eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › wykonanie napraw głównych z modernizacją i napraw rewizyjnych z modernizacją elektrycznych zespołów trakcyjnych



Ogłoszenie z dnia 2005-12-01

POZYCJA 63985

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Warszawa: wykonanie napraw głównych z modernizacją i napraw rewizyjnych z modernizacją elektrycznych zespołów trakcyjnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: "PKP Przewozy Regionalne" Spółka z o.o., do kontaktów: Jerzy Mazurkiewicz, tel. /022/ 47-32-684, ul. Grójecka 17, 02-021 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5244318; 4742589, fax 022 5241496; 4742589, e-mail: pbl2@pkp.com.pl, www.pr.pkp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o., 1) Adam Kaczmarek; 2) Stanisław Sibilski, ul. Kolejowa 5, p. 200, p. 203, 60-715 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. /061/ 63-31-236; /061/ 63-31-247, fax /061/ 63-31-551, e-mail: pbu@pkp.com.pl; pbu1@pkp.com.pl, www.pr.pkp.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o., Jerzy Mazurkiewicz, ul. Wileńska 14, 03-414 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. /022/ 47-32-684, fax /022/ 47-33-422, e-mail: pbl2@pr.pkp.pl, www.pr.pkp.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: PKP Przewozy Regionalne Spółka z o.o., Jerzy Mazurkiewicz, ul. Wileńska 14, 03-414 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. /022/ 47-32-684, fax /022/ 47-33-422, e-mail: pbl2@pr.pkp.pl, www.pr.pkp.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 01. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie napraw głównych z modernizacją i napraw rewizyjnych z modernizacją elektrycznych zespołów trakcyjnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: a) 5 napraw głównych drugich (G2) z modernizacją, b) 66 napraw rewizyjnych z modernizacją. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Siedziba wykonawcy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.22.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.22.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji taboru kolejowego 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 1) 5 napraw głównych z modernizacją EZT 2 EN 57 oraz 25 napraw rewizyjnych z modernizacją EZT 3 EN 57; 2) 30 napraw rewizyjnych z modernizacją EZT 3 bis EN 57; 3) 6 napraw rewizyjnych z modernizacją EZT 4 EN 71; 4) 5 napraw rewizyjnych z modernizacją EZT 5 ED 72. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca składający ofertę na wszystkie zadania wnosi wadium o wartości 160 000 PLN. Wykonawca wraz z podpisaniem umowy wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny ofertowej. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Zapłata za naprawę będzie realizowana po wykonaniu naprawy w ciągu 30 dni kalendarzowych od daty wpływu faktury VAT do użytkownika, który wystawił zamówienie. Za datę uregulowania płatności przyjmuje się datę obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: I) Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek wyżej opisany muszą spełniać wszyscy wykonawcy składający wspólną ofertę. II) Warunki szczegółowe: 1)Niezbędne doświadczenie oraz potencjał techniczny. Wykonawca musi wykazać się: a) wykonaniem co najmniej 15 napraw okresowych elektrycznych zespołów trakcyjnych w okresie ostatnich 36 miesięcy (ostatnim miesiącem, jaki należy brać pod uwagę przy wykazywaniu doświadczenia jest miesiąc poprzedzający termin składania ofert określony w pkt. 11.1 niniejszej Instrukcji dla wykonawców), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. b) posiadaniem urządzeń: - do komputerowego testowania hamulców w ezt - co najmniej 1 szt.; - do pomiarów nacisków kół na szynę z eliminacją tarć wewnętrznych układów odsprężynowania (tzw. wagi) - co najmniej 1 szt. Wykonawca nie posiadający takich urządzeń winien złożyć oświadczenie, że do czasu podpisania umowy urządzenie takie nabędzie i zamontuje w swoim zakładzie. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę - warunki wymienione w pkt. 1 muszą spełniać łącznie wykonawcy składający wspólną ofertę. 2) Potencjał ekonomiczno-finansowy. Wykonawca musi wykazać się: a) wskaźnikiem płynności szybkiej o wartości nie mniejszej niż 0,8 za rok obrotowy 2004 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wskaźnik ten zostanie wyliczony jako iloraz wartości aktywów obrotowych minus zapasy przez zobowiązania krótkoterminowe; b) dysponowaniem środkami finansowymi lub posiadaniem zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 15 % ceny oferty. c) posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunki określone w pkt. 2 ppkt. a) i b) wykonawcy muszą spełniać łącznie. Wskaźnik określony w pkt. a) zostanie wyliczony po uprzednim zsumowaniu wartości aktywów obrotowych, zapasów i zobowiązań krótkoterminowych poszczególnych wykonawców. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę warunek określony w pkt. 2 ppkt. c) musi spełniać każdy z wykonawców. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1) Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za rok 2004 lub, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres; Sprawozdanie finansowe powinno zawierać: a) bilans, b) rachunek zysków i strat, c) informację dodatkową, obejmującą wprowadzenie do sprawozdania finansowego oraz dodatkowe informacje i objaśnienia. Jednostki określone w art.64, ust.1 ustawy o rachunkowości wykazują dodatkowo zestawienie zmian w kapitale (funduszu) własnym oraz rachunek przepływów pieniężnych. 2) Informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 36 miesięcy (ostatnim miesiącem, jaki należy brać pod uwagę przy wykazywaniu doświadczenia jest miesiąc poprzedzający termin składania ofert) napraw okresowych elektrycznych zespołów trakcyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 2) Wykaz posiadanych urządzeń: a) do komputerowego testowania hamulców w ezt; b) do pomiarów nacisków kół na szynę z eliminacją tarć wewnętrznych układów odsprężynowania (tzw. wagi). 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PBL2-0241-P/53/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 17.01.2006, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 17.01.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej, wykonawcy, obserwator wyznaczony przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych, osoby zainteresowane. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.01.2006, godzina 12:30, Warszawa, ulica Wileńska 14, pokój nr 101.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Naprawy główne z modernizacją EZT 2 EN 57 oraz naprawy rewizyjne z modernizacją EZT 3 EN 57. 3) Zakres lub wartość: 5 napraw głównych z modernizacją EZT 2 EN 57 oraz 25 napraw rewizyjnych z modernizacją EZT 3 EN 57 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Naprawy rewizyjne z modernizacją EZT 3 bis EN 57. 3) Zakres lub wartość: 30 napraw rewizyjnych z modernizacją EZT 3 bis EN 57 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Naprawy rewizyjne z modernizacją EZT 4 EN 71. 3) Zakres lub wartość: 6 napraw rewizyjnych z modernizacją EZT 4 EN 71 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.22.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 88680. 2) Krótki opis: Naprawy rewizyjne z modernizacją EZT 5 ED 72. 3) Zakres lub wartość: 5 napraw rewizyjnych z modernizacją EZT 5 ED 72 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.