eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Remont dróg gminnych zniszczonych na skutek klęski żywiołowej w postaci intensywnych opadów atmosferycznych w miejscowościachJerzmanowice, Łazy i Sąspów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-09

Jerzmanowice-Przeginia: Remont dróg gminnych zniszczonych na skutek klęski żywiołowej w postaci intensywnych opadów atmosferycznych w miejscowościach: Jerzmanowice, Łazy i Sąspów
Numer ogłoszenia: 65380 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 0-123895247, 3895022, faks 0-12 3895521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych zniszczonych na skutek klęski żywiołowej w postaci intensywnych opadów atmosferycznych w miejscowościach: Jerzmanowice, Łazy i Sąspów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi gminnej Nr K600172 ( koło Urzędu Gminy) 1. Roboty przygotowawcze, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych na długości 300 mb, 2. Podbudowy: 1) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych na powierzchni 1500 m2, 2) Remonty nawierzchni bitumicznych - uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni i na zjazdach , w ilości 50,00 t, 3) Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi w ilości 108,00 t, 3. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 mm grubości 5 cm 2, na powierzchni 1500 m2, 4. Roboty wykończeniowe: 1) Ścinanie lub uzupełnianie poboczy na powierzchni 150,00 m2 2) Pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów z namułu na długości 140 mb oraz oczyszczenie istniejących przepustów średnicy 40 cm zamulonych do 50 %, na długości 20 mb, 5. Uzupełnienie nawierzchni zjazdów warstwą z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie średniej grubości 10 cm, na powierzchni 20,00 m2. Remont nawierzchni drogi gminnej nr K600178 Łazy -Przecówki 1. Roboty przygotowawcze: 1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych na długości 180 mb 2) Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów - cięcie piłą mechaniczną istniejącej nawierzchni bitumicznej średniej grubości 5 cm na długości 50 mb, 2. Podbudowy: 1) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 150 m2, 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 35 cm na powierzchni 150,00 m2 3) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych na powierzchni 900 m2, 4) Remonty nawierzchni bitumicznych - uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni bitumicznej i na zjazdach w ilości 25,00 t, 5) Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi , w ilości 64,80 t, 3. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 mm grubości 5 cm , na powierzchni 900 m2, 4. Roboty wykończeniowe: 1) Umocnienie dna rowów i ścieków brukowcem lub elementami prefabrykowanymi na długości 40,00 mb, 2) Umocnienie skarp betonowymi płytami ażurowymi o wym. 60x40 cm z kotowaniem płyt palami min. w czterech punktach, na powierzchni 80 m2, 3) Ścinanie lub uzupełnianie poboczy na powierzchni 140,00 m2, 4) Pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów z namułu, na długości 210,00 mb 5. Uzupełnienie nawierzchni zjazdów warstwą z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie średniej grubości 10 cm, na powierzchni 60,00 m2. Remont nawierzchni drogi gminnej Zabugaje-Pieronka w miejscowości Sąspów 1. Roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych na długości 200,00 mb, 2. Podbudowy: 1) Profilowanie i zagęszczenie podłoża na powierzchni 540 m2, 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm, na powierzchni 540 m2, 3) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych na powierzchni 540 m2, 3. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 mm grubości 5 cm, na powierzchni 500 m2, 4. Roboty wykończeniowe: 1) Umocnienie dna rowów i ścieków brukowcem lub elementami prefabrykowanymi - umocnienie dna rowu elementami betonowymi 50x50x15 cm ułożonymi na podsypce cementowo-piaskowej grubości 10 cm, na długości 120,00 mb, 2) Mechaniczne ścinanie poboczy średniej grubości 10 cm, na powierzchni 200,00 m2, 3) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 grubości 8 cm, na powierzchni 100,00 m2, 4) Pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów z namułu na długości 200,00 mb oraz oczyszczenie istniejących przepustów średnicy 40 cm zamulonych do 50 %, na długości 48 mb, 5. Uzupełnienie nawierzchni zjazdów warstwą z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie średniej grubości 10 cm, na powierzchni 100,00 m2. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna, w skład której wchodzą: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Wielkość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3.000,00 złotych słownie: trzy tysiące złotych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę zbliżoną charakterem do niniejszego zamówienia o wartości minimalnej 300.000,00 złotych brutto - z podaniem wartości tej roboty, daty i miejsca wykonania - należy wypełnić Wykaz wykonanych robót, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać iż dysponuje co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (dopuszcza się uprawniania z ograniczeniami) - należy załączyć wypełniony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Kosztorys ofertowy wg zamieszczonego przedmiaru robót sporządzony metodą uproszczoną z wyszczególnieniem: opisu roboty, ilości przedmiarowej, jednostki roboty, ceny jednostkowej roboty oraz wartości stanowiącej iloczyn ilości przedmiarowej i ceny jednostkowej (Formułę dla metody kalkulacji uproszczonej należy przyjąć wg punktu 3.1.1. Polskich standardów kosztorysowania robót budowlanych), na kwotę podaną w ofercie. 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy występujący wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie aneksu w przypadku wystąpienia błędów lub braków w dokumentacji projektowej oraz okoliczności wymuszających konieczność wykonania robót zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, pok. 122, 32-048 Jerzmanowice 372 B.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Dziennik Podawczy pok. nr 111 Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.