanych w projekcie planu finansowego na 2016 rok. CZĘŚĆ I - Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie gminy Gostyń - miasto. CZĘŚĆ II - Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie gminy Gostyń - wsie. Uwaga: dotyczy cz. I i cz. II - Zamawiający zastrzega sobie możliwość telefonicznego sygnalizowania innych miejsc niebezpiecznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym. Zakres usług obejmuje ponadto: 1. Prowadzenie przez Wykonawcę ewidencji pracy sprzętu oraz codzienne raportowanie Zamawiającemu o wykonanych pracach. Raport ten winien być przekazany Zamawiającemu drogą elektroniczną lub w wersji papierowej każdorazowo po podjętych działaniach do godz. 9:00 - w cyklu dobowym (od godz. 7:00 do godz. 7:00). Niedostarczenie tego raportu w wyznaczonym terminie może stanowić podstawę do niezaliczenia wykazanych prac; 2. Lokalizacja bazy sprzętowej: cz. I i cz. II - baza sprzętowa oraz magazynowa winna znajdować się w odległości nie większej niż 15 km od granic miasta Gostynia; 3. Zimowe utrzymanie dróg poprzez odśnieżanie w sposób zapewniający ciągłość przejazdu stosownie do istniejących warunków atmosferycznych; 3. Usuwanie śniegu z ulic lub dróg przez zgarnianie pokrywy śnieżnej na całej szerokości i długości. Zgarnięty śnieg nie może uniemożliwiać lub utrudniać ruch pojazdów w szczególności: na skrzyżowaniach, wjazdach, zjazdach, przystankach autobusowych, miejscach przeznaczonych do ruchu pieszych; 4. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia całodobowego telefonicznego dyżuru na potrzeby zimowego utrzymania dróg oraz do przystąpienia do usług każdorazowo nie później niż 2 godz. po ustaniu opadów śniegu oraz niezwłocznie (nie później niż 1 godz.) po wystąpieniu gołoledzi; 5. Wykonawca zapewni właściwą organizację i koordynację usługi poprzez zabezpieczenie niezbędnego personelu i sprzętu. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo usługi; 7. Sprzęt i maszyny przewidziane do realizacji zamówienia utrzymane winny być w ciągłej gotowości do działania; 8. Obsługa, naprawy i remonty sprzętu przewidzianego do wykonania usługi należą do obowiązków Wykonawcy; 9. Czas pracy to faktyczny czas pracy sprzętu przy odśnieżaniu i posypywaniu ulic - dojazd do bazy w związku z załadunkiem lub tankowaniem sprzętu nie będzie zaliczany do czasu pracy; 10. W cenie za tonę mieszanki należy uwzględnić koszty załadunku; 11. Wykonawca będzie przestrzegał przepisów bhp oraz przepisów wynikających z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. 2012 poz. 1137 ze zm.); 12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane w czasie prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg w stosunku do osób trzecich; 13. Wykonawca będzie dyspozycyjny przez całą dobę, także w niedziele, sobotę i dni wolne od pracy, do świadczenia usług przy zimowym utrzymaniu dróg; 14. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody zaistniałe w toku realizacji umowy z przyczyn leżących po jego stronie; 15. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich Wykonawca zobowiązuje się do jej pokrycia w pełnej wysokości; 16. Wielkość zamówienia uzależniona jest od panujących warunków atmosferycznych. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem za faktycznie przepracowany czas sprzętu udokumentowane poprzez raporty pracy potwierdzone przez pracowników Urzędy Miejskiego w Gostyniu
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90620000-9
Dodatkowe kody CPV:
90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie gminy Gostyń - miasto |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 101592,00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg i ulic gminnych na terenie gminy Gostyń - wsie |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 67000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GOSTYNIA
- Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych na terenie powiatu gostyńskiego
- Ulepszenie nawierzchni jezdni w ciągach dróg powiatowych
- Budowa kompleksów sportowych na terenie szkół powiatowych
więcej: przetargi w Gostyniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.