eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obsza › Wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Babice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-25

Obsza: Wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Babice
Numer ogłoszenia: 21050 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Obsza , Obsza 36, 23-413 Obsza, woj. lubelskie, tel. 084 6891002, faks 084 6891002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obsza.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Babice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Wiejskiego Domu Kultury w miejscowości Babice takiego jak: 1. Stoły składane konferencyjno-bankietowe na metalowym składanym stelażu w ilości 25 szt. Wymiary: długość 2000 x szerokość 800 x wysokość 750 mm. Blat wykonany z płyty obustronnie laminowanej o grubości 25 mm w kolorze jasnym. Blat oparty na stabilnym malowanym proszkowo stelażu wykonanym ze stalowych rurek i profili. Dolne nogi wykonane z giętych rurek fi 30 x 1,5 mm, podwójny profil pionowy wykonany z rurek fi 22 x 1,5 mm, blat oparty na profilu kwadratowym 25 x 25 x 1,5 mm z elementami mocującymi. Stelaż wyposażony w mechanizm zaczepowy z możliwością składania stołów w stosie. Nogi stalowe, składane, chromowane o profilu zamkniętym; 2. Krzesła w ilości 200 szt. Krzesła na metalowym, chromowanym stelażu. Miękkie tapicerowane siedzisko i oparcie. Wymiary: wysokość 900-950 mm, wysokość siedziska 470-505 mm, głębokość siedziska 420-460 mm, szerokość siedziska 410-430;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.14.00.00 - 36.14.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. tj: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie; 1.3 Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 1.4 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.5 Nie posiadający wykluczenia z postępowania o udzielanie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p.;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 1 do SWIZ; 2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik Nr 2; 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy oraz że nie podlegają wykluczenie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. załącznik Nr 3; 4. Zaakceptowany projekt umowy załącznik Nr. 5; 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie wg. załącznika Nr 4; 9. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą, że w okresie 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali co najmniej 2 dostawy podobne do przedmiotu zamówienia. Za dostawy podobne uznaje się zadania z zakresie i wartości nie mniej jak 60 000,00 jedna dostawa;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obsza.bip.mbnet.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zamieszcza się na stronie zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy SWIZ można uzyskać w Urzędzie Gminy lub pocztą za odpłatnością 20 zł za komplet.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Gmina Obsza, Obsza 36, 23-413 Obsza, Pokój Nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 06.03.2010.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane w Ramach Działania Odnowa i Rozwój Wsi Objętego PROW na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.