eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzymin › Zakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych, tuszy i tonerów 2011.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-04

Radzymin: Zakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych, tuszy i tonerów 2011.
Numer ogłoszenia: 63422 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 45092 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, ul. Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin, woj. mazowieckie, tel. 022 7865037, faks 022 7865037.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa artykułów biurowych, kopert i druków medycznych, tuszy i tonerów 2011..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 2 Koper B4 samoklejące białe250 x 353 mm 500 szt. Koperty C6 samoklejące białe 175 x 125 mm 1000 szt. Koperty C4 samoklejące białe 229 x 324 mm 1000 szt. Koperty B5 samoklejące białe 176 x 250 mm 500 szt. Zadanie Nr 3 Koper. szare do zdjęć RTG 190x250 mm 1000 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 250x311 mm 1000 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 210x410 1000 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 310x410 mm 1000 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 360x360 mm 1200 szt. Koperty szare do zdjęć RTG 360x410 mm 1200 szt. Zadanie nr 4 Faktura VAT A5 10 bl. Dowód wpłaty KP 100 bl. Dowód wpłaty KW 10 bl. Magazyn wyda 10 bl. Magazyn przyjmie 10 bl. Korekta magazynowa A5 500 szt. Wniosek o zaliczkę 10 bl. Zadanie nr 5 Historia choroby klinika chorób wewnętrznych 1500 szt. Wkładka do historii choroby 1500 szt Wkładka do historii choroby układ krążenia i bad. przedm. 1500 szt. Indywidualna karta zleceń lekarskich 2000 szt. Karta gor. Og. Mz/Szp 16 2000 szt. Skierowanie do szpitala 5000 szt Skierowanie do poradni specj. 5000 szt. Skierowanie do poradni diagnost. 5000 szt Karta statysty. Do karty zgonu 250 szt Rozkład pracy dla pielęgniarek 150 szt. Skierowanie do zakładu radiologicznego lekar. 2000 szt. Zapotrzebowanie indywidu. na krew i środki krwiopochodne 3 bl. Karta serologiczna bad. w kierunku kiły 1000 szt. Spis bielizny wydanej do pralni 5 bl. Zestawienie dzienne oddziału 15 bl. Karta wyniku badań laborato. w przyp. choroby zakaźnej 100 szt. Receptariusz szpitalny 10 bl Karta informacyjna Izby Przyjęć 1500 szt. Skierowanie do laboratorium wyszcze. badań ogólnych, bad. do bakteriologii i serologii 25000 szt. Zlecenie na przewiezienie chorego 300 szt. Książka raportów pielęgniarki 30 szt. Dziennik pracy ambulatorium 30 szt. Zaświadczenie o pobycie pacjenta w szpitalu 1000 szt. Skierowanie do sanatorium 600 szt. Skierowanie na próbę zgodności krwi 150 szt. Badanie bakteriologiczne 200 szt. Księga pracowni analitycznej 10 szt. Książka badania laboratoryjnego 10 szt. Książka do pracowni RTG 5 szt. Książka gabinetu zabiegowego 2 szt. Pierwsze odwiedziny pielęgniarki środowiskowej 200 szt. Odwiedziny pielęgniarki środowiskowej 200 szt. Deklaracja wyboru lekarza 5 bl. Rezygnacja z wyboru lekarza 5 bl. Patronaż lekarza pediatry 5 bl Skierowanie na leczenie uzdrowiskowe 5 bl. Zlecenie transportu sanitarnego 5 bl. Wkładka do Karty ciąży A4 500 szt. Karta przebiegu ciąży i połogu 200 szt. Historia choroby mała 10000 szt. Wkładka do historii choroby mała 20000 szt. Karta zdrowia dziecka 500 szt. Wkładka do karty zdrowia dziecka 1000 szt. Książka ewidencji noworodków 5 szt. Bilans zdrowia dziecka 2 letniego 300 szt. Bilans zdrowia dziecka 4 letniego 300 szt. Karta choroby poradni stomatologicznej 3000 szt. Recepta na okulary 1000 szt. Księga chorego