eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › zorganizowanie letniego pobytu wraz z wyżywieniem dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Gdynia: zorganizowanie letniego pobytu wraz z wyżywieniem dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2009
Numer ogłoszenia: 64273 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień , ul. Reja 2A, 81-441 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 621 61 35, faks 0-58 621 61 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opitu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie letniego pobytu wraz z wyżywieniem dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie letniego pobytu wraz z wyżywieniem dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2009 w miejscowość usytuowanej w odległości nie przekraczającej 150 km od miasta Gdyni. 2. Szacowana przez Zamawiającego, łączna ilość uczestników letniego pobytu : 88 osób ( 50% dorośli , 50% dzieci). Szacunkowa liczba uczestników letniego pobytu w poszczególnych turnusach : I turnus - 44 osoby ( 50% dzieci , 50% dorośli ) , w tym : 42 osoby z rodzin objętych pomocą OPiTU oraz 1 wolontariusz skierowany przez OPiTU i 1 pielęgniarka skierowana przez OPiTU; II turnus - 44 osoby ( 50% dzieci , 50% dorośli ) , w tym : 42 osoby z rodzin objętych pomocą OPiTU oraz 1 wolontariusz skierowany przez OPiTU i 1 pielęgniarka skierowana przez OPiTU . Rzeczywista liczba uczestników letniego pobytu u zostanie ustalona przez Zamawiającego nie później niż w terminie 10 (słownie: dziesięciu) dni przed datą rozpoczęcia każdego z turnusów i przekazana (w formie pisemnej) Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego . UWAGA : 1/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników letniego pobytu - nie więcej niż 10% (dziesięć procent) - w stosunku do łącznej ilości uczestników wskazanej wyżej. 2/ Zamawiający zastrzega sobie prawo - w przypadku braku chętnych do skorzystania z letniego pobytu - do jego niezorganizowania. 3. Wymagania Zamawiającego dotyczące bazy noclegowej . Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom pobytu następującej bazy noclegowej : a)pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny przeznaczony wyłącznie dla uczestników , b)pokoje estetyczne, wyłącznie 2 , 3 lub 4 osobowe , c)każdy z pokoi wyposażony w pełny węzeł sanitarny , d)każdy z pokoi wyposażony dodatkowo w: czajnik bezprzewodowy , naczynia niezbędne do przygotowania gorących napoi ( kawa , herbata , itp.), radio, lampki nocne , e)na terenie obiektu ( pensjonatu lub murowanego ośrodka kolonijnego) musi znajdować się boisko sportowe oraz miejsce przeznaczone na zorganizowanie ogniska , f)obiekt ( pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny) wyposażony w: dwa pomieszczenia ( podczas każdego z turnusów ) przeznaczone do prowadzenia zajęć terapeutycznych dla 25 osób w każdym pomieszczeniu oraz salę dyskotekową g)obiekt ( pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny) spełnia wszystkie , przewidziane przepisami prawa , wymagania przeciwpożarowe. UWAGA : a/ w czasie trwania każdego z turnusów na terenie całego ( budynku i terenu) : pensjonatu lub ośrodka kolonijnego musi obowiązywać bezwzględny zakaz sprzedaży i dystrybucji napojów alkoholowych , b/ Wykonawca będzie zobowiązany do całodobowego udostępnienia odrębnego pomieszczenia przeznaczonego dla pielęgniarki (w obiekcie przeznaczonym dla uczestników letniego pobytu). 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy i rekreacyjny. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom pobytu następującego sprzętu sportowego i rekreacyjnego : a)stół do ping-ponga ( łącznie z siatką , rakietkami - minimum 4 oraz piłeczkami - minimum 10 sztuk) , b)badminton - minimum 4 komplety łącznie z lotkami - minimum 10 sztuk , c)piłki do gry: w siatkówkę oraz nożną ( minimum - po 2 sztuki ) , d)gry zręcznościowe ( np. piłkarzyki- minimum 1 sztuka) . Wskazane byłoby także zapewnienie przez Wykonawcę bilardu stołowego ( łącznie z kijami - minimum 4 oraz kompletem bil), 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wskazanych w pkt.3 i 4 na podstawie : - w odniesieniu do bazy noclegowej : a)danych Wykonawcy zawartych w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU , b)zdjęć (czytelnych) : bazy noclegowej (obiektu) , pokoi (wybranych) przeznaczonych przez Wykonawcę dla uczestników letniego pobytu oraz sali dyskotekowej,pomieszczeń przeznaczonych do prowadzenia zajęć terapeutycznych, c)oględzin (przeprowadzonych przez upoważnionego przedstawiciela-przedstawicieli Zamawiającego po terminie składania ofert ) obiektów i pokoi przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w celu zweryfikowania spełnienia warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przez Zamawiającego oraz potwierdzonych przez Wykonawcę w złożonej ofercie . O terminie oględzin Zamawiający poinformuje w formie pisemnej, z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia obiektów i pokoi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego . W oględzinach musi uczestniczyć upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Z oględzin zostanie sporządzony protokół podpisany przez : przedstawiciela-i Zamawiającego i przedstawiciela/i Wykonawcy obecnych podczas dokonywania oględzin . W przypadku odmowy podpisania protokołu przez przedstawiciela-i Wykonawcy - protokół zostanie podpisany jednostronnie przez przedstawiciela-i Zamawiającego . - w odniesieniu do wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy i rekreacyjny : a) danych Wykonawcy zawartych w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - DANE DOTYCZĄCE SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU. 6. Wymagania Zamawiającego dotyczące wyżywienia uczestników letniego pobytu . Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia czterech posiłków dziennie (dla dzieci) oraz trzech posiłków dziennie (dla dorosłych) przygotowywanych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. Łączna, dobowa, kaloryczność posiłków nie może być mniejsza od 2 400 kcal na osobę, z czego co najmniej 40% ( 960 kcal) musi przypadać na dwudaniowy obiad. 7. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wskazanych w pkt.6 na podstawie szczegółowego jadłospisu - sporządzonego przez Wykonawcę na załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (JADŁOSPIS DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU ) - na podstawie wskazanych przez Wykonawcę (w w/w załączniku) artykułów spożywczych , których użycie przewiduje do wykonania posiłków oraz ich gramatury. 8. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia uczestnikom letniego pobytu : 1. natychmiastowego transportu do odpowiedniego zakładu opieki zdrowotnej zapewniającego pomoc medyczną zgodnie z obowiązującymi przepisami 2. podstawowych leków oraz podstawowych środków higienicznych 3. odrębnego pomieszczenia ( całodobowo) dla pielęgniarki skierowanej przez OPiTU. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania zaplecza technicznego do zorganizowania ogniska i zakupienia kiełbasek na jedno ognisko dla uczestników letniego pobytu ( dotyczy każdego z turnusów ) . 10. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników letniego pobytu w czasie jego trwania (NNW- minimum 10 000 zł - w odniesieniu do każdego uczestnika ) - przez cały okres trwania każdego z turnusów (od przyjazdu uczestników pobytu do miejsca zakwaterowania wskazanego do wyjazdu uczestników pobytu z tego miejsca ) , Przyjazd uczestników pobytu nastąpi nie później niż do godz.10.00 ( rano ) pierwszego dnia , powrót (wyjazd z miejsca pobytu) nie wcześniej niż o godz.15.00 ostatniego dnia . UWAGA : W terminie poprzedzającym podpisanie umowy - Wykonawca , którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii polisy ubezpieczeniowej NNW uczestników pobytu na okres trwania każdego z turnusów ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 29.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych) oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 3% (słownie: trzy procent) ceny brutto pomnożonej przez 88

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Minimalny poziom wymaganych przez Zamawiającego standardów został określony : a) w odniesieniu do bazy noclegowej - w Rozdziale II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. INFORMACJE DODATKOWE.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - pkt.3 SIWZ, b) w odniesieniu do wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy i rekreacyjny - w Rozdziale II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. INFORMACJE DODATKOWE.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - pkt.4 SIWZ. c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia;W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia - Wykonawca jest zobowiązany do złożenia: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą od 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Informacje o których mowa wyżej, określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu otwarcia ofert . d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę danych ( informacji ) zawartych w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego , w/g formuły spełnia / nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy sa zobowiązani do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4, 5, 6, 7, 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; f) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; g) wypełnionego załącznika DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU; h) wypełnionego załącznika DANE DOTYCZĄCE SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU; i) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w załączniku DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU lub/i w załączniku DANE DOTYCZĄCE SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU - wskazał narzędzie i urządzenia , którymi będzie dysponował ,j) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego ,że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; k) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w których Wykonawca posiada rachunek , potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą od 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( informacje o których mowa wyżej , określone w walucie innej niż PLN , będą przeliczane na podstawie średniego kursu NBP obowiązującego w dniu otwarcia ofert); 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : - zamiast dokumentów wskazanych w pkt.1 ppkt.a,c,d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające odpowiednio , że : 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) ; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie ( wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); 3. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - zamiast dokumentu wskazanego w pkt.1 ppkt.b- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. 1 ppkt.a,b,c,d - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania . 3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : a/ dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii. b/ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymienionych w pkt.1 ppkt.a,b,c,d Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania . UWAGA : jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów . Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia , w szczególności ,powinna zawierać :strony umowy z oznaczeniem lidera,cel zawarcia umowy,okres obowiązywania umowy (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia),solidarną odpowiedzialność każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec Zamawiającego za wykonanie przedmiotu umowy ,wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia,nakaz powiadamiania Zamawiającego o dokonywanych zmianach w umowie w formie pisemnej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opitu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień ul.Reja 2A 81-441 Gdynia I piętro , pok. nr 10 dokument nieodpłatny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 14:30, miejsce: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień ul.Reja 2A 81-441 Gdynia I piętro , pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1/ zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej , 2/znak postępowania : OPiTU/ZP/N/2/09, dodatkowo Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia : wypełnionego formularza oferty ; zdjęć (czytelnych) : bazy noclegowej (obiektu) , pokoi (wybranych) przeznaczonych przez Wykonawcę dla uczestników letniego pobytu oraz sali dyskotekowej,pomieszczeń przeznaczonych do prowadzenia zajęć terapeutycznych; JADŁOSPISU DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.