eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Prowadzenie eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej stanowiącej własność Zamawiającego na terenie miasta Boguszowa-Gorc w ramach przedsięwzięcia pn. Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-22

Boguszów-Gorce: Prowadzenie eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej stanowiącej własność Zamawiającego na terenie miasta Boguszowa-Gorc w ramach przedsięwzięcia pn. Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej
Numer ogłoszenia: 64688 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 29946 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Boguszów-Gorce, Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, tel. 74 8449311 w. 32, faks 74 8449165.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej stanowiącej własność Zamawiającego na terenie miasta Boguszowa-Gorc w ramach przedsięwzięcia pn. Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest prowadzenie eksploatacji sieci kanalizacji deszczowej i ogólnospławnej stanowiącej własność Zamawiającego na terenie miasta Boguszowa-Gorc w ramach przedsięwzięcia pn. Bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej 1) Zakres zamówienia obejmuje realizację między innymi następujących robót: a) czyszczenie wpustu ulicznego, b) czyszczenie studni rewizyjnej, c) przegląd i czyszczenie komory piaskownika, d) przegląd i czyszczenie komory separatora, e) udrożnienie kanalizacji burzowej do 50% zamulenia, f) udrożnienie kanalizacji burzowej powyżej 50% zamulenia, g) usuwanie namułu z korytek, rowów i cieków, h) naprawy bieżące, i) naprawa sieci, j) wymiana uszkodzonego odcinka rurociągu- montaż rurociągu betonowego, k) wymiana uszkodzonego odcinka rurociągu- montaż rurociągu z PCV, l) roboty ziemne, m) remont obiektów z betonu o objętości w jednym miejscu do 0,3 m3, n) wymurowanie komory studni z bloczków betonowych, o) wymurowanie kominów w studniach z bloczków betonowych, p) wymiana isadnika- montaż osadnika betonowego O 500mm, q) wykonanie studzienki ściekowej z gotowych elementów betonowych o O 500mm z osadnikiem, r) roboty rozbiórkowe związane z rozbiórką ścianek komór studziennych i innych ścian, s) inne drobne roboty. W związku z charakterem zamówienia Zamawiający przedstawia przewidywany ilościowy zakres przedmiotu zamówienia, określony w formularzu cenowym- załącznik 1B. Zamawiający przewiduje, że rzeczywista ilość robót skierowanych do realizacji może ulec zmianie tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu przy zachowaniu cen jednostkowych. W przypadku mniejszej niż szacowano liczby robót przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne dodatkowe roszczenia 2) W ramach przedmiotu zamówienia: a) w przypadkach wymagających natychmiastowej interwencji (np. zagrożenie bezpieczeństwa ruchu drogowego, bezpieczeństwa zdrowia i życia osób, wystąpienia intensywnych opadów deszczu), Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do usuwania skutków tych zagrożeń lub opadów natychmiast po otrzymaniu zlecenia, jednak nie później niż w ciągu 1 godziny od otrzymania zlecenia od Zamawiającego; b) zlecenia w zakresie robót awaryjnych realizowane będą całodobowo, również w dodatkowe dni wolne od pracy, niedziele i święta. 3) Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności zgodnie z: a) ustawą o odpadach z 27 kwietnia 2001 r. ( Dz.U. z 2013r. , poz 21 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2013r. , poz. 1232 ze zm.), c) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 lutego 2006 r. w sprawie wzoru dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2010 r. Nr 249, poz. 1673), d) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001 r. Nr 112, poz. 1206). 4) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania sprzętem i wyposażeniem do oznakowania robót w pasie drogowym (zestawy do wygradzania i zabezpieczania robót), zgodnie z przepisami ustawy -Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze zm.). Wszystkie obowiązki i wymagania zawarte są w projekcie umowy dołączonym do SIWZ (zał.nr 8).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rejonowy Związek Spółek Wodnych, ul. Orkana 84A, 58-307 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82005,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104049,39

  • Oferta z najniższą ceną: 104049,39 / Oferta z najwyższą ceną: 104049,39

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.