eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przedmioty umundurowania użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Warszawa: Przedmioty umundurowania użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej
Numer ogłoszenia: 63724 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmioty umundurowania użytkowane w Państwowej Straży Pożarnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie o wartości poniżej kwoty 200 000,00 euro. Zakres prtzedmiotowy umundurowania, który zostałobjęty przedmiotem zamówienia: część I: Mundury część II: Krawaty część III: Rękawiczki część IV: Sznury galowe oficera część V: Koszule część VI: Półbuty wyjściowe część VII: Półbuty służbowe część VIII: Paski do spodni część IX: Berety część X: Swetry część XI: Kurtki ? z podpinką część XII: Dystynkcje i emblematy część XIII: Znaki pożarnicze (ogniki) część XIV: Czapki zimowe służbowe część XV: Skarpety letnie i skarpety zimowe część XVI: Pokrowce na mundur Przedmioty umundurowania wykonane muszą być zgodnie z Wymaganiami Technicznymi, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dopuszcza się udzielenie zamówień uzupełniających Wykonawcy zamówienia podstawowego w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Prawo zamówień publicznych, ilościowo i rodzajowo w granicach tej samej grupy CPV nie przekraczających 20% wartości zamówienia podstawowego według cen uzgodnionych z Wykonawcą.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3, 18.31.70.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1). Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.1) zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1). Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.2) zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1). Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.3) zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1). Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.4) zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1). Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. III.3.5) zamawiający żąda od wykonawców w trybie art. 44 Pzp, załączenia do oferty a) oświadczenia, którego treść stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2). Dla spełniania w/w warunków wykonawcy mogą korzystać z zasobów innych podmiotów na warunkach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp odpowiednio to udowadniając. 3). Zamawiający dokonując oceny spełniania warunków przez wykonawców na podstawie otrzymanych dokumentów/oświadczeń, wykorzystuje odpowiednio procedurę uzupełniania i wyjaśnień określoną w art. 26 ust. 3 i 4 Pzp. Ostateczna ocena sprowadza się do stwierdzenia spełnia - nie spełnia. 4). Nie wykazanie przez wykonawców spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlega wykluczeniu wykonawcy w trybie art. 24 ust.2 pkt. 4 Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanych wyrobów, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Warszawa ul. Słowackiego 52/54 - pokój 323 (Dział Zamówień Publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie SGSP w Warszawie ul. Słowackiego 52/54 KANCELARIA OGÓLNA pok. 102 - wejście od ul. Siemiradzkiego 2 (obiekt 02). Godziny pracy Kancelarii od poniedziałku do.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mundury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres dot. mundurów wymieniony jest w SIWZ Rozdział II Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia - część I. Mundury wykonane muszą być zgodnie z Wymaganiami Technicznymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.), numer Karty Technicznej zgodny z wymaganiami. 2. Hafty muszą być wykonane ręcznie złotym bajorkiem. 3. Warunki dotyczące pobrania miar przez krawca zostaną uszczegółowione w umowie. Terminy wykonania zamówienia zostały podzielone na etapy: 1. do 10.04.2012 r. 2. do 09.09.2012 r. 3. Po złożeniu zamówienia - 7 dni roboczych wg. rozmiarów podanych przez Zamawiającego, nie później niż do 15.11.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Krawaty 200 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla krawata, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 31, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawiczki letnie 120 par i zimowe 100 par.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla rękawiczek letnich i zimowych, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 34, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.). Termin dostawy: Rękawiczki letnie: 98 par - do 10.04.2012 r. 22 pary - do 15.09.2012 r. Rękawiczki zimowe: do 15.09.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sznur galowy oficera 65 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla sznura galowego, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 29, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Koszule (łącznie 1000 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.). Terminy dostawy i szczegółowy asortyment określono szczegółowo w SIWZ Rozdział II Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia część V..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Półbuty wyjściowe męskie 80 par..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla półbutów wyjściowych, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 26, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Półbuty służbowe męskie 120 par..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla półbutów wyjściowych, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 25, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Paski do spodni 95 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla pasków do spodni, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 33, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Berety 100 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla beretów, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 2, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Swetry 105 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla swetrów, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 18, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kurtki 3/4 z podpinką 95 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla kurtek ? , Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 19, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dystynkcje i emblematy. Pochewki - 50 szt. Nazwa miejscowości - 50 szt. Dystynkcje na rzep - 1000 szt. Dystynkcje na beret - 300 szt. Identyfikator imienny - 30 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 30, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Znaki pożarnicze (ogniki 600 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 35, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.) 300 szt. - do 10.04.2012 r. 300 szt. - max. do 30.08.2012r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Czapki zimowe służbowe 95 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla czapek służbowych zimowych, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 3, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Skarpety letnie 900 par i skarpety zimowe 800 par.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skarpety letnie: bawełna min. 60%-70%, poliamid 38%-28% elastil-2% zastosowany materiał musi być w gat. I, Dostawa do: 100 par - do 10.04.2012r. 800 par - 13.07.2012 r. Skarpety zimowe: wełna min. 60%, acryl min. 30%, poliamid min. 10% zastosowany materiał musi być w gat. I, dostawa do 13.07.2012 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pokrowiec na mundur 20 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Wykonanie zgodne z Wymaganiami Technicznymi dla pokrowca na mundur, Numer Karty Wymagań Technicznych KT - 40, określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. KGPSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.11.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.