eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługa przeprowadzenia szkolenia Operator koparkoładowarek kl. III- wszystkie typy i koparek jednonaczyniowych kl. III o poj. do 0,8m3 dla 20 osób

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-01

Mielec: Usługa przeprowadzenia szkolenia Operator koparkoładowarek kl. III- wszystkie typy i koparek jednonaczyniowych kl. III o poj. do 0,8m3 dla 20 osób
Numer ogłoszenia: 63440 - 2012; data zamieszczenia: 01.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 39384 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkolenia Operator koparkoładowarek kl. III- wszystkie typy i koparek jednonaczyniowych kl. III o poj. do 0,8m3 dla 20 osób.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa o charakterze niepriorytetowym wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) tj. usługa edukacyjna i szkoleniowa, kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8 - usługi szkolenia zawodowego. 2.Przedmiot zamówienia stanowi przeprowadzenie szkolenia Operator koparkoładowarek kl. III- wszystkie typy i koparek jednonaczyniowych kl. III o poj. do 0,8m3 dla 20 osób. 3.Uczestnikami szkolenia będą osoby z wykształceniem minimum podstawowym, skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, które nie posiadają udokumentowanej praktyki przy obsłudze techniczno-eksploatacyjnej maszyn. 4.Na szkolenie zostaną skierowane osoby, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku zgodnym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu na badania lekarskie. Koszty badań lekarskich pokryje Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu. 5.Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności oraz przygotowanie do egzaminów na uzyskanie uprawnień do obsługi koparkoładowarek kl. III- wszystkie typy i koparek jednonaczyniowych kl. III o poj. do 0,8m3. 6.Szkolenie powinno być przeprowadzone zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r. nr 118 poz. 1263), zakres szkolenia winien być oparty na programie opracowanym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 7.Szkolenie powinno zawierać: -zajęcia teoretyczne, obejmujące zagadnienia z zakresu: dokumentacji technicznej maszyn roboczych, bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji maszyn roboczych, technologii wykonywania robót ziemnych, użytkowania i obsługi maszyn roboczych, -zajęcia praktyczne obejmujące naukę eksploatacji maszyn roboczych w różnych warunkach terenowych i technologicznych -oraz dodatkowe zajęcia praktyczne w celu nabycia praktyki przy obsłudze techniczno - eksploatacyjnej maszyn. 8.Wykonawca powinien umożliwić uczestnikom przystąpienie do egzaminu przed Komisją powołana przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. 9. Egzamin powinien być przeprowadzony w ostatnim dniu szkolenia albo w następny dzień roboczy po zrealizowaniu programu szkolenia. 10.Uczestnicy, którzy pozytywnie zakończą szkolenie otrzymają: zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 177 poz. 1193) zawierające: -numer z rejestru; -imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, -nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, -formę i nazwę szkolenia; -okres trwania szkolenia; -miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; -tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; -podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 11.Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu przed Komisją powołaną przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie otrzymają dodatkowo Książkę operatora z poświadczeniem nabytych uprawnień oraz świadectwo. 12.Wymagana liczba godzin szkolenia - minimum 259 godzin. W liczbę godzin szkolenia nie wlicza się egzaminu. 13.Zajęcia powinny odbywać się codziennie (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy), przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, nie mniej niż 6 godzin zegarowych dziennie. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Szkolenie powinno być zrealizowane maksymalnie w czasie 40 dni szkoleniowych (liczba dni odbywania szkolenia). 14.Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: -materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), -materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, -materiały piśmiennicze (długopis, zeszyt), -zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, -odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, -bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, -nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 15.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne i piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 16.W przypadku realizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz z Mielca (Parking, ul. Księdza Arczewskiego) na szkolenie (miejsce odbywania zajęć praktycznych i teoretycznych) i z miejsca szkolenia do Mielca, przy czym łączny czas dojazdu nie może przekraczać 3 godzin. Wykonawca zapewni odrębny środek transportu przeznaczony wyłącznie dla uczestników szkolenia. 17.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli wobec Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 18.W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia. 19.W przypadku wystąpienia wypadku Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem oraz w drodze do i z miejsca szkolenia powstałego z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Zawodowego mgr inż. Jerzy Czerwiński, ul. Zawiszy Czarnego 16, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 55000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.