Ogłoszenie z dnia 2011-02-25
Wrocław: Koncert Randy Crawford & Joe Sample Trio w Centrum Sztuki IMPART we Wrocławiu w dniu 03 marca 2011 w ramach 47. Wrocławskiego Festiwalu Jazzowego Jazz nad Odrą
Numer ogłoszenia: 65539 - 2011; data zamieszczenia: 25.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki IMPART, ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3432962, faks 071 3432962.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koncert Randy Crawford & Joe Sample Trio w Centrum Sztuki IMPART we Wrocławiu w dniu 03 marca 2011 w ramach 47. Wrocławskiego Festiwalu Jazzowego Jazz nad Odrą.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Termin koncertu Randy Crawford & Joe Sample Trio: 03 marca 2011r. w ramach 47. Wrocławskiego Festiwalu Jazzowego Jazz nad Odrą, Miejsce koncertu: Sala Teatralna Centrum Sztuki IMPART, ul. Mazowiecka 17, 50-412 Wrocław, Czas trwania koncertu - do 90 minut z bisami, Program koncertu - dowolnie dobrany repertuar, jazz. W zakresie wykonawcy: zapewnienie realizacji koncertu Artystów, organizacja podróży dla Artystów i zespołu organizacyjnego oraz transport instrumentów na trasie USA/Wrocław/USA w terminach uzgodnionych przez strony, próba koncertu w dniu 03.03.20011 w siedzibie zamawiającego, dostarczenie wymogów technicznych oraz szczegółowego programu koncertu, dostarczenie materiałów promocyjno reklamowych i zgoda na wykorzystywanie wizerunku Artystów w celu promocji koncertu, festiwalu Jazz nad Odrą oraz Centrum Sztuki IMPART jako jego organizatora..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.31.20.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alelil Inc., 1255 Fifth Avenue, Apt 7K, New York, NY 10029, kraj/woj. Stany Zjednoczone.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 200154,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 171905,64
Oferta z najniższą ceną: 171905,64 / Oferta z najwyższą ceną: 171905,64
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Podstawa prawna Art. 5 ust. 1a pkt 1) i pkt 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 25 czerwca 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.): W przypadku zamówień, o których mowa w ust.1, zamawiający może wszcząć postępowanie w trybie negocjacji bez ogłoszenia lub w trybie zamówienia z wolnej ręki także w innych uzasadnionych przypadkach niż określone odpowiednio w art.62 ust.1 lub art.67 ust.1, w szczególności jeżeli zastosowanie innego trybu mogłoby skutkować co najmniej jedną z następujących okoliczności: 1) naruszeniem zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonywania wydatków; 2) naruszeniem zasad dokonywania wydatków w wysokości i w terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań; 3) poniesieniem straty w mieniu publicznym; 4) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań. 2. Uzasadnienie faktyczne Przedmiot niniejszego zamówienia jako usługa artystyczna ( kod CPV: 92.31.20.00-1 ) jest usługą o charakterze niepriorytetowym i została wyszczególniona w wykazie usług o charakterze niepriorytetowym stanowiącym załącznik nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz.U. Nr 12, poz.68), co pozwala Zamawiającemu udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki w innych uzasadnionych przypadkach, niż w art. 67 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Niniejsze zamówienie dot. sytuacji, w której zastosowanie innego trybu niż zamówienie z wolnej ręki, mogłoby skutkować okolicznością: 1) naruszenia zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonania wydatków 2) uniemożliwieniem terminowej realizacji zadań Wrocławski Festiwal Jazzowy Jazz nad Odrą jest od wielu lat prestiżową imprezą we Wrocławiu. W roku 2011 realizowana będzie 47. edycja Festiwalu. Jak każdego roku do udziału w Festiwalu zapraszani są wybitni artyści jazzowi z Europy, USA i innych krajów. Program merytoryczny - artystyczny imprezy każdego roku przygotowuje specjalnie powołana do tego celu Rada Artystyczna Festiwalu, w której skład wchodzą znani wrocławscy artyści i znawcy muzyki jazzowej oraz przedstawiciele Urzędu Miejskiego Wrocławia. W grudniu 2011r. zamawiający podjął wiadomość, iż jeden z ważniejszych festiwalowych koncertów nie może się odbyć z powodu wycofania się z koncertu jednego z artystów. W sytuacji tej Rada Artystyczna dokonała zmiany w programie Festiwalu, wskazując do realizacji koncert Koncert Randy Crawford & Joe Sample Trio. Zgodnie z wiedzą zamawiającego, jedynym wyłącznym i bezpośrednim przedstawicielem amerykańskich artystów jest: Alelil Inc., 1255 Fifth Avenue, Apt 7K, New York, NY 10029. Zamawiający od wielu lat współpracuje z wieloma artystycznymi agencjami i zgodnie z posiadanym doświadczeniem jest przekonany, iż każda inna agencja, każdy inny wykonawca byłby tylko i wyłącznie pośrednikiem w zakupie koncertu, co wiąże się z dodatkowymi i wyższymi kosztami, które musiałby zapłacić zamawiający w stosunku do tych, które wynegocjuje z pominięciem pośrednika - kolejnej agencji. Sytuację, w której zamawiający godziłby się na zapłacenie wyższych kosztów za przedmiotowe zamówienie naruszałoby zasadę zasad celowego, oszczędnego i efektywnego dokonania wydatków. Po zmianie programu Festiwalu w połowie grudnia 2010r., zamawiający rozpoczął starania o potwierdzenie możliwości realizacji przedmiotowego koncertu w ramach 47. Wrocławskiego Festiwalu Jazzowego Jazz nad Odrą w dniu 03 marca 2011r. Stosowne potwierdzenie terminu, które jest niezbędnym elementem do wszczęcia postępowania, zamawiający uzyskał dopiero 17 stycznia 2011r. Wszczynanie postępowanie bez wiedzy, że przyjazd Artystów do Wrocławia w wymaganym przez zamawiającego terminie jest możliwy, staje się bezprzedmiotowe i naraziłoby zamawiającego na niemożność realizacji zadania. Ponadto bliski termin realizacji Festiwalu ( 2 - 6 lutego 2011r.) uniemożliwił zamawiającemu przygotowanie i przeprowadzenie postępowania w innym - konkurencyjnym trybie przewidzianym ustawą Prawo zamówień publicznych, ponieważ dłuższa procedura uniemożliwiłaby terminową realizację zadania - koncertu Randy Crawford & Joe Sample Trio, który jest ważną częścią 47. Wrocławskiego Festiwalu Jazzowego Jazz nad Odrą. Biorąc powyższe pod uwagę zawarcie umowy w trybie zamówienia z wolnej ręki z Wykonawcą: Alelil Inc, 1255 Fifth Avenue, Apt 7K, New York, NY 10029 jest zgodne z przepisami i pozwoli na terminową realizację festiwalowego koncertu w sposób oszczędny, celowy i efektywny.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont drogi wojewódzkiej nr 369 odcinkami pomiędzy m. Miszkowice a węzłem S3 Lubawka w km 10+535 - 11+972, km 12+500 - 13+068 i km 13+900 - 16+044, gmina Lubawka.
- Usunięcie źródeł zawilgocenia murów poprzez naprawę elewacji budynku (DWOMP Oddział w Jeleniej Górze).
- BZP.2711.25.2024.MP Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien i sprzątaniem posesji wokół budynku przy pl. Uniwersyteckim 9/13 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników laboratoryjnych na zajęcia dydaktyczne Wydziału Inżynierii Produkcji Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa drobnego sprzętu do wykonywania zabiegów maloinwazyjnych - dostawa noża harmonicznego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.