eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Przebudowa kotłowni Z10 na osiedlu Marii Konopnickiej 10 w Łowiczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-24

Łowicz: Przebudowa kotłowni Z10 na osiedlu Marii Konopnickiej 10 w Łowiczu
Numer ogłoszenia: 64799 - 2011; data zamieszczenia: 24.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Energetyki Cieplnej w Łowiczu sp. z o.o. , ul. Kaliska 22, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 837 43 90, faks 046 837 48 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kotłowni Z10 na osiedlu Marii Konopnickiej 10 w Łowiczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest przebudowa kotłowni Z10 na osiedlu Marii Konopnickiej 10 w Łowiczu. Budynek kotłowni Z10 przylega do ściany szczytowej bloku mieszkalnego przy ul. Konopnickiej 10. Wszystkie prace związane z przebudową technologii kotłowni odbędą się wewnątrz budynku kotłowni. Nie jest planowana zmiana w sieciach zewnętrznych wod-kan. Prace zewnętrzne ograniczają się do ocieplenia budynku wełną mineralną i założeniu nowych tynków , a także wymiany stolarki drzwiowej i okiennej. Z uwagi na nowe rozwiązania technologiczne przewiduje się , że budynek kotłowni ulegnie zmianom w zakresie wynikającym z zastosowanych rozwiązań. Planowana jest zmiana części socjalnej budynku. Zaplanowana przebudowa budynku będzie odpowiadała aktualnym wymaganiom technicznym. Kotłownia Z10 zasila w energię cieplną Os. Marii Konopnickiej i Os. Młodość. Energia cieplna do odbiorców dostarczana będzie w postaci wody gorącej o zmiennym parametrze 110 / 70 0C w sezonie grzewczym. Zapotrzebowanie na energię cieplną wyniesie 3,5 MW. Dla pokrycia zapotrzebowania ciepła projektuje się budowę dwóch kotłów wodnych opalanych miałem węglowym , każdy o mocy cieplnej 2,0 MW. Kotły fabrycznie wyposażone będą w : - ruszt mechaniczny wraz z napędem - instalację powietrza podmuchowego z wentylatorem podmuchu przystosowanym do pracy z Falownikiem, - aparaturę kontrolno-pomiarową obejmującą wszystkie wymagania przepisów UDT, - szafę kotłową zasilająco-sterującą. Kotłownia Z10 w Łowiczu opalana będzie węglem kamiennym o następujących właściwościach: - rodzaj - węgiel kamienny energetyczny - dolna wartość opałowa 23 MJ/kg - klasa 23/15/06 - sortyment MI ; MII - typ 32.1 ; 32.2 Projektuje się zmechanizowanie układu nawęglania poprzez : - zabudowę zasobników węgla nad wlotem węgla na ruszt, - ruszt wyposażony będzie w warstwownicę i regulowaną prędkość posuwu, - miał węglowy podawany będzie do kotłów poprzez przenośniki taśmowe podające węgiel prosto z magazynu paliwa, - węgiel podawany będzie na przenośnik poprzez ładowarkę kołową. W przebudowanym budynku przewiduje się wykonanie nowych instalacji sanitarnych , a mianowicie : - instalacji wodociągowej - instalacji kanalizacyjnej - instalacji c. o. - instalacji wentylacji i powietrza do spalania Projektuje się wymianę większości instalacji elektrycznych w istniejącej kotłowni. Nie jest przewidziana wymiana instalacji odgromowej i uziemiającej. Projektuje się zabudowę nowej rozdzielnicy głównej , z której zasilane będą : -szafa zasilająco sterująca kotła K-1 -szafa zasilająco sterująca kotła K-2 -szafa zasilająco sterująca napędów wspólnych dla obu kotłów ( poza pompownią ) -szafa zasilająco sterująca pompowni Łączna moc zainstalowanych urządzeń wyniesie 100 kW , przy czym maksymalna moc pobierana jednorazowo nie przekroczy 85 kW. Roboty budowlane winny być wykonane i ukończone zgodnie z pozwoleniem na budowę nr AB.7354-2-81/2010 z dnia 27.01.2011 r. Starosty Łowickiego zgodnie z wymaganiami zamawiającego, prawem obowiązującym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, w szczególności Ustawie z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.), Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z poź. zm.), Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 13 maja 2004 r. w sprawie warunków w których uznaje się, że odpady są niebezpieczne (Dz. U. z 2004 r. Nr 128, poz. 1347 z póź. zm.), Ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony środowiska (Dz. U. z 2001 r. Nr 62, poz. 627 z póź. zm.), Ustawie z dnia 03 kwietnia 1993 r. (Dz. U. z 1993 r. Nr 55 poz. 250 z póź. Zm.) o badaniach i certyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 60 000,00 zł. (słownie: szesćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . Wykaz kadry nadzorującej i kierującej robotami budowlanymi wraz z aktualnymi uprawnieniami budowlanymi oraz przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadaniu wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się, aby wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, zrealizował minimum 3 zamówienia polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji kotła wodnego lub kotłowni na kotły wodne opalanych węglem kamiennym o mocy nie mniejszej niż 2 MW. Ponadto do oferty należy załączyć, dokumenty (referencje) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Wykaz podwykonawców i zakres prac jakie zamierza Wykonawca powierzyć podwykonawcom.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena ofert w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia tzn. każdy z wykonawców musi spełniać wszystkie enumeratywnie wymienione warunki pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 6 000 000,00 zł. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • inne dokumenty

    Kosztorysy ofertowe robót

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Protokół z wizji lokalnej kotłowni Z10 przeprowadzonej w dniu 28.02.2011 r. wraz z pełnomocnictwem jeśli jest wymagane. 2) Potwierdzenie wniesienia wadium. 3) Oświadczenie w sprawie rozwiązanie organizacyjnego w zakresie BHP oraz ochrony środowiska. 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oddzielnie; b) Zamawiający dokonując oceny, czy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) spełniają wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum/wspólników spółki cywilnej. Każdy z Wykonawców składa oddzielnie następujące dokumenty: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólną mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum (list intencyjny), zawierającą co najmniej: zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy jest dopuszczalna, o ile nie jest zmianą umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem że zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu warunków dotyczących: 1) przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że będą one na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe; 2) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe; 3_ wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian zapisów umownych w następujących przypadkach: a) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej; b) Zmiany stawki podatku VAT; c) Zmiana podwykonawcy oraz zakresu prac powierzonych podwykonawcom, jednak wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną w formie pisemnej; d) Konieczność realizacji umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względy na zmiany obowiązującego prawa; e) Zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji niniejszej umowy; f) Zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej Wykonawcy; g) Zmiany adresu siedziby firmy i zmianie adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy; h) W przypadku gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zec.bip.lowicz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zakladu Energetyki Cieplnej w Łowiczu Sp. z o.o., ul. Kaliska 22, 99- 400 Łowicz- Sekretariat.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zakladu Energetyki Cieplnej w Łowiczu Sp. z o.o., ul. Kaliska 22, 99- 400 Łowicz- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.