eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rzakcie - rozbudowa i przebudowa



Ogłoszenie z dnia 2016-03-21

Wiązowna: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rzakcie - rozbudowa i przebudowa
Numer ogłoszenia: 63066 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Wiązownie , ul. Boryszewska 2, 05-462 Wiązowna, woj. mazowieckie, tel. 22 789 01 33, faks 22 789 01 33 wew. 108.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zwik-wiazowna.bip.eur.pl, www.zwik-wiazowna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor wodno - kanalizacyjny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rzakcie - rozbudowa i przebudowa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Rzakcie - rozbudowa i przebudowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1. Dokumentacja projektowa pn.: Projektu budowlanego przebudowy i rozbudowy Stacji Uzdatniania Wody Rzakta wraz z niezbędną infrastrukturą, działka nr ew. 120, obręb geod. Rzakta, jedn. ewidencyjna Wiązowna, powiat Otwocki, woj. mazowieckie, wykonanym przez firmę MASKO sp. z o.o. z dnia 20.05.2015 r. zatwierdzonych decyzją pozwolenie na budowę Starosty Otwockiego nr 1045 P/2015 z dnia 22.10.2015 r., określonych w: 1) tom I - Projekt zagospodarowania terenu, 2) tom II - Projekt architektoniczny, 3) tom III - Projekt technologiczny, 4) tom IV - Projekt konstrukcji budynku stacji uzdatniania wody, 5) tom V - Projekt konstrukcji zbiornika, 6) tom VI - Projekt instalacji wewnętrznych wod-kan, ogrzewania i wentylacji, 7) tom VII - Projekt branży drogowej układu komunikacji wewnętrznej, 8) tom VIII - Projekt instalacji elektrycznych stacji uzdatniania wody Rzakta, 9) opinia geotechniczna wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego dla potrzeb projektu budowlanego rozbudowy SUW w miejscowości Rzakta, która stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ, 2. Branżowa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: 1) branża elektryczna, 2) branża sanitarna, która stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ, 3. Przedmiary robót, stanowiące uzupełnienie do opinii przedmiotu zamówienia, informujące o ilości robót na jakie oszacował Zamawiający wielkość zamówienia, które stanowią Załącznik nr 10 do SIWZ. W przypadku rozbieżności wielkości i rodzaju robót pomiędzy dokumentami: projektem budowlanym, STWiOR, przedmiarami robót, Wykonawca przy realizacji umowy będzie kierował się w pierwszej kolejności projektem budowlanym. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje także: 1. organizację placu budowy, 2. pełną obsługę geodezyjną - tyczenie obiektu i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, 3. zabezpieczenie robót pod względem BHP, 4. ubezpieczenie robót, 5. wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) 6. wykonanie wszystkich niezbędnych robót nieuwzględnionych w dokumentacji i koniecznych korekt wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu umowy, niezbędnych do prawidłowego przedmiotu zamówienia, 7. wykonanie instrukcji eksploatacji stacji uzdatniania wody i instrukcji BHP, 8. bezpłatne przeszkolenie pracowników, 9. wykonanie oznakowania obiektów, rurociągów, instalacji, punktów AKPiA zgodnie ze schematem technologicznym, 10. doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu budowy po realizacji inwestycji, 11. wykonanie bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych - raz w roku w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji, 12. sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 13. uzyskanie oceny higienicznej na zastosowane materiały i urządzenia użyte przy realizacji przedmiotu zamówienia z Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Otwocku, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi z dnia 13 listopada 2015 r. (Dz. U. Z 2015 r. poz. 1989), 14. wykonanie badań wody na podstawie Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi z dnia 13 listopada 2015 r. (Dz. U. Z 2015 r. poz. 1989) poprzez dostarczenie pozytywnych wyników wody: 1) w zakresie wody uzdatnionej: a) podstawowych wymagań mikrobiologicznych (zgodnie z załącznikiem nr 1 do ww. rozporządzenia), b) podstawowych wymagań chemicznych, jakim powinna odpowiadać woda (zgodnie z załącznikiem nr 2 w/w do rozporządzenia), c) dodatkowych wymagań mikrobiologicznych, organoleptycznych, fizykochemicznych oraz dotyczących substancji promieniotwórczych, jakim powinna odpowiadać woda (zgodnie z załącznikiem nr 3 do w/w rozporządzenia), d) dodatkowe wymagania chemiczne, jakim powinna odpowiadać woda (zgodnie z załącznikiem nr 4 do w/w rozporządzenia), 2) w zakresie wody surowej dla dwóch istniejących ujęć wody: a) parametry objęte monitoringiem kontrolnym (zgodnie z załącznikiem nr 5 do ww. rozporządzenia). Wszystkie zadania, niezbędne uzgodnienia oraz opinie nieokreślone w niniejszym zamówieniu, a które są konieczne dla realizacji i prawidłowego ukończenia przedmiotu zamówienia uznaje się za wchodzące w zakres obowiązków Wykonawcy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.25.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów 45.24.72.70 - Budowa zbiorników 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.24.30 - Roboty w zakresie uzdatniania wody 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu (deponowane na koncie sum depozytowych), wpłacone na konto B.S. Wiązowna 96 8001 0005 2003 0020 0680 0009. b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2000 r. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane związane z wykonaniem budowy, rozbudowy lub przebudowy stacji uzdatniania wody, na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto każda, 2) wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia (stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ) oraz złoży załącznik nr 5 do SIWZ (WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT). Do załącznika nr 5 należy załączyć dowody czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest dysponować na etapie realizacji inwestycji osobami, które posiadają uprawnienia budowlane w specjalności: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. lub uprawnienia równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Kierownik budowy, dla którego wymaga się posiadania uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanych, oprócz stosownych uprawnień i aktualnym zaświadczeniu o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów, winien wykazać się minimum 3 letnim doświadczeniem w kierowaniu robotami. Wykonawca spełni ten warunek składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi spełniać następujące warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym: 1) Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł brutto, 2) Wymagane jest posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Kwota ubezpieczenia nie może być mniejsza niż 500.000,00 PLN brutto. Wykonawca spełni ten warunek składając oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające wysokość środków finansowych bądź zdolności kredytowej oraz opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 96
  • 2 - Okres gwarancji - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Na podstawie art. 144 dopuszcza się istotne zmiany przedmiotu umowy lub umówionego terminu w następujących przypadkach: 1) konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np.: w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), 2) wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, 3) zajdzie konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 4) zachodzi konieczność wykonania zamówienia dodatkowego w rozumieniu przepisów Pzp, 5) nastąpi odmowa wydania lub opóźnienie w wydaniu przez organy administracyjne lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, zatwierdzeń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 6) gdy zmienią się warunki pogodowe nie pozwalające na wykonanie robót zgodnie z wymaganiami technologicznymi lub specyfikacją techniczną, 7) w przypadku zaistnienia okoliczności mających charakter tzw. (siły wyższej) w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, 8) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych tj. gdy istniejące warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi oraz technologia robót przyjętą w zatwierdzonym projekcie budowlanym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zwik-wiazowna.bip.eur.pl, zwik-wiazowna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Wiązownie, ul. Boryszewska 2, 05-462 Wiązowna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Wiązownie, ul. Boryszewska 2, 05-462 Wiązowna (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.