eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, monitorów, drukarek oraz zasilaczy awaryjnych UPS.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-05

Siemianowice Śląskie: dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, monitorów, drukarek oraz zasilaczy awaryjnych UPS.
Numer ogłoszenia: 6311 - 2011; data zamieszczenia: 05.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 284608 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich, ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem, monitorów, drukarek oraz zasilaczy awaryjnych UPS..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pakiet nr 1 1.Drukarka laserowa, monochromatyczna, sieciowa z automatycznym drukiem dwustronnym 2.Drukarka laserowa, monochromatyczna, sieciowa, wielofunkcyjna 3.Drukarka laserowa, kolorowa, wielofunkcyjna, sieciowa z automatycznym drukiem dwustronnym Pakiet nr 2 1.Komputer stacjonarny wraz z systemem operacyjnym 2.Komputer stacjonarny wraz z systemem operacyjnym i pakietem biurowym Pakiet nr 3 1.Monitor komputerowy LCD 19 format 4:3 2.Monitor komputerowy LCD 22 format 16:10 Pakiet nr 4 1.Zasilacz awaryjny UPS..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 33.19.51.00 - Monitory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Drukarki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLLDA Sp. z o.o., ul. Wolności 311, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16629,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17063,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17063,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21553,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Komputery stacjonarne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TOYA Systemy Komputerowe Sp. z o.o., ul. Narutowicza 26, 90-135 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81862,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75250,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Monitory LCD

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Net Center Sp. z o.o., ul. Derkacza 5, 44-114 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25689,96 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22562,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22562,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25499,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zasilacze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • QMC S.C. Artur Mandrak, Sławomir Waszczuk, ul. Żelazna 32, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5326,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5083,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3814,80 / Oferta z najwyższą ceną: 5848,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.