Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Pruszków: Dostawa odzieży dla personelu medycznego oraz bielizny pościelowej, kołder, poduszek, koców i materacy.
Numer ogłoszenia: 63362 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Psychiatryczny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. dr Jana Mazurkiewicza, ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7391384, fax 022 7391384.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tworki.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży dla personelu medycznego oraz bielizny pościelowej, kołder, poduszek, koców i materacy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży dla personelu medycznego oraz bielizny pościelowej, kołder, poduszek, koców i materacy. Szacunkowa wartość zamówienia poniżej 206000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 18.22.32.00 - Kurtki Kod CPV wg słownika 2008: 18.22.32.00 - Kurtki Oryginalny kod CPV: 17.21.20.00 - Bielizna pościelowa Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.20.00 - Bielizna pościelowa Oryginalny kod CPV: 17.21.61.20 - Poduszki Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.20 - Poduszki Oryginalny kod CPV: 17.21.11.00 - Koce Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.11.00 - Koce Oryginalny kod CPV: 36.13.31.12 - Materace Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.31.12 - Materace .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Zdolny jest do zrealizowania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do s.i.w.z., w połączeniu ze specyfikacją asortymentowo-ilościową/arkusz wyceny załącznik nr 1.1. 2. Prowadzi działalność o charakterze związanym z przedmiotem zamówienia. 3. Spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Posiada potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością. 6. Akceptuje wymagania określone w s.i.w.z. i wzór umowy o wykonanie zamówienia - załącznik nr 5 do s.i.w.z. 7. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie przedmiotowego zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza winno być dołączone do oferty. 8. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku nie spełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania (na podst. art. 24 ustawy Pzp.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi dostarczyć: 1. Ofertę na wykonanie zamówienia przedstawioną wg wzoru dołączonego do s.i.w.z. -załącznik nr 2. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przedstawione wg załącznika nr 3 do s.i.w.z. 5. Informację o spełnianiu wymagań określonych w Rozdz. III pkt 1-6, przedstawioną wg wzorów zamieszczonych w załączniku nr 4 do s.i.w.z. 6. Dowody potwierdzające należyte wykonanie zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - to w tym okresie) trzech największych wartościowo zamówień publicznych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 7. Dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty zostały dopuszczone do obrotu na polskim rynku, zgodnie z przepisami i normami obowiązującymi w Unii Europejskiej tzn.: a) Certyfikat CE, b) Świadectwo jakości wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny - w przypadku Zadania nr VI, c) Katalogi (broszury informacyjne itp.) zawierające opis zaoferowanego asortymentu. W katalogach tych powinny znaleźć się informacje na temat warunków użytkowania zaoferowanych produktów, m. in. dane technologiczne tkanin (tj. rodzaj tkaniny, barwa, ciężar, skład procentowy, temp. prania, stopień kurczliwości itp.), w przypadku zaoferowania odzieży, także tabele rozmiarowe i wskazówki odnośnie podawania wymiarów. 8. Arkusz wyceny sporządzony wg wzoru przedstawionego w załączniku nr 1.1 do s.i.w.z. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz w/w dokumentów obowiązani są do składanej oferty dołączyć: a) dokument o ustanowieniu pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, b) oświadczenie pełnomocnika Wykonawców o poniesieniu bezwarunkowej odpowiedzialności jak za swoje własne niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. Jakość - 0,3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tworki.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: WSPZPZOZ, ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, (budynek administracji, pok.nr 20)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 11:00, miejsce: WSPZPZOZ, ul. Partyzantów 2/4, 05-802 Pruszków, (budynek administracji, pok.nr 20)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr I - odzież medyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa garsonek damskich, garniturów męskich i fartuchów z elanobawełny dla personelu szpitala..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. JAKOŚĆ - 0,3
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr II - kurtki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kurtek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. JAKOŚĆ - 0,3
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr III - bielizna pościelowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bielizny pościelowej na potrzeby szpitala..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.01.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. JAKOŚĆ - 0,3
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr IV - kołdry i poduszki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kołder i poduszek na potrzeby szpitala..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.61.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. JAKOŚĆ - 0,3
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr V - koce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa koców na potrzeby szpitala..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. JAKOŚĆ - 0,3
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr VI - materace.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materacy na potrzeby szpitala..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.13.31.12-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 0,7
- 2. JAKOŚĆ - 0,3
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Bieżące utrzymanie zieleni na terenie powiatu pruszkowskiego
- "Dostawa worków z folii polietylenowej do gromadzenia odpadów"
- "Dostawa fabrycznie nowych pojemników i kontenerów na odpady z podziałem na zdania"
- 3-4 krotne letnie zamiatanie ulic miejskich
- Dostawa, montaż, uruchomienie aparatu do elektrowstrząsów w ramach zadania pn. "Zakup aparatu do elektrowstrząsów" w MSCZ
- Budowa instalacji wentylacji mechanicznej wraz z montażem kabin wc w łazienkach w budynku Przedszkola Miejskiego nr 2 w Pruszkowie.
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 93-P-24 Jednorazowa odzież medyczna i rękawice medyczne
- Dostawa szpitalnych wyrobów papierowych i flizelinowych
- Dostawa materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa pościeli wielorazowego użytku - 6 zadań
- Zakup sortów mundurowych - część I
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.