eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w budynkach Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-20/R/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Białystok: Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w budynkach Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-20/R/2009
Numer ogłoszenia: 63289 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, 15-097 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7457117, faks 085 745 70 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwb.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w budynkach Uniwersytetu w Białymstoku - Dzp-20/R/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w budynkach Uniwersytetu w Białymstoku- zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.26.12.00 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, a w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: Zadanie nr 1 - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót o podobnym charakterze tj. wykonali wymianę stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV o wartości minimum 20.000 zł brutto dla jednej roboty, Zadanie nr 2 - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót o podobnym charakterze tj. wykonali roboty remontowo-budowlane o wartości minimum 60.000 zł brutto dla jednej roboty, - dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, - dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, - dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Zadanie nr 3 - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót o podobnym charakterze tj. wykonali roboty remontowo-budowlane o wartości minimum 80.000 zł brutto dla jednej roboty, - dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, oraz odbyły, co najmniej dwuletnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, - dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Zadanie nr 4 - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót o podobnym charakterze tj. wykonali roboty remontowo- budowlane o wartości minimum 200.000 zł brutto dla jednej roboty, - dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, -dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodni z wymogami ustawy Prawo budowlane, - dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. Zadanie nr 5 - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu robót o podobnym charakterze tj. wykonali roboty remontowo-budowlane o wartości minimum 200.000 zł brutto dla jednej roboty, - dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno-budowlanym wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, - dysponują lub będą dysponować kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych wpisanym na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona na podstawie złożonych przez wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów wskazanych w pkt 6 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA: Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt i z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika nr 3 i 4 do SIWZ DOKUMENTY: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: a) wykazu zamówień wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartościom robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg Załącznika nr 5 do SIWZ. Uwaga: Zadanie nr 1 Zamawiający za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością uzna roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV o wartości min. 20 000,00 zł brutto dla jednej roboty. Pozostałe zadania: Zamawiający za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością uzna roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowo-budowlanych o wartości min. : -dla zadania nr 2: 60.000,00 zł brutto dla każdej z robót -dla zadania nr 3: 80.000,00 zł brutto dla każdej z robót -dla zadania nr 4 i 5 : 200.000,00 zł brutto dla każdej z robót -min. dwie roboty budowlane W przypadku składania oferty na zadania nr 2,3,4 i 5 Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem w realizacji dwóch robót odpowiadającej maksymalnej wartości zadania na które składa ofertę. b) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. będą pełnić funkcję kierownika budowy, kierowników robót sanitarnych ( w zadaniach w których występują roboty sanitarne i elektrycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg Załącznika nr 6 do SIWZ, c) dla każdej z osób wskazanych w wykazie, o którym mowa powyżej należy załączyć dokumenty: - dla kierownika budowy: kopię uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, oraz (dla zadania nr 3a i 3b) zaświadczenie, ze odbył dwuletnia praktykę zawodową przy zabytkach nieruchomych, -dla kierownika robót sanitarnych: kopię uprawnień budowlanych w zakresie instalacji sanitarnych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, -dla kierownika robót elektrycznych: kopię uprawnień budowlanych w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane, d) dla każdej z osób wskazanych w wykazie, o którym mowa powyżej - zaświadczenia o wpisie do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i posiadanym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, e) w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na dzień składania ofert), należy dołączyć pisemne zobowiązane innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 DOKUMENTY ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaję się dokumentu lub dokumentów potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5) Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6) Wykonawca składając dokumenty sporządzone w języku obcym załącza do nich tłumaczenie na język polski, tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwb.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, pokój 503, V piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 14, Kancelaria Ogólna, pokój 1008, X piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: a) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV w Stacji Terenowej w Bondarach-osiedle, blok 7, mieszkanie nr 4, gm. Michałowo, woj. podlaskie b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV w Domu Profesora przy ul. Zamenhoffa 15 w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV w Stacji Terenowej w Bondarach -osiedle, blok 7, mieszkanie nr 4, gm. Michałowo, woj. podlaskie -w ilości 5 szt. okien i 1 szt. drzwi balkonowych b) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej drewnianej na PCV w Domu Profesora przy ul. Zamenhoffa 15 w Białymstoku - w ilości 2 szt. okien i 3 szt. drzwi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1.01 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5, 45.42.11.60-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót remontowych w budynku Instytutu Chemii przy Al. Piłsudskiego 11/4 w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych w budynku Instytutu Chemii przy Al. Piłsudskiego 11/4 w Białymstoku w zakresie remontu instalacji kanalizacyjnej i remontu podłóg -zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. 1.02 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3, 45.43.20.00-4, 45.43.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: a) Wykonanie robót remontowych w budynku Wydziału Filologicznego i Historyczno-Socjologicznego przy Pl. Uniwersyteckim 1 w Białymstoku. b) Wykonanie robót remontowych w budynku Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy ul. Warszawskiej 63 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wykonanie robót remontowych w budynku Wydziału Filologicznego i Historyczno- Socjologicznego przy Pl. Uniwersyteckim 1 w Białymstoku.- w zakresie remontu pomieszczeń b) Wykonanie robót remontowych w budynku Wydziału Ekonomii i Zarządzania przy ul. Warszawskiej 63 w Białymstoku- w zakresie remontu klatek schodowych holu głównego. naprawy studzienek przy oknach. zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1.03 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki przy ul. Akademickiej 2 w Białymstoku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowych i inwestycyjnych w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki przy ul. Akademickiej 2 w Białymstoku w zakresie remontu i modernizacji pomieszczeń oraz roboty wykończeniowe w pomieszczeniach nowodobudowanych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1.04 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: a) Wykonanie robót remontowych w budynku administracyjno-dydaktycznym przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14 w Białymstoku b) Wykonanie robót remontowych w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki przy ul. Sosnowej 64 w Białymstoku c) Wykonanie robót remontowych w budynku Wydziału Prawa przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wykonanie robót remontowych w budynku administracyjno-dydaktycznym przy ul. M. Skłodowskiej -Curie 14 w Białymstoku w zakresie remontu pomieszczeń, wymiany stolarki i drzwi balkonowych b) Wykonanie robót remontowych w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki przy ul. Sosnowej 64 w Białymstoku w zakresie malowania i naprawy stolarki okiennej drewnianej, wymiana rynien i naprawa gzymsu. c) Wykonanie robót remontowych w budynku Wydziały Prawa przy ul. Mickiewicza 1 w Białymstoku. w zakresie naprawy opaski betonowej, naprawy tynku kamyczkowego na elewacji, remont przedsionka wejścia głównego, wymiana pisuarów zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym zał. nr 1.05 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.42.11.00-5, 45.26.12.00-6, 45.26.13.20-3, 45.33.24.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.