Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-09
Jerzmanowice-Przeginia: Remont dróg gminnych zniszczonych na skutek klęski żywiołowej w postaci intensywnych opadów atmosferycznych w miejscowościach: Jerzmanowice, Łazy i Sąspów
Numer ogłoszenia: 65380 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 0-123895247, 3895022, faks 0-12 3895521.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych zniszczonych na skutek klęski żywiołowej w postaci intensywnych opadów atmosferycznych w miejscowościach: Jerzmanowice, Łazy i Sąspów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni drogi gminnej Nr K600172 ( koło Urzędu Gminy) 1. Roboty przygotowawcze, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych na długości 300 mb, 2. Podbudowy: 1) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych na powierzchni 1500 m2, 2) Remonty nawierzchni bitumicznych - uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni i na zjazdach , w ilości 50,00 t, 3) Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi w ilości 108,00 t, 3. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 mm grubości 5 cm 2, na powierzchni 1500 m2, 4. Roboty wykończeniowe: 1) Ścinanie lub uzupełnianie poboczy na powierzchni 150,00 m2 2) Pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów z namułu na długości 140 mb oraz oczyszczenie istniejących przepustów średnicy 40 cm zamulonych do 50 %, na długości 20 mb, 5. Uzupełnienie nawierzchni zjazdów warstwą z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie średniej grubości 10 cm, na powierzchni 20,00 m2. Remont nawierzchni drogi gminnej nr K600178 Łazy -Przecówki 1. Roboty przygotowawcze: 1) Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych na długości 180 mb 2) Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów - cięcie piłą mechaniczną istniejącej nawierzchni bitumicznej średniej grubości 5 cm na długości 50 mb, 2. Podbudowy: 1) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 150 m2, 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 35 cm na powierzchni 150,00 m2 3) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych na powierzchni 900 m2, 4) Remonty nawierzchni bitumicznych - uzupełnienie ubytków w istniejącej nawierzchni bitumicznej i na zjazdach w ilości 25,00 t, 5) Wyrównanie podbudowy mieszankami mineralno-asfaltowymi , w ilości 64,80 t, 3. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 mm grubości 5 cm , na powierzchni 900 m2, 4. Roboty wykończeniowe: 1) Umocnienie dna rowów i ścieków brukowcem lub elementami prefabrykowanymi na długości 40,00 mb, 2) Umocnienie skarp betonowymi płytami ażurowymi o wym. 60x40 cm z kotowaniem płyt palami min. w czterech punktach, na powierzchni 80 m2, 3) Ścinanie lub uzupełnianie poboczy na powierzchni 140,00 m2, 4) Pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów z namułu, na długości 210,00 mb 5. Uzupełnienie nawierzchni zjazdów warstwą z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie średniej grubości 10 cm, na powierzchni 60,00 m2. Remont nawierzchni drogi gminnej Zabugaje-Pieronka w miejscowości Sąspów 1. Roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych na długości 200,00 mb, 2. Podbudowy: 1) Profilowanie i zagęszczenie podłoża na powierzchni 540 m2, 2) Podbudowa z kruszywa łamanego 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie grubości 25 cm, na powierzchni 540 m2, 3) Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych na powierzchni 540 m2, 3. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 mm grubości 5 cm, na powierzchni 500 m2, 4. Roboty wykończeniowe: 1) Umocnienie dna rowów i ścieków brukowcem lub elementami prefabrykowanymi - umocnienie dna rowu elementami betonowymi 50x50x15 cm ułożonymi na podsypce cementowo-piaskowej grubości 10 cm, na długości 120,00 mb, 2) Mechaniczne ścinanie poboczy średniej grubości 10 cm, na powierzchni 200,00 m2, 3) Umocnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 grubości 8 cm, na powierzchni 100,00 m2, 4) Pogłębienie i oczyszczenie istniejących rowów z namułu na długości 200,00 mb oraz oczyszczenie istniejących przepustów średnicy 40 cm zamulonych do 50 %, na długości 48 mb, 5. Uzupełnienie nawierzchni zjazdów warstwą z kruszywa łamanego 0/63 mm stabilizowanego mechanicznie średniej grubości 10 cm, na powierzchni 100,00 m2. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna, w skład której wchodzą: przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Wielkość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 3.000,00 złotych słownie: trzy tysiące złotych.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę zbliżoną charakterem do niniejszego zamówienia o wartości minimalnej 300.000,00 złotych brutto - z podaniem wartości tej roboty, daty i miejsca wykonania - należy wypełnić Wykaz wykonanych robót, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty wskazane w załączniku nr 4 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać iż dysponuje co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej (dopuszcza się uprawniania z ograniczeniami) - należy załączyć wypełniony Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Kosztorys ofertowy wg zamieszczonego przedmiaru robót sporządzony metodą uproszczoną z wyszczególnieniem: opisu roboty, ilości przedmiarowej, jednostki roboty, ceny jednostkowej roboty oraz wartości stanowiącej iloczyn ilości przedmiarowej i ceny jednostkowej (Formułę dla metody kalkulacji uproszczonej należy przyjąć wg punktu 3.1.1. Polskich standardów kosztorysowania robót budowlanych), na kwotę podaną w ofercie. 2) Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy występujący wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie aneksu w przypadku wystąpienia błędów lub braków w dokumentacji projektowej oraz okoliczności wymuszających konieczność wykonania robót zamiennych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, pok. 122, 32-048 Jerzmanowice 372 B.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 12:00, miejsce: Dziennik Podawczy pok. nr 111 Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
- Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
- Budowa dróg na potrzeby zabudowy mieszkaniowej w Łęknicy
- Remonty cząstkowe chodników na terenie miasta Zielonka
- "Poprawa jakości życia mieszkańców dawnych terenów PPGR poprzez rozwój infrastruktury drogowej przy ul. Astronomów w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW"
- Modernizacja oczyszczalni ścieków komunalnych oraz inwestycje w infrastrukturę drogową oraz wodno-kanalizacyjną w Gminie Ogrodzieniec
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.