eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobierzyce › Usługi publikacji ogłoszeń prasowych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-19

Kobierzyce: Usługi publikacji ogłoszeń prasowych.
Numer ogłoszenia: 6557 - 2016; data zamieszczenia: 19.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170115 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobierzyce, al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie, tel. 071 3111215, faks 071 3111252.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi publikacji ogłoszeń prasowych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług publikacji ogłoszeń zlecanych przez Gminę Kobierzyce, a dotyczących bieżącej działalności Urzędu lub Gminy Kobierzyce. Zamówienie podzielone zostaje na dwie części (zadania), z powodu zasięgu publikacji. Część I. Obejmuje publikację ogłoszeń w prasie lokalnej (woj. dolnośląskie). Część II. Obejmuje publikację ogłoszeń w prasie ogólnopolskiej (obszar całego kraju). Zamawiający wymaga aby ogłoszenia posiadały niżej wymienione parametry: a) przejrzystość i czytelność tekstu publikowanego b) druk zgodnie z treścią podaną przez Zamawiającego c) druk na stronach ogłoszeniowych (czarno-białe) oraz redakcyjnych (kolorowe), a także druk na stałych i okazjonalnych dodatkach branżowych i tematycznych do gazety, zgodnie z wyborem Zamawiającego d) publikacja w dowolnie wybranym przez Zamawiającego dniu tygodnia w terminie do 2 dni roboczych od zamówienia lub w terminie uzgodnionym przez Strony. e) zamówienia wraz z treścią ogłoszeń zostaną przesłane do Wykonawcy faxem lub e-mailem. Wykonawca każdorazowo drogą fax lub e-mailową potwierdzi odbiór ogłoszenia do publikacji i jej termin. f) każdorazową emisję ogłoszenia Wykonawca potwierdzi dostarczając Zamawiającemu fakturę VAT wraz z kserokopią ogłoszenia opublikowanego. Zamówienie obejmuje także opracowanie składu i grafiki ogłoszenia. Gazeta gdzie będą publikowane ogłoszenia musi ukazywać się codziennie (wydania od poniedziałku do piątku). Zamawiający każdorazowo w zamówieniu określi datę, kolor, wymiary i oczekiwane miejsce publikacji ogłoszenia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazania projektu graficznego ogłoszenia. Zamawiający może dokonać w formie telefonicznej rezerwacji terminu na planowane ogłoszenie. Nieprzesłanie pisemnego zamówienia przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego najpóźniej na jeden dzień roboczy do godz. 12.00 przed datą publikacji spowoduje automatyczne anulowanie przedmiotowego ogłoszenia. W przypadku błędnej publikacji ogłoszenia tj. niezgodności opublikowanej treści z przesłanym przez Zamawiającego zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego sprostowania powyższej publikacji oraz do powtórnej emisji na swój koszt. Termin ponownej publikacji Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Maksymalna wartość umowy w okresie jej obowiązywania wynosi: - dla części I - 81.000,00 zł brutto - dla części II - 48.000,00 zł brutto..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agora S.A. Oddział we Wrocławiu, pl. Solny 2/3, 50-060 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98780,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 81000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bonnier Business Polska Sp. z o. o., ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58536,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 48000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.