eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › PCFE.272.6.2014 Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby projektów realizowanych przez Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-24

Nowy Sącz: PCFE.272.6.2014 Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby projektów realizowanych przez Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
Numer ogłoszenia: 63704 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32164 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich, ul. Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 18 262 18 92, faks 18 262 18 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PCFE.272.6.2014 Dostawa materiałów biurowych oraz tonerów na potrzeby projektów realizowanych przez Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i tonerów na potrzeby następujących projektów realizowanych przez Zamawiającego: 1) Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, umowa w sprawie Realizacji Projektu nr URP/SPPW/1.1/KIK/06: 1) Segregator biurowy 16 sztuk, 2) Segregator biurowy 5 sztuk, 3) Papier biurowy do drukarki 60 ryz, 4) Toner do drukarki Lexmark E260dn 5 sztuk, 5) Bęben do drukarki Lexmark E260 2 sztuki, 6) Bęben do urządzenia wielofunkcyjnego Konica Minolta Bizhub 283 1 sztuka, 7) Developer do Konica Minolta Bizhub 284 1 sztuka, 8) Pojemnik na zużyty toner do Konica Minolta Bizhub 284 1 sztuka, 9) Pudełka archiwizacyjne 30 sztuk, 10) Korektor w taśmie 30 sztuk, 11) Karteczki samoprzylepne 20 sztuk, 12) Długopisy 20 sztuk, 13) Płyty CD 2 opakowania, 14) Zakładki indeksujące 10 opakowań, 15) Koperty C4 50 sztuk, 16) Koperty C6 5 opakowań, 17) Klipsy biurowe 2 opakowania, 18) Klipsy biurowe 2 opakowania, 19) Kostka biurowa nieklejona 4 szt,ki, 20) Skoroszyt plastikowy 30 sztuka 21) Etykiety samoprzylepne 1 opakowanie, 22) Etykiety do wytłaczarki DYMO OMEGA 20 sztuk, 23) Taśma dwustronna 1 sztuka, 24) Toner do drukarki Lexmark C925DE 1 sztuka, 25) Toner do drukarki Lexmark C925DE 1 sztuka, 26) Tabliczka informacyjna, drzwiowa A4 (2x3) 1 sztuka. 2) Powiat Nowosądecki przyjazny pracownikom, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 1.3 Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.2 Projekty na rzecz promocji równych szans kobiet i mężczyzn oraz godzenia życia zawodowego i rodzinnego: 1) Przybornik na długopisy 2 sztuki, 2) Kalkulator 2 sztuki, 3) Długopisy 37 sztuk, 4) Zestaw cienkopisów w etui 3 zestawy, 5) Ołówek automatyczny 10 sztuk, 6) Rysiki do ołówka automatycznego 3 opakowania, 7) Marker permanentny 2 sztuki, 8) Zakreślacze 2 opakowania, 9) Zakładki indeksujące 7 kompletów, 10) Karteczki samoprzylepne 8 bloczków, 11) Kostka biurowa nieklejona 3 sztuki, 12) Gumka do mazania 3 sztuki, 13) Spinacze biurowe 8 opakowań 14) Zszywacz 2 sztuki 15) Zszywki cynkowane 8 opakowań, 16) Rozszywacz 2 sztuki, 17) Dziurkacz 2 sztuki, 18) Szufladki na dokumenty 2 sztuki, 19) Przekładki kartonowe 6 opakowań, 20) Skoroszyt plastikowy 80 sztuk, 21) Segregator biurowy 5 sztuk, 22) Segregator biurowy 5 sztuk, 23) Koszulki na dokumenty 2 opakowania 24) Linijka 3 sztuki, 25) Nożyczki biurowe 3 sztuki, 26) Taśma biurowa klejąca 1 opakowanie , 27) Waga do listów 1 sztuka, 28) Teczka do akt osobowych 1 sztuka, 29) Korektor biurowy w płynie z pędzelkiem 2 sztuki, 30) Korektor w taśmie 2 sztuki 31) Etykiety samoprzylepne 3 opakowania, 32) Klipsy archiwizacyjne 2 opakowania, 33) Pudełka archiwizacyjne 70 sztuk,, 34) Tabliczka informacyjna drzwiowa 1 sztuka 35) Papier biurowy do drukarki A4 40 ryz, 36) Toner do drukarki 5 sztuk, 37) Bęben do drukarki 2 sztuk. 3) Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego: 1) Pudełka archiwizacyjne - 88 sztuk, 2) Płyta DVD + R 1 opakowanie, 3) Koperty rozszerzane brązowe 50 sztuk, 4) Klej w sztyfcie 3 sztuki, 5) Papier biurowy do drukarki 140 ryz, 6) Tonery do drukarek LEXMARK E260 - 2 sztuki, 7) Tonery do drukarek OKI B410d - 4 sztuki, 8) Bęben do drukarki OKI B410d - zamiennik 4 sztuki, 9) Tusz do stempli gumowych i polimerowych, - 1 sztuka, 10) Temperówka do ołówków - 3 sztuki, 11) Bateria do notebooka ACER 5741 - 2 sztuki, 12) Etykiety samoprzylepne 1 opakowanie, 13) Teczka do akt osobowych - 2 sztuki, 14) Korektor w długopisie - 2 sztuki, 15) Korektor w myszce - 3 sztuki, 16) Tabliczka informacyjna drzwiowa A4 1 sztuka, 17) Gumka do mazania - 2 sztuki. 4) e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej: 1) Tonery do drukarek Lexmark E260d 4 sztuki, 2) Bęben do drukarki Lexmark E260 : 1 sztuka, 3) Papier biurowy 80 ryz, 4) Długopis: 26 sztuk, 5) Długopis: 20 sztuk, 6) Gumka do mazania miękka: 2 sztuki, 7) Kalendarz biurowy stojący: na rok 2014, 3 sztuki, 8) Sztywny Skoroszyt plastikowy: 9 opakowań, 9) Segregator biurowy: 55 sztuk, 10) Segregator biurowy: 15 sztuk, 11) Karteczki samoprzylepne: 7 opakowań, 12) Karteczki samoprzylepne: 7 opakowań, 13) Płyta DVD 5 opakowań, 14) Rozszywacz: 1 sztuka, 15) Karteczki samoprzylepne w formie strzałki: 4 opakowania, 16)Zszywki: 12 opakowań, 17) Taśma biurowa: 10 sztuk, 18) Korektor w taśmie: 4 sztuki, 19) Pisak do płyt CD: 3 sztuki, 20) Przekładki kartonowe: 6 opakowań, 21) Zakreślacz biurowy: 2 zestawy, 22) Kalendarz książkowy: 1 sztuka, 23) Przybornik płaski: 1 sztuka, 24) Dziurkacz 1 sztuka, 25) Teczka do akt osobowych: 5 sztuk, 26) Metalowe klipsy biurowe: 2 opakowania, 27) Metalowe klipsy biurowe: 2 opakowania, 28) Taśma pakowa: 1 opakowanie, 29) Tabliczka informacyjna na drzwi: 1 zestaw. 5) Twoja Szansa, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie: 1) Przybornik na długopisy 4 sztuki, 2) Kalkulator 2 sztuki, 3) Długopisy 30 sztuk, 4) Zestaw cienkopisów w etui 4 zestawy, 5) Ołówek automatyczny 10 sztuk, 6) Rysiki do ołówka 4 opakowania, 7) Zakreślacze 4 opakowania, 8) Zakładki indeksujące 10 kompletów, 9) Karteczki samoprzylepne 12 bloczków, 10) Gumka do mazania 4 sztuki, 11) Spinacze 10 opakowań, 12) Zszywacz 4 sztuki, 13) Zszywki cynkowane 9 opakowania, 14) Rozszywacz 4 sztuki, 15) Dziurkacz 4 sztuka, 16) Szufladki na dokumenty 2 sztuk, 17) Przekładki kartonowe 6 opakowań, 18) Skoroszyt plastikowy 150 sztuk, 19) Segregator biurowy 40 sztuk, 20) Segregator biurowy 15 sztuk, 21) Koszulki na dokumenty 7 opakowań, 22) Papier biurowy do drukarki A4 70 ryz, 23) Taśma biurowa klejąca 1 opakowanie, 24) Nożyczki biurowe 4 sztuk, 25) Linijka 3 sztuki, 26) Koperty listowe C5 1 opakowanie, 27) Koperty listowe B4 1 opakowanie, 28) Koperty listowe C6 1 opakowanie, 29) Grzbiety do bindowania 10 mm 1 opakowanie, 30) Grzbiety do bindowania 16 mm 1 opakowanie, 31) Tablica korkowa w ramie drewnianej 1 sztuka, 32) Pinezki 2 opakowania, 33) Płyty CD-R 1 opakowanie, 34) Grzbiety do bindowania 19 mm 1 opakowanie, 35) Teczka do akt osobowych 3 sztuki, 36) Tabliczka informacyjna drzwiowa A4 1 sztuka, 37) Teczka na dokumenty z gumką 20 sztuk, 38) Toner do drukarki 9 sztuk, 39) Toner do drukarki 2 sztuki. 6) Niepełnosprawni sprawni w pracy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy: 1) Papier biurowy do drukarki 60 ryz, 2) Kalkulator 1 sztuka, 3) Notesy samoprzylepne 4 sztuki, 4) Notesy samoprzylepne 2 opakowania, 5) Zszywki 4 opakowania 6) Pióro wieczne 1 sztuka, 7) Koperta B-5 25 sztuk, 8) Pióro kulkowe 14 sztuk, 9) Koperta C5 50 sztuk, 10) Klej w płynie 2 sztuki, 11) Przekładki do segregatora 1 opakowanie, 12) Koperta C4 5 sztuk, 13) Pudło archiwizacyjne 15 sztuk, 14) Teczka z gumką 5 sztuk, 15) Dziurkacz biurowy 1 sztuka, 16) Rozszywasz 1 sztuka, 17) Taśma klejąca 2 sztuki, 18) Koszulka na płyty 25 sztuk, 19) Taśma klejąca 3 sztuk, 20) Etykiety samoprzylepne 1 opakowanie, 21) Kalendarz książkowy 2014 1 sztuka, 22) Nożyczki biurowe: 1 sztuka, 23) Gumka do ścierania 1 sztuka, 24) Ołówek 4 sztuki, 25) Segregator A4 5 sztuk, 26) Zakreślacze 1 komplet, 27) Tonery do drukarek Lexmark E260d 3 sztuki, 28) Płyty CD -R 1 opakowanie, 29) Marker metaliczny 1 sztuka, 30) Metalowe klipsy biurowe 2 opakowania, 31) Tabliczka informacyjna drzwiowa A4 1 sztuka. 