eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łąck › Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej nr 290709W relacji Nowe Rumunki - Wincentów w ramach zadania pn."Budowa drogi gminnej nr 290709W relacji Nowe Rumunki-Wincentów wraz z budową ścieżki rowerowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-12

Ogłoszenie nr 64668 - 2017 z dnia 2017-04-12 r.

Łąck: Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej nr 290709W relacji Nowe Rumunki - Wincentów w ramach zadania pn.: "Budowa drogi gminnej nr 290709W relacji Nowe Rumunki-Wincentów wraz z budową ścieżki rowerowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42963-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łąck, krajowy numer identyfikacyjny 61101573800000, ul. ul. Gostynińska  2, 09520   Łąck, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 243 841 400, faks , e-mail przetargi@gminalack.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej nr 290709W relacji Nowe Rumunki - Wincentów w ramach zadania pn.: "Budowa drogi gminnej nr 290709W relacji Nowe Rumunki-Wincentów wraz z budową ścieżki rowerowej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn.: "Remont nawierzchni asfaltowej drogi gminnej nr 290709W relacji Nowe Rumunki - Wincentów" w ramach zadania pn.: "Budowa drogi gminnej nr 290709W relacji Nowe Rumunki - Wincentów wraz z budową ścieżki rowerowej - etap II". Inwestycja podzielona jest na etapy. Zamówienie dotyczy remontu drogi gminnej nr 290709W w miejscowościach Nowe Rumunki i Wincentów gm. Łąck woj. mazowieckie (droga gminna G9 z przebiegiem od DK60 (m. N. Rumunki), do DP 2976W w miejsc. Wincentów) na odcinku hm 0+139 - 1+813 o długości 1,674 km. Końcowym elementem robót remontowych będzie poszerzenie jezdni do szerokości 4,1 m z jednoczesnym wykonaniem podbudowy i jej zaklinowaniem masą bitumiczną, na odcinkach wskazanych w przedmiarze robót. Nie przewiduje się wycinki drzew. Zamówienie obejmuje swoim zakresem m.in.: - wykonywane mechanicznie koryta równiarką na całej szerokości jezdni i chodników - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - zaklinowanie wykonanej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej - wykonanie poboczy z kruszywa łamanego - geodezyjne tyczenie na gruncie oraz wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Gospodarka wodna pasa drogowego nie ulega zmianom. Woda opadowa i roztopowa będzie rozsączana na powierzchni chłonnej w zakresie pasa drogowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: przedmiar robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w terenie, zapoznał się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi, terenowymi i uwzględnił je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Zamawiający wymaga aby przy wykonywaniu zamówienia wykonawca lub podwykonawca zatrudniał przez cały okres trwania zamówienia osoby na postawie umów o pracę. Wykonawca będzie dokumentował zatrudnienie w/w osób przedstawiając zamawiającemu w ujęciu miesięcznym wykaz tych osób. Zamawiający będzie posiadał uprawnienia w zakresie kontroli w/w wymagań, polegające na prawie do żądania w dowolnym momencie trwania umowy: umów o pracę oraz potwierdzenia opłacania składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w stosunku do osób wymienionych w w/w wykazie. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania: - wykonywane mechanicznie koryta równiarką na całej szerokości jezdni i chodników; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; - zaklinowanie wykonanej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową; - wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową; - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej;- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego; - czynności w zakresie ochrony terenu budowy; - czynności w zakresie utrzymania czystości/sprzątania terenu budowy. Podstawę do sporządzenia kosztorysów ofertowych stanowi przedmiar robót. Kosztorys (zgodny ze złożoną ofertą) zostanie dostarczony Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ, oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 9 do SIWZ. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz posiadające wszelkie niezbędne atesty i aprobaty techniczne oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. 2016 poz. 1570). Występujące w przedmiarze robót nazwy handlowe materiałów i urządzeń oraz ich dostawców należy traktować wyłącznie jako przykładowe. Wymienione nazwy producentów służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia. W ofercie można, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, zaproponować urządzenia i materiały równoważne. Ofertą równoważną jest przedmiot, urządzenie lub proponowany materiał o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego winno wynikać, iż zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Koszty związane z wykazaniem równoważności oferty ponosi Wykonawca. Na Wykonawcy ciąży obowiązek udokumentowania spełnienia wymagań i efektów inwestycyjnych, które muszą być w pełni zgodne z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu. W przypadku wątpliwości na Wykonawcy będzie spoczywać trud udowodnienia, że produkt jest równoważny

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45000000-7, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT199812.01
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Budowlanych S.A.,  ,  ul. Krośniewicka 5,  09-500,  Gostynin,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 298701,39
Oferta z najniższą ceną/kosztem 298701,39
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 298701,39
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.