na jaskrę 10 bl. Wynik badania cytologicznego 700 bl. Wynik badania laboratoryjnego WR 10 bl. Lista klasowa 4 bl Zaśw. o czasie niezdolności do WF 1 bl. Karta zdrowia ucznia 2xA5 1000 szt. Karta rozwoju i zdrowia 6 latków 7 bl. Karta Bad. lek. ucznia kl. III szk. podstawowej 10 bl. Karta Bad. lek. ucznia kl. I gimnazjum i kl. I szk. ponadgimnazjalnej 10 bl. Karta Bad. lek. ucznia ostatniej kl. szk. Ponadgimnazjalnej 18 l. 10 bl Kwalifikacja do nauki pływania 3 bl. Informacja dotycząca szczepień 5 bl. Orzeczenie dotyczące kształcenia nauki zawodu 5 bl. Zaświadczenie lekarskie dla kandydatów do szkół wyższych 2 bl. Informacja do lekarza POZ 100 bl. Skierowanie na zabiegi fizjoterapeutyczne 7000 szt. Dziennik położnej część III A4 3 szt. Księga pracy terenowej pielęgniarki 3 szt. Zadanie nr 6 Toner do ksero Canon Image Runner 2520 25 szt. Toner do kserokopiarki Szarp AR 5516 5 szt. Tusz HP C 6578 A 5 szt. Tusz HP C 6615D 7 szt. Tusz HP C6656A 40 szt. Tusz HP C6657A 35 szt. Tusz HP C8767E 30 szt. Tusz HP C9352A 15 szt. Tusz HP C9351A 15 szt. Tusz Canon CL-41 10 szt. Tusz Canon CL-38 10 szt. Tusz Canon PG-37 10 szt. Tusz Canon PG-40 10 szt. Tusz Canon BX-3 15 szt. Tusz HP C 8766E 20 szt. Toner HP CB436A 15 szt. Toner Oki B430/B440 na 7000 tyś stron 30 szt. Toner Oki C 5650 Y 10 szt. Toner Oki C 5650 C 10 szt. Toner Oki C 5650 K 15 szt. Toner Oki C 5650 M 10 szt. Toner Oki B410 5 szt. Toner Oki MB290 5 szt. Samsung ML -2010 PR 5 szt. Toner LP 13A 10 szt. Toner LP 12A 10 szt. Bęben Oki C 5650 C 4 szt. Bęben Oki C 5650 M 4 szt. Bęben Oki C 5650 K 4 szt. Bęben Oki C 5650 Y 4 szt. Bęben Oki 430 DN 4 szt. Oki Mb 480 4 szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.00 - Koperty, karty pocztowe oraz czyste karty pocztowe 30.19.97.13 - Zadrukowane koperty na zdjęcia rentgenowskie 22.45.80.00 - Pozostałe druki 22.60.00.00 - Tusz .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Koperty

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łunigraf Introligatorstwoi i Xsero od A do Z Kazimierz Łuniewski, ul. Nowa 1 B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Koperty do RTG

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łunigraf Introligatorstroi i Xsero od A do Z Kazimierz Łuniewski, ul. Nowa 1 B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3040,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3040,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Druki akcydensowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łunigraf Introligatorstroi i Xsero od A do Z Kazimierz Łuniewski, ul. Nowa 1 B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 573,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 573,00

  • Oferta z najniższą ceną: 573,00 / Oferta z najwyższą ceną: 573,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Druki medyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Łunigraf Introligatorstroi i Xsero od A do Z Kazimierz Łuniewski, ul. Nowa 1 B, 05-230 Kobyłka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18225,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18225,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18225,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Tusze i Tonery

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Printex K. Borkowski K. Mirowski Sp. J., Al. Piłsudskiego 137, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25858,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 31805,34

  • Oferta z najniższą ceną: 31805,34 / Oferta z najwyższą ceną: 31805,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.