To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-09
Lublin: Windykacja należności z tytułu niezapłaconych opłat za przejazd bez biletu lub bez uprawnień pasażerów korzystających z usług komunikacji miejskiej w lublinie działającej na zlecenie Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie
Numer ogłoszenia: 64036 - 2010; data zamieszczenia: 09.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 20227 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego w Lublinie, ul. Kraśnicka 25, 20-718 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 466 29 00, faks 0-81 466 29 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Windykacja należności z tytułu niezapłaconych opłat za przejazd bez biletu lub bez uprawnień pasażerów korzystających z usług komunikacji miejskiej w lublinie działającej na zlecenie Zarządu Transportu Miejskiego w Lublinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy jest dokonywanie czynności faktycznych i prawnych zgodnych z przepisami prawa, zmierzających do odzyskania od dłużników zamawiającego należności z tytułu niezapłaconych należności za przejazd bez biletu lub bez uprawnień pasażerów korzystających z usług komunikacji miejskiej w Lublinie działającej na zlecenie Zarządu transportu miejskiego w Lublinie, zwane dalej czynnościami windykacyjnymi 2. Przedmiot zamówienia sklasyfikowany jest we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV pod pozycją 74.85.00.00 - 74.85.00.00 usługi agencji ściągających należności. 3. Zamawiający przekazywał będzie przeznaczone do windykacji sprawy - średnio 2 razy w miesiącu w łącznej ilości średnio 1700 szt. w miesiącu tj. 20 400 szt. w całym okresie trwania umowy z zastrzeżeniem, że ilość ta może być zmniejszona maksymalnie o 20% w okresie trwania umowy. 4. Przekazywanie spraw do windykacji odbywać się będzie w formie Wykazu należności i dłużników, zawierającym dane osobowe i adresowe dłużnika, informacje o okolicznościach wystawienia Wezwania do zapłaty tj. nr, data i przyczyna wystawienia wezwania do zapłaty, miejsce kontroli, a także łączną wartość poszczególnych należności z wyszczególnieniem pojedynczych jej składników (opłata za przejazd, opłata dodatkowa, odsetki ustawowe a także oplata manipulacyjna za czynności związane z wystosowaniem i przesłaniem przez zamawiającego Ponownego wezwania do zapłaty opłaty dodatkowej) 5. Średnia wartość przekazywanych do windykacji pojedynczych należności wynosi 106,69zł (waha od ok. 80 do 120zł ) 6. Przekazywane do windykacji wierzytelności według wiedzy zamawiającego na dzień przekazywania Wykazu należności i dłużników są wymagalne, nieprzedawnione, bezsporne i nie są przedmiotem postępowań sądowych. 7. Do dłużników, znajdujących się na przekazywanych wykonawcy Wykazach należności i dłużników wystosowywane zostały przez zamawiającego Ponowne wezwania do zapłaty listem zwykłym, zaś w przypadku osób niepełnoletnich - listem poleconym skierowanym na znane zamawiającemu nazwisko rodziców/opiekunów. 8. Część wezwań zawiera dane osobowe i adresowe dłużnika spisane przez kontrolera z dokumentu (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, legitymacja studencka, szkolna itp.), część zaś została wystawiona na podstawie Protokołu ustalenia danych osobowych wypełnionego własnoręcznie przez pasażera w czasie kontroli, opatrzonego na odwrocie rysopisem pasażera sporządzonym przez osobę kontrolującą. 9. Czynności windykacyjne wykonawca prowadził będzie w okresie do 6 m-cy od momentu przekazania do windykacji Wykazu należności i dłużników, z zastrzeżeniem, że w przypadku niezaspokojenia całej lub części należności dana sprawa winna być zwrócona do Zleceniodawcy z aktami spraw najpóźniej na 3 miesiące przed jej przedawnieniem. 10. Wykonawca zobowiązany jest do szczegółowego prowadzenia dokumentacji wszystkich spraw zleconych do windykacji przez zamawiającego w ramach umowy oraz ewidencji wszystkich podjętych czynności windykacyjnych oraz przekazywania zamawiającemu w terminie do 5 dni po zakończeniu danego miesiąca raportów (w formie elektronicznej) obejmujących przeprowadzone w danym miesiącu czynności windykacyjne 11. Wszelkie czynności windykacyjne zmierzające do wyegzekwowania należności przekazanych przez zamawiającego i firma windykacyjna prowadzi we własnym zakresie i na własne ryzyko pokrywając wszelkie koszty związane z prowadzeniem czynności windykacyjnych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 15. Wykonawca wskaże w ofercie te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom wg Załącznika nr 4 do s.i.w.z..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.85.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pro Collect Systemy Inkaso Marcin Łysuniec, ul. Korzeniowskiego 8/15, 56-100 Wołów, Wołów, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 444363,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132765,04
Oferta z najniższą ceną: 132765,04 / Oferta z najwyższą ceną: 233666,46
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
- 38/24. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym na odbiór i utylizację odpadów medycznych.
- Usługa wykonania serwisu/konserwacji i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych w 14 węzłach szkieletowych Lubelskiej Regionalnej Sieci Szerokopasmowej
- Dostawa produktów leczniczych dla potrzeb Zespołów Ratownictwa Medycznego WPR SP ZOZ w Lublinie.
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.