To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-03-08
Obsza: Wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Babice
Numer ogłoszenia: 63234 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 21050 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obsza, Obsza 36, 23-413 Obsza, woj. lubelskie, tel. 084 6891002, faks 084 6891002.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Babice.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Stoły składane konferencyjno-bankietowe na metalowym składanym stelażu w ilości - 25 szt Wymiary : długość 2000 x szerokość 800 x wysokość 750 mm Blat wykonany z płyty obustronnie laminowanej o grubości 25 mm w kolorze jasnym Blat oparty na stabilnym malowanym proszkowo stelażu wykonanym ze stalowych rurek i profili.Dolne nogi wykonane z giętych rurek fi 30x1,5 mm, podwójny profil pionowy wykonany z rurek fi 22x1,5 mm, blat oparty na profilu kwadratowym 25x25x1,5 mm z elementami mocującymi. Stelaż wyposażony w mechanizm zaczepowy z możliwością składania stołów w stosie. Nogi stalowe składane chromowane o profilu zamkniętym 2. Krzesła w ilości - 200 szt Krzesła na metalowym, chromowanym stelażu Miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie Wymiary : wysokość 900-950 mm, wysokość siedziska 470-505 mm, głębokość siedziska 420-460 mm, szerokość siedziska 410 - 430 mm.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.00.00 - 36.14.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Współfinansowane w Ramach Działania Odnowa i Rozwój Wsi Objętych PROW na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PERFEKT S.C. MAREK RYCHERT ANDRZEJ DEYK
jakie przetargi wygrała firma
PERFEKT S.C. MAREK RYCHERT ANDRZEJ DEYK
- PERFEKT S.C. MAREK RYCHERT I ANDRZEJ DEYK, ul. K.S. Wyszyńskiego 6, 83-340 Sierakowice, ul. K.S. Wyszyńskiego 6, 83-340 Sierakowice, 83-340 Sierakowice, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58625,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20125,00
Oferta z najniższą ceną: 20125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67250,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.