7) Powiatowe Centrum Edukacji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie szkół: 1) Zakładki indeksujące 5 kompletów, 2) Karteczki samoprzylepne 6 bloczków, 3) Zszywki cynkowane 5 opakowań, 4) Zszywki cynkowane 5 opakowań, 5) Szufladka na dokumenty 1 sztuka, 6) Przekładki kartonowe 6 opakowań, 7) Skoroszyt plastikowy 70 sztuk, 8) Segregator biurowy 45 sztuk, 9) Segregator biurowy 5 sztuk, 11) Tabliczka informacyjna 1 sztuka, 12) Papier biurowy do drukarki A4 120 ryz, 13) okładki do bindowania 1 opakowanie, 14) okładki do bindowania 1 opakowanie, 15) kalkulator 1 sztuka, 16) długopis 6 sztuk, 17) Zakreślacze 3 opakowania, 18) papier ozdobny na dyplomy 3 opakowania, 19) tusz do pieczątek 2 sztuki, 20) spinacze biurowe 2 opakowania, 21) kosz na śmieci 1 sztuka, 22) Tablica korkowa 1 sztuka, 23) Toner 2 sztuki, 24) Toner 2 sztuki, 25) ołówek automatyczny 1 sztuka, 26) grafity do ołówków 5 sztuk, 27) teczka do akt osobowych 2 sztuki, 28) pudła archiwizacyjne 40 sztuk, 29) klipsy- wąsy archiwizacyjne 1 opakowanie. 8) oraz ze środków własnych Zamawiającego: 1) Bęben do drukarki Lexmark E260 5 sztuk, 2) Toner do drukarki Kyocera FS-1028 4 sztuki, 3) Toner do drukarki Lexmark E260 dn 4 sztuki, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wymagania szczególne dotyczące tonerów: 1) W przypadku tonerów Zamawiający zaleca zaoferowanie przez wykonawcę materiałów eksploatacyjnych, które zostały wyprodukowane przez producentów drukarek, do których materiały te są przeznaczone. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych przy czym te produkty równoważne nie mogą być gorszej jakości niż produkty producentów urządzeń. W przypadku zaoferowania równoważnych (nieoryginalnych) materiałów eksploatacyjnych obowiązkiem wykonawcy w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych nie wyprodukowanych przez producenta urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek będzie przedłożenie przed podpisaniem umowy informacji producenta świadczących o wydajności zaoferowanych materiałów eksploatacyjnych. 2) Zamawiający wymaga aby: a) dostarczone materiały eksploatacyjne do drukarek były fabrycznie nowe bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, b) wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych (np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, listwa czyszcząca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, toner, atrament, tusz) były fabrycznie nowe, nieregenerowane, c) dostarczone materiały eksploatacyjne były materiałami odpowiadającymi parametrom techniczno-eksploatacyjnym wskazanych urządzeń zgodnie z wymogami producenta tych urządzeń; d) dostarczane materiały eksploatacyjne posiadały minimum 12-miesięczną gwarancję producenta; e) dostarczane materiały spełniały wymogi jakościowe nie gorsze niż materiały oryginalne producenta urządzenia; f) przez równoważność należy rozumieć funkcjonalność, jakość wydruku (kopii), wydajność, szybkość schnięcia (utrwalania, niezamazywanie się druku) odpowiadające wyrobom producenta urządzenia; g) dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i termin jego ważności; h) za produkt fabrycznie nowy i nieregenerowany nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy uzupełnionego. 4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca odpowiedzialny będzie za odbiór zużytych tonerów, które zakupione zostały w przedmiotowym postępowaniu na następujących zasadach: 1) Wykonawca odbierze zużyte tonery jednorazowo, na własny koszt i ryzyko, z siedziby Zamawiającego. 2) O terminie odbioru zużytych tonerów Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 10 - dniowym wyprzedzeniem. Odbiór zużytych tonerów nastąpi nie później niż do dnia 31.12.2014 r. 3) Wykonawca zapewni odbiór zużytych tonerów przez podmioty uprawnione do jego transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Wykonawca zapewni wydanie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego odbiór zużytych tonerów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji niniejszego zamówienia: 1) Miejsce realizacji dostawy: siedziba Zamawiającego. Dostawa zostanie zrealizowana w dni robocze w godzinach od 8.00 do 14.00. 2) Dostawa Towaru musi zostać zrealizowana jednorazowo. Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego o planowanym terminie dostawy na dwa dni przed tym terminem. 3) Do obowiązków Wykonawcy należy również transport, załadunek, rozładunek oraz wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli Zamawiającego. 4) Wykonawca jest zobowiązany do posortowania dostawy wg projektów. Materiały biurowe dostarczane w ramach danego projektu winny być oddzielnie zapakowane, a opakowanie/a winno zostać jednoznacznie i czytelnie opisane. 6. Dostawa materiałów biurowych i tonerów realizowana jest na potrzeby następujących projektów realizowanych przez Zamawiającego: 1) Lokalne inicjatywy na rzecz rozwoju regionalnego powiatu gorlickiego i nowosądeckiego, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej, umowa w sprawie Realizacji Projektu nr URP/SPPW/1.1/KIK/06; 2) Powiat Nowosądecki przyjazny pracownikom, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 1.3 Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.2 Projekty na rzecz promocji równych szans kobiet i mężczyzn oraz godzenia życia zawodowego i rodzinnego; 3) Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego; 4) e-Powiat Nowosądecki, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej; 5) Twoja Szansa, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1 Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie, Poddziałanie 8.1.2 Wsparcie procesów adaptacyjnych i modernizacyjnych w regionie; 6) Niepełnosprawni sprawni w pracy, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.4 Niepełnosprawni na rynku pracy; 7) Powiatowe Centrum Edukacji, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie szkół; 8) oraz ze środków własnych Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.42 - Papier fotokopiujący i kserograficzny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.29.00 - Przybory do korygowania 30.19.94.00 - Papier gumowany lub przyczepny 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.30 - Dziurkacze 30.19.92.30 - Koperty 30.23.74.30 - Markery 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 30.19.76.30 - Papier do drukowania 44.42.42.00 - Taśma przylepna 22.60.00.00 - Tusz 30.19.21.50 - Datowniki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nazwy projektów wskazane zostały w pkt. II.3)6. niniejszego ogłoszenia..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • K2 OFFIS Sp. z o.o., ul. Librowszczyzna 3, 31-030 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26928,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25707,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18561,31 / Oferta z najwyższą ceną: 37371,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.