eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamień Pomorski › przeprowadzenie szkolenia pn. Asystent osób niepełnosprawnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-08

Kamień Pomorski: przeprowadzenie szkolenia pn. Asystent osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 6536 - 2014; data zamieszczenia: 08.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 467316 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PUP Kamień Pomorski, ul. Topolowa 5, 72-400 Kamień Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3820285, faks 91 3820285 w. 21.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkolenia pn. Asystent osób niepełnosprawnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. Asystent osób niepełnosprawnych dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kamieniu Pomorskim, w wieku powyżej 50 roku życia. Celem szkolenia jest zwiększenie szans na zatrudnienie osób zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez podwyższenie lub zdobycie kwalifikacji zawodowych w zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej z językiem niemieckim. Miejsce przeprowadzenia szkolenia: zajęcia teoretyczne - teren miasta Kamień Pomorski; zajęcia praktyczne - w minimum dwóch wybranych placówkach na terenie powiatu kamieńskiego, kierujących swoją ofertę usługową do różnych grup osób (np. DPS dla osób dorosłych, zakład rehabilitacyjny, placówka opiekuńcza, Warsztaty Terapii Zajęciowej). Przewidywany termin przeprowadzenia szkolenia: w okresie od 14.01.2014r. do 21.02.2014r. Wskazany powyżej termin realizacji szkolenia może ulec zmianie na wniosek Zamawiającego z zastrzeżeniem formy pisemnej po wcześniejszym uzgodnieniu zmian pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Minimalna ilość godzin przypadająca na jednego uczestnika musi wynosić 210 godzin zegarowych w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia, w tym: lektorat z języka niemieckiego - 60 godzin, zajęcia teoretyczne- 68 godzin, zajęcia praktyczne - 80 godzin, egzamin wewnętrzny - 2 godziny. Godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje 45 minut zajęć dydaktycznych oraz 15 minut przerwy - długość przerw jest ustalana w sposób elastyczny przez Wykonawcę. Zajęcia mają odbywać się maksymalnie 5 razy w tygodniu, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 08:00 do 16:00 (godziny odbywania zajęć mogą ulec zmianie po wcześniejszym uzgodnieniu zmian pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym). Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej i musi zawierać co najmniej następujące zagadnienia: - zaznajomienie z podstawowymi zagadnieniami dotyczącymi opieki nad osobami niepełnosprawnymi. Podstawy prawne wykonywania zawodu - Asystenta osoby niepełnosprawnej, - rola asystenta w życiu osoby niepełnosprawnej, - rodzaje niepełnosprawności, - klasyfikacja i stopnie niepełnosprawności, - podstawy psychologii i pedagogiki, - wspieranie osoby niepełnosprawnej w załatwianiu spraw urzędowych, - asystowanie w codziennych czynnościach życiowych, - udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej, - higiena żywienia, - rehabilitacja lecznicza, społeczna i zawodowa, - diagnozowanie potrzeb osoby niepełnosprawnej w zakresie rehabilitacji, - rola asystenta w procesie rehabilitacji osoby niepełnosprawnej. Zajęcia teoretyczne mają odbywać się w sali przystosowanej do przeprowadzenia szkolenia dla minimum 10 osób z odpowiednim oświetleniem i wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran, flipchart lub tablica) z dostępem do pomieszczeń sanitarnych, gwarantującej naukę w warunkach wymaganych w przepisach bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca ma zapewnić minimum 2 miejsca odbywania zajęć praktycznych, posiadające odpowiednio wysoki standard świadczonych usług, spełniających wymogi sanitarne, BHP i PPOŻ. oraz gwarantujących solidne przygotowanie uczestników szkolenia do wykonywania zawodu objętego szkoleniem. W celu realizacji zajęć praktycznych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić taką ilość materiałów szkoleniowych, która pozwoli na ich prawidłowe przeprowadzenie. Wykonawca musi zapewnić na własność każdemu uczestnikowi szkolenia materiały dydaktyczne, biurowe i piśmiennicze (podręcznik zgodny z tematyką szkolenia, słownik polsko niemiecki i niemiecko-polski, notatnik formatu A4, długopis). Wszystkie te materiały muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia najpóźniej w pierwszym dniu zajęć. Wykonawca musi zapewnić na własność każdemu uczestnikowi szkolenia komplet odzieży ochronnej, zgodnie z przepisami sanitarnymi oraz BHP. Odzież ochronna musi być przygotowana i rozdana uczestnikom szkolenia najpóźniej w ostatnim dniu zajęć teoretycznych. Odbiór materiałów uczestnicy kwitują własnoręcznym podpisem, a dokument pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi materiałami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. Wykonawca podczas całego szkolenia ma zapewnić uczestnikom szkolenia catering/ poczęstunek w postaci: napojów gorących (kawa, herbata), woda mineralna gazowane i niegazowana, cukier, mleko/śmietanka oraz pieczywo cukiernicze/ciastka/kanapki. Wykonawca we wszystkie dni szkolenia ma zapewnić bezpośrednią obsługę techniczno-organizacyjną szkolenia. Szczegółowa specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest dostępna na Stronie bip.pupkamienpomorski.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane jest w ramach projektu pt: Znowu będziemy widoczni - 50:) realizowanego w ramach Priorytetu VII PO KL Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie: 7.2.1 Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego Przy Cechu Rzemiosł Różnych i Przedsiębiorców, ul. Mieszka I 6A, 72-400 Kamień Pomorski, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 20300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16687,36 / Oferta z najwyższą ceną: 44940,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.