To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-03-17
Żnin: Dostawa i montaż kontenera socjalno-sanitarnego, stanowiącego zaplecze dla kompleksu boisk sportowych w Żninie przy ul. Wandy Pieniężnej, w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012
Numer ogłoszenia: 64886 - 2009; data zamieszczenia: 17.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25190 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żninie, ul. 700-lecia 39, Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031301, faks 052 3031103.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż kontenera socjalno-sanitarnego, stanowiącego zaplecze dla kompleksu boisk sportowych w Żninie przy ul. Wandy Pieniężnej, w ramach programu Moje boisko - ORLIK 2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż na istniejących podwalinach kontenera socjalno-sanitarnego o konstrukcji drewnianej, stanowiącego zaplecze sanitarno-szatniowe dla kompleksu boisk sportowych, realizowanych w ramach programu Moje boisko ORLIK 2012 przy ul. Wandy Pieniężnej w Żninie oraz podłączenie zaplecza do przygotowanych przyłączy: kanalizacyjnego, wodociągowego i energetycznego. Powierzchnia zabudowy zaplecza 5,34mx5,34m=28,52m2. Wymagania konstrukcyjne - zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Wszystkie materiały i wyposażenie winny posiadać certyfikaty i atesty.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.21.10.00 - Budynki z gotowych elementów .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 60000 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DOMEK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "DOMEK" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe DOMEK Sp. z o.o., RADŁÓW, ul. Wojska Polskiego 14, 63-400 OSTRÓW WIELKOPOLSKI, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 60000
- Oferta z najniższą ceną: 60000 oferta z najwyższą ceną: 112240
- Